|

عکس بی حجاب میترا ابراهیمی همسر دوم پیمان قاسم خانی!

عکس منتشر شده از میترا ابراهیمی همسر دوم پیمان قاسم خانی

لینک کوتاه کپی شد

میترا ابراهیمی همسر پیمان قاسم خانی در صفحه رسمی اینستاگرامش عکسی از خود به صورت بی حجاب منتشر کرد که این عکس با بازخورد زیاد کاربران فضای مجازی همراه شد. در ادامه شما می توانید عکس مربوط به میترا ابراهیمی را در زیر متن مشاهده نمایید:

mitraebrahimi_2529895752150282305_436553051

میترا ابراهیمی همسر پیمان قاسم خانی بازیگر و کارگردان مطرح تلویریون و سینما کشورمان است . میترا ابراهیمی در صفحه رسمی اینستاگرامش عکسی منتشر کرد و کپشن عاشقانه ای برای پیمان قاسم خانی نوشت و خیر ازدواجشان را تایید کرد . در ادامه شما می توانید عکس و بیوگرافی میترا ابراهیمی را در زیر متن مشاهده نمایید : 

Untitled

خبر مهم : گلشیفته فراهانی به مناسبت روز زن عکس نامتعارفی منتشر کرد

میترا ابراهیمی کیست؟

میترا ابراهیمی متولد ۱۳۶۸ است. او لیسانس مدیریت جهانگردی و ارشد روانشناسی بالینی دارد . میترا ابراهیمی به عنوان روانشناس بالینی کودک و نوجوان فعالیت دارد ، اما در چندین دوره‌ی هنری از جمله فیلمنامه نویسی ، فیلمسازی ، تصویربرداری و تدوین شرکت داشته و تجربه‌ی ساخت یک فیلم مستند را هم دارد .

mitraebrahimi_1606331505

خبر مهم : کشف حجاب لیلا ایرانی؛ بازیگر مهران مدیری کشف لباس کرد!

در پاییز ۹۸ فیلم مستندی از میترا ابراهیمی به نام «کامی» در جشنواره سینما حقیقت اکران شد که تهیه کنندگی و سرمایه گذاری آن را پیمان قاسم خانی برعهده داشت و موسیقی کار هم اثر پریا قاسم خانی بود. در این فیلم به زندگی کامیار شاپور، فرزند فروغ فرخزاد و پرویز شاپور پرداخته شده بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها