|

"اندیشه فولادوند" با خاص بودن زیادی اش سوژه شد؛ هم تیپاش عجیبه و هم شعراش!

andisheh fouladvand shayanews

اندیشه فولادوند که از بازیگران خاص پوش سینما و تلویزیون می باشد اینبار هم در اکرام عنکبوت با پوششی خاص و جالب حضور پیدا کرد.

لینک کوتاه کپی شد
1

اندیشه فولادوند از بازیگران بسیار کم حاشیه اما گزیده کار ایرانی می باشد که شاید او را در هر فیلم و سریالی ندیده باشید اما شهرت خود را دارد چون از شخصیت خاصی برخوردار است و هیچگاه وارد حواشیب نامناسب نشده است!

به گزارش«شایانیوز» اندیشه فولادوند در کل به دلیل روحیه متفاوتش قطعا ظاهری متفاوت هم دارد و اغلب سعی دارد تا سلیقه اش از دیگران جدا باشد. این بازیگر علاوه بر استعداد و علاقه به بازیگری دستی هم در شعر و شاعری دارد که اتفاقا مورد توجه کاربران فضای مجازی هم قرار گرفته بوده است.

اندیشه فولادوند به تازگی برا اکران فیلم "عنکبوت" دعوت شده بود که مثل همیشه خانم بازیگر سوژه عکاسان و کاربران قرار گرفت چرا که از استایلی جالب استفاده کرد و حسابی خودنمایی کرد. در ادامه تصاویر و ویدیویی که از اندیشه فولادوند گرفته شده است را مشاهده می کنید.

ناگفته نماند اندیشه فولاوند نیز هواداران خود را دارد و در صفحه اینستاگرامی اش هم بیش از 322 هزار کاربر دنبال کننده اش هستند.

cinema.ketab.iran_1645483762_1

و اما استایل خانم بازیگر 

تمرکز لوکی که از اندیشه فولادوند دیده میشه روی زرق و برق تمام آیتم‌هاش بوده و مشخصه که علاقه خاصی به این سبک داره!

مانتوژاکارد-یاخما به همراه شال گیپور و دستکش توری و بوت‌هایی که در نور شب می‌درخشید جذابیت خاصی رو ایجاد کرده بود که شاید هر کسی قدرت ریسک انجام اون رو نداشته باشه از چنین تیپ هایی استفاده نکنه!

tarahanelebas_1645512127_2

با دیدن استایل‌های قبلی از اندیشه فولادوند متوجه میشیم که بی نهایت به اغراق در لباس‌هاش علاقه‌منده و جزییات ماکسیمال رو می‌پسنده و موی کوتاه چتری با قدی که به همه نمیاد، جزو علاقه‌مندی‌هاشه!

tarahanelebas_1645512127_5

متد رنگی این اوت‌فیت، مونوکالر بود.

ترکیب پارچه‌های براق و خنثی و برجستگی‌های پارچه، هارمونی زیبایی برای این لوک ایجاد کرده. 

کت خز سفید هم تکمیل‌کننده این ست بود که به طور کامل پوشیده نشد و تنها روی شانه‌ها انداخته شد بود.

tarahanelebas_1645512127_8

اکسسوری هم از رنگ مکمل مشکی یعنی سفید انتخاب شده بود که جلوه بیشتری ایجاد کنه.

با اینکه کل ایتم‌ها پترن داشتن و ساده نبودن اما چشم رو اذیت نمیکرد؛ چون طرح پارچه‌ها در تناسب با هم بود و شلوغ نبود.

tarahanelebas_1645512127_4

آرزوی بزرگ و جالب خانم بازیگر

اندیشه پیشتر از آرزوی بزرگش گفته بود و اینکه آرزو دارد من اولین ایرانی باشد که نوبل ادبیات را می گیرد، البته اگر کس دیگری هم بگیرد قطعا خیلی خوشحال خواهد شد.

اندیشه مدتی پیش در صفحه اینستاگرام خود موزیک ویدیو منتشر کرد که از روی ترانه به نام سلول شخصی که سروده خودش است و رضا یزدانی آهنگ سازی و تنظیم و علی اوجی تهیه کنندگی آن را برعهده داشت و به یاد ارشا اقدسی تولید شده است را منتشر کرد.

خانه کلبه اندیشه فولادوند!

اندیشه فولادوند که دیگر نزدیک به 40 ساله شدنش است همچنان ازدواج نکرده و بیشتر هم تیپ و ظاهری هنری دارد که شاید هر کسی به سراغ چنین آیتم هایی نرود. وی بیشتر زندگی خود را هم در کلبه کوچکش در یکی روستا های استان گیلان به سر میبرد. در ادامه تصاویری از مواردی که درباره اندیشه فولاوند گفتیم را مشاهده می کنید.

بیوگرافی جالب اندیشه فولادوند

ندیشه فولادوند متولد 7 مهر 1361 در تهران ، بازیگر و شاعر می باشد. فارغ التحصیل لیسانس رشته فلسفه و کلام اسلامی می باشد که از علاقه خود به نجاری و خرید و فروش وارد بازیگری شد و حالا شعر سرایی هم می کند.

پدر نازنینم «فرهاد فولادوند» از شعرای بزرگ هستند و هر چه در زمینه ادبیات و کلا هر چه دارم از ایشان است مادرم هم فرهنگی و معلم بازنشسته می باشد.

برادرم یک بیزینس من بسیار موفق است ، خواهرم (مرجان فولادوند) دکترای ادبیات دارد و در مطبوعات فعالیت است و خواهر و برادر دیگرم نیز همینطور مشغول هستند.

 

خانم بازیگر روی روز تولدش غیرت دارد!

من بسیار به عدد تولدم علاقمندم و به آن تعصب دارم چون یک دوره تاریخی است متولد هفتم مهر 61 در میدان وند در بیمارستان 503 ارتش هستم.

این بازیگر معروف از سال 1379 وقتی که 18 ساله بود بزیگری را شروع کرد اما با بازی در سریال "شیدایی" وقتی که 29 اسله بودمعروف شد و پس از ان هم در سال 1394 با سریال "تنهایی لیلا" این شهرت بیشتر شد!

andishehfouladvand_1623316710

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی