|

هرچی از خوشپوشی بلدی بزار کنار؛ چون بَنده نکاتی یادت میدم که دیوونه کننده جذاااب شی!

خانومای زیبا اگه قصد دارید تا اصولی تیپ بزنید حتما به این مطلب سر بزنید تا چند نکته جذاب و طلایی باهم یاد بگیریم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- برای خانوم ها بیشتر اوقات خوش پوشی مهمتر از آقایونه و قطعا باید براش زحمت بیشتری هم بکشن چرا که آیتم های بیشتری تو ظاهرشون به کار میبرن. شما فکر کن یک آقا حتی تو مهمونی و عروسی هم یک دست کت و شلوار داره که ست هستن و لازم نیست ستشون کنی، یک پیراهن و یک کفش! اما برای یک خانوم حتی در ساده ترین حالت هم مانتو، شلوار، کیف و کفش، شال و روسری و حتی آرایش و اکسسوری اهمیت زیادی داره تا با هم بتونه درست و اصوای ستشون کنه.

حالا شاید بگین مگه حتما باید اکسسوری بندازه! اگه دوست دارید تا همه چیز تکمیل باشه و تاثیرگذار، بله اکسسوری اهمیت زیادی داره و استایل شما رو از حالتی ساده و کم روح به ظاهری شیک و خفن و با جزییات تبدیل می کنه. حالا اگه دوست دارید تا با نکاتی ریز اما طلایی تو پوشش و خوش پوشی آشنا بشید ادامه مطلب و نمونه ها رو حتما ببینید و بخونید.

280667268_542709190676579_5129715314863814693_n

نکات خوش پوشی رو میدونی؟

_ استایل مونوکروم با رنگ نود

به زبان ساده، در این استایل، شما یک رنگ را برای پوشش خود استفاده می کنید. مونو به معنای تک و کروم به معنای رنگ است. این نوع پوشش همیشه در دنیای مد محبوب بوده است. با آن که مونوکروم به معنای تک رنگ است اما این استایل شما را محدود نخواهد کرد و شما می توانید از تمام تناژها و سایه های یک رنگ برای سِت کردن لباس خود استفاده کنید. این سبک در عین سادگی، جلوه مدرنی را به وجود می آورد. 

رنگ نود هم که دیگه علاقمندان بسیااار زیادی پیدا کرده جوری که شما برای هر فضا و قرار میتونید ازش استفاده کنید. رنگ نود در استایل مونوکروم یه انتخاب عالیه برای شیک بودن.

athena.style.book_1648395791_1

_ استفاده از رنگای گرم کنار خنثی

استفاده از رنگای جیغ و تند جدا از اینکه جسارت میخواد به درد هر مکان و مجلسی هم نمیخوره. بنابراین بیشتر خانوما میرن به سمت رنگ های خنثی در استایل که هم راحت تر ست میشه و هم بدون واهمه و ترکیبات خاصی میشه استفادشون کرد.

اما پیشنهاد ما برای شما خانومای خوشگل اینه که در کنار رنگ های خنثی از رنگ های گرم و یا سرد نیز استفاده کنید تا از یکنواختی ظاهره خود را در بیارید. حالا این رنگا بسته به سلیقه شما میتونه متفاوت باشه و تو طیف های مختلفی انتخاب بشه. حواستون باشه با توجه به اندام و رنگ پوستتون و البته رنگ کلیِ استایلتون تطبیق بدین تا در نهایت زیباتر و خوشگل تر شید! اینجوری تنوع خوبی هم میشه در تیپ های مختلف خنثی داد.

Untitled

_ موقعیت شناس باش

برخی از خانوم ها هستن که بیشتر سن های پایین و نوجوان می باشند که چندان موقیت شناس نیستند و برای هر فضا و مناسبت به یک شکل لباس میپوشن. اما اگه شما خانومی هستید که فرق بین دانشگاه و مهمونی و کافه گردی و عروسی و... میدونید ده هیچ از بقیه جلو تر هستید چرا که قطعا ترکیبات این فضاها باید با هم متفاوت بشن.

مثلا دانشگاه محیطی فرهنگی هستش که بهتره مواردی درش رعایت بشه و عروسی طور آرایش نشه و لباسی مناسب استفاده بشه. در این صورت شما در چشم اطرافیانتان نیز موقعیت شناس و جذابتر دیده خواهید شد. یا مثلا یک قرار دوستانه و دورهمی نیاز به آرایشی دخترانه و صورتی طور دارد همراه با استایلی راحت و جینگول، پس با حفظ قوانین در شرایط مختلف زیبا تر دیده شوید!

Untitled

_ تو ترند ها به سلیقت توجه کن

هر سال موارد مختلفی تو استایل و مد ترند میشه که شاید سال بعدش از مد افتاده باشه اما این به این معنا نیست که شما باید از همه آیتم های تررندی استفاده کنید! و یا فکر کنید اگه رو مد جلو نرفتین پس از دیگران عقب افتاده اید! بلکه از مواردی که ترند میشن اون چیزی که دوست دارید رو انتخاب کنید و در ظاهر خود ترکیبی بزنید.

قطعا هرچیزی که مد میشه هم بد نیست پس خانوم زیبا که از ترند دوری میکنی، بیا و جسرت داشته داشته باش!

Untitled

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​​​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها