|

فلور نظری تو لایو زیر و روی زندگیشو ریخت بالا؛ از شوهرِ نداشته تا زندگی سالم ولی پروتزی

felor nazari shayavews

فلور نظری بازیگر سینما و تلویزیون این روزها تو اینستاگرام حسابی شاخ شده و کلی هم تونسته فالوور بگیره!

لینک کوتاه کپی شد
3

فلور نظری بازیگر سینما و تلویزیون که تقریباً جزو قدیمی هاست و خیلی ها او را با ایفای نقش هایش تو تلویزیون می شناسند. البته فلور خانم تو سینما هم سابقه کم ندارد و از سال 1379 تا همین اواخر جسته و گریخته روی پرده فیلم داشته.

به گزارش «شایانیوز» فلور خانم اما چند سالی می شود که کم کار شده البته دلیل الی کم کار شدن فلور حضور نداشت در ایران است. خانم نظری که پسرش ساکن آمان است بیشتر ایام سال در اروپا زندگی می کند و فقط سالی چند ماه به ایران می آید.

فلور خانم بعد از اینکه از سینما و تلویزیون فاصله گرفت بیشتر سعی کرده تو اینستاگرام فعال باشد و از این طریق ارتباطش را با مردم حفظ کند.

فلور خانم تو اینستاگرام یک میلیون دنبال کننده دارد و خیلی هم اونجا فعال است. هر روز تقریباً پست و استوری می گذارد. البته گاهی وقت ها هم استوری هایی که می گذارد حاشیه ساز می شود. مثلاً همین چند مدت پیش فلور خانم تو اینستاگرام دست به افشاگری زد و تو یک لایو گفت ازدواج نکرده و به دروغ گفته متاهل است تا راحت تر باشه!

مهمون بازی فلور خانم تو آلمان!

فلور نظری تو آلمان حسابی بهش خوش می گذره خانم که گویا خیلی اهل طبیعت و گردش هست هر از گاهی تصاویری زیبا تو دل جنگل و کوه منتشر می کنه. البته انگار فلور خانم تو آلمان فقط با گردش تو طبیعت سرگرم نیست و با ایرونی های مقیم اونجا هم کلی حشر و نشر داره! مثلاً همین چند وقت پیش فلور مهمون سردار آزمون بود و به دعوت سردار به شهر لورکوزن رفت و بازی سردار و هم تیمی هاش رو از نزدیک تماشا کرد.

سردار-آزمون-و-فلور-نظری

فلور مجازی تو مسیر شاخ اینسایی شدن!

به واقع شاید هیچکس فکرش را نمی کرد فلور نظری بازیگر آرام و بی حاشیه تلویزیون یکباره تبدیل به شاخ اینستاگرامی شود و رفتار و پوشش متفاوت او سوژه کاربران و صفحات اجتماعی شود. او حالا رسما یک شاخ اینستاگرامی است که بعید به نظر می رسد از این به بعد نقش خاصی در سریال ها و فیلم های صدا و سیما داشته باشد. فلور به تازگی عکسی از خودش در کنار آبجی جونش منتشر کرده که پر از آرایش و فیلتره و اصلاً قیافه اصلی خانوم خانوم معلوم نیست!

280663021_985364775674551_9210521498492407547_n (1)

فلور خانم تو این سن و سال این همه عمل!

گفتیم که فلور خانم حسابی انگار داره تقلا می کنه واسه شاخ مجازی شدن و خب یکی از بایدهای این مسیر انجام عمل های زیبایی هستش. اون طور که عکس های جدید خانم بازیگر نشون می ده ایشون  چند عمل زیبایی هم داشته و حالا کمی چهره اش پفکی شده. تازه علاوه بر آن بیشتر مواقع از فیلتر های اینستایی هم استفاده می کند که دیگه پلنگ رو پلنگ میشه!

به واقع شاید هیچکس فکرش را نمی کرد فلور نظری بازیگر آرام و بی حاشیه تلویزیون یکباره تبدیل به شاخ اینستاگرامی شود و رفتار و پوشش متفاوت او سوژه کاربران و صفحات اجتماعی شود. او حالا رسما یک شاخ اینستاگرامی است که بعید به نظر می رسد از این به بعد نقش خاصی در سریال ها و فیلم های صدا و سیما داشته باشد.

felor_nazarii_1640276551

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی