|

ژست پُر اِفاده "ستاره اسکندری" مقابل عکاسان؛ ماجرای سفر پرحاشیه خانوم به ترکیه!

setareh eskandari shayanews

ستاره اسکندری بازیگر معروف سینما می باشد که با نوع پوشش و استایلی که داشت مورد هجوم انتقادات کاربران قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

ستاره اسکندری بازیگر معروف ایرانی می باشد که کارنامه کاری بسیار خوبی در سینما و تلویزیون دارد. وی از هنرمندان کم حاشیه ای می باشد که چندان هم در مراسمات سینمایی پررنگ نیست اما از لحاظ کاری در این عرصه فعالیت خوبی دارد.

به گزارش«شایانیوز» ستاره اسکندری خواهر لاله اسکندری می باشد که هر دو سال هاست از هنرپیشه های شناخته شده هستند. اما اگر بخواهیم از بازی های جذاب ستاره اسکندری نام ببریم شاید بتوان سریال شبکه خانگی "دندون طلا" را مثال زد که علاوه بر نقش آفرینی جذاب، لهجه بانمکی که داشت مخاطب را جذب میکرد. 

ستاره اسکندری در اینستاگرام نیز فعالیت خوبی دارد اما مثل مثلا خانم بهاره رهنما نیست که انواااع و اقسام مدل عکس هارو از خودش منتشر کرده باشه و بیشتر مدل پیجش به سبک هنریه! اما تصاویری از ستاره اسکندری منتشر شده که خانم بازیگر هزارتایی با این استایلش عکس انداخته و در یکی از مراسمات سینمایی هم بوده که با رژ و روسری قرمز و موی فِرش دلبری کرد.

زندگی-ستاره-اسکندری-600x687

ستاره اسکندری چهره نچرالی داشته و دارد اما هچنان زیبایی خود را حفظ کرده و دلنشین است. 

اما اگر بخواهیم کلا از بحث زیبایی و استایل خاننم بازیگر در بیاییم باید بگیم که لاله و ستاره اسکندری به تازگی عزادار مرگ پسری جوان در خانواده شان شده اند. این دو بازیگر با انتشار تصویری از سروش بختیاری کپشنی غمناک نوشتند.

حواشی کمی نامتعارف ستاره اسکندری!

چند سال پیش هم ویدیویی از ستاره اسکندری در ترکیه به طور یواشکی توسط یک ایرانی گرفته شد و پخش شد که در اون فیلم ستاره اسکندری کاملا کشف حجاب کرده است و با لباسی نامتعارف در حال گشتن است. احتمالا شما هم این ویدیو را دیده باشید!

حالا سوال اینجاست که ستاره اسکندری که قصد مهاجرت نداشت و میدونست همه جای دنیا به خصوص ترکیه پر از ایرانی هستش چرا به این شکل ظاهر شد و به راحتی هم در حال گشت و گذار بود!

setare-eskandari-bio-photokade-4

بیوگرافی ستاره اسکندری

ستاره اسکندری زاده ۲۵ خرداد ۱۳۵۳ در تربت حیدریه بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون اهل ایران است. شهرت وی بیشتر به خاطر بازی در مجموعه‌های تلویزیونی است که آن را از سال ۱۳۷۳ شروع کرده؛ به‌ویژه مجموعه "نرگس" که بعد از درگذشت پوپک گلدره نقش «نرگس» را در آن بازی می‌کرد.

01405202

وی یکی از بهترین دانش آموزان هنرستان دخترانه سوره تهران بوده و توانسته است در سن 18 سالگی موفق به اخذ مدرک دیپلم نمایش و بازیگری از هنرستان دخترانه سوره تهران شود. وی پس از ورود به دانشگاه چند سالی در رشته مترجمی زبان انگلیسی درس خوانده است اما سرانجام از ادامه تحصیل منصرف شد.

ستاره اسکندری چند سالی است که ازدواج کرده خواهر او این خبر را اعلام کرد البته تاکنون عکسی از همسر ستاره اسکندری منتشر نشده.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی