|

واکنش بازیگران نسبت به این اتفاق تلخ!!

استوری های غیرمنتظره از بازیگران نسبت به فوت زهره فکور صبور!

زهره فکورصبور

بعد از مرگ زهره فکورصبور بازیگران واکنش های عجیبی نسبت به این خودکشی داشتند..

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بعد از مرگ زهره فکورصبور بازیگران واکنش های عجیبی نسبت به این خودکشی داشتند. زهره فکورصبور (۱ فروردین ۱۳۵۷ – ۱۰ اسفند ۱۴۰۰) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر اهل ایران بود. آخرین حضور وی در تلویزیون با دنگ و فنگ روزگار در سال‌های ۱۳۹۸ به کارگردانی جواد مزدآبادی بود. نخستین کار بازیگری وی ایفای نقش گل در تئاتر کودکی بود که زیردست یکی از دوستانش بود اما حرفه کاری‌اش از سال ۱۳۷۷ شروع شد که به وی پیشنهاد بازی در سریال روزگار جوانی داده شد و شهرتش از آن جا به دست آمد.

زهره فکورصبور

بعد هم نقش‌های تقریباً کوتاهی در سریال‌های معمولی و مخصوصاً اپیزودیکی زیادی بازی کرد و در کل در اواخر دههٔ ۱۳۷۰ بسیار پرکار بود. این قضیه تا اواخر سال‌های دههٔ ۱۳۸۰ ادامه داشت و بازی در نقش‌های بلندی مانند سریال‌های کارآگاهان و مخصوصاً دلنوازان بسیار موجب شهرتش شدند و بعد در چند فیلم سینمایی نقش‌های اول و اصلی را بازی کرد و بعد از آن با بازی در دردسرهای عظیم یک و دو دوباره به تلویزیون بازگشت.

زهره-فکور-صبور

او در مصاحبه‌ایی که ساعتی پیش از درگذشتش بازنشر کرده ‌می‌گوید:«خدا را شکر خیلی اتفاق‌های خوب برایم افتاد اما کلا از بچگی دنبال یک زندگی آرام ‌و بی دغدغه بودم. اگر به بیست و پنج سال پیش برگردم اصلا و ابدا بازیگری را انتخاب نمی‌کردم و ازدواج می‌کردم و بچه‌هایم را بزرگ می‌کردم و اگر یک روزی بچه‌دار بشوم اصلا نمی‌گذارم وارد این حرفه بشود»

زهره+فکور+صبور

جزئیات جدید از فوت و کشف پیکر "زهره فکور صبور"

مأموران پلیس ساعت 21 شب گذشته با حضور در محل با پیکر بی‌جان خانم «زهره فکور صبور» مواجه شدند. همسر مرحومه صبور: خانم صبور جواب تلفن‌ همراهم را نمیداد، پس از گشودن در خانه، دیدم همسرم بی‌ حال در پذیرایی افتاده که به سرعت با اورژانس تماس گرفتم.

تحقیقات نشان داد تلاش تکنسین‌ های اورژانس نیز برای احیای خانم «فکور صبور» که ظاهراً اقدام به مصرف 100 عدد قرص آرام‌ بخش کرده بود، نتیجه نداده است.

واکنش های عجیب از بازیگران

یکی از سلبریتی ها در مورد خودکشی زهره فکور صبور نوشت: با کمال تاسف خودکشی یکی از هنرمندان بازیگر کشور، ایشان در روزهای اخیر به دوستان خود اعلام کرده بود که به خاطر دروغ ها و تهمت های بی پایه و اساس فرد (اخاذ مجازی) دیگر قادر به ادامه زندگی نیست!

زهره فکورصبور

 

WhatsApp Image 2022-03-02 at 18.11.09 (1)

زهره فکورصبور

 

زهره فکورصبور

 

زهره فکورصبور

 

زهره فکورصبور

زهره فکورصبور

زهره فکورصبور

زهره فکورصبور

 

زهره فکورصبور

زهره فکورصبور

 

زهره فکورصبور

 

زهره فکورصبور

 

با توجه به خبرهای منتشر شده توسط بازیگران و سلبریتی ها نشان می دهد که این بازیگر به دلیل خبرهای منتشر شده در فضای مجازی دست به خودکشی زده، اما هنوز دلیل خودکشی ثابت نشده است.

آیا این بازیگر ناامید شده بود؟

زهره فکورصبور در تمامی پست هایی که منتشر میکرد با هر موضوعی، اسم خدا رو تو کپشن هاش می نوشت. ظاهرا خانم بازیگر چندان هم از بازیگری راضی نبود و به گفته کاربران با توجه به پست و متن هایی که به اشتراک میگذاشت کمی افسرده به نظر می آمد. زهره فکور در یکی از مصاحبه هایی که داشت گفته بود از اخلاق های بدم اینه که حرف مردم خیلی زود روم تاثیر میزاره. ظاهرا همانطور هم شد و زهره فکور صبور تاب نیاورد و در اخر فضای مجازی به او نیز رحم نکرد. شنیده ها حاکی از آن است خانم بازیگر مورد قضاوت و تهمت های شدید قرار گرفت که البته هنوز به طور قطعی دلیل این کار او مشخص نیست. 

وی مدتی پیش هم با انتشار تصویری غمگین از خود در کنار دریا نوشت: 

دیگه نه چیزی ناراحتم میکنه، نه چیزی خوشحال، فقط منتظرم بگذره، چه خوب، چه بد، خدایاااااا شکرت

66651744_182149106134534_7946037659166056198_n

این بازیگر حاشیه زیادی نداشت جز مواردی که درباره جراحی های زیاد زیبایی اش دیده میشد و تبلیغات میکرد. وی سفرهای زیادی هم به مشهد داشت و از دل گرفته اش میگفت. زهره فکور مدتی پیش هم از روش عجیب انتخاب بازیگران خانم در اینستاگرام گله مند بود که خانم هایی که در اینستا تعداد فالوور های بیشتری دارند پیشنهاد کاری بیشتری هم دارند!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی