|

فضای مجازی اَمانش را برید!

خودکشی خانم بازیگر همه را مبهوت کرد؛نقش اخاذ مجازی در مرگ زهره فکور صبور

امروز صبح خبر دردناکی جامعه سینمایی ایران را دوباره در بهت فرو برد. سرکار خانم زهره فکور صبور از بازیگران سینما و تلویزیون صبح امروز درگذشت.

لینک کوتاه کپی شد

امروز صبح خبر دردناکی جامعه سینمایی ایران را دوباره در بهت فرو برد. سرکار خانم زهره فکور صبور از بازیگران سینما و تلویزیون صبح امروز درگذشت. او که چندی پیش در یکی از برنامه‌های تلویزیونی حضور داشت و اخیرا در سریال تلویزیونی فعالیت میکرد، به زندگی خود پایان داد. البته علت مرگ او هنوز مشخص نیست و جسد وی به پزشکی قانونی منتقل شده است. اما برخی از رسانه‌ها بصورت غیررسمی علت مرگ را مسمومیت دارویی عنوان کرده‌اند.

به راستی چرا چنین اتفاقاتی برای بازیگران و افراد مشهور ایرانی رخ می‌دهد؟ آزاده نامداری را به خاطر دارید؟ همان زن پرشور و نشاطی که سال‌های زیادی از جوانی‌اش را در سکوت خبری و در پشت حاشیه‌های اخاذ مجازی پنهان کرد و در نهایت چشمانش را بست و زیر خروارها خاک رفت! ظاهرا فضای مجازی به هیچکس رحمی ندارد به خصوص که اگر معروف باشید در این زمان هرکاری که از شما دیده شود مورد قضاوت و و حتی تهمت قرار میگیرد. اینستاگرام زهره فکور نیز پر شده بود از تصاویری که خانم بازیگر در جهت مدلینگ و جراحی های زیبایی اش منتشر میکرد.

Untitled

زهره فکور صبور نیز طی چند سال گذشته با حاشیه‌های عجیب و ضدنقیضی از اخاذ مجازی روبرو بود. بازیگر خوش سیما، خوش اخلاق، خوش ذوق و با استعداد سینما و تلویزیون که در سریال نرگس به شهرت رسید و کم کم جایگاه خود را در این آشفته بازار سینما به دست آورد. او همیشه از سختی‌های این راه میگوید و حتی چندی پیش در برنامه‌ای عنوان کرد؛ اگر عقل الان را داشت هرگز به سراغ بازیگری نمی‌آمد و زندگی آرام و بی‌دغدغه خود را ادامه میداد و اگر فرزندی هم داشته باشد؛ هرگز به او اجازه نمیدهد که مسیر بازیگری را در پیش بگیرد.

حواشی اطراف بازیگران و اخبار و سخنان ضد و نقیضی که همواره از جانب اخاذهای مجازی مطرح می‌شود، اغلب آسیب‌های روحی-روانی زیادی به آنها وارد می‌کند و افسردگی و کم کاری را برایشان رقم میزند.

متاسفانه زهره فکور صبور نیز از این مسئله مستثنی نبود! او که در طی چند سال اخیر رفت وامدش را به سینما و تلویزیون کم کرده بود؛ اوقاتش را با مدلینگ سالن‌های آرایشی و مزون‌های لباس میگذراند و در تلاش بود تا احساسات خوب دوران زیبای بازیگری را برای خود تداعی کند.

66050969_2362628160648813_6526293677579456560_n

اما متاسفانه ما همیشه روی خوش افراد را میبینیم و از درون آنها بیخبریم. امان از این اخاذهای مجازی که سخنان بی‌جا و بی‌پایه و بدون مدرکشان با آبرو و جان افراد بازی می‌کند! متاسفانه این روزها فضای مجازی کار دست افراد می‌دهد. فضایی مسموم که زندگی افراد را تحت تاثیر قرار داده و حتی به نابودی میکشاند.

زهره فکور نیز مثالی بارز برای چنین مواردی است که تا همین دیروز کسی نمی دانست او غم خاصی در دلش داشته باشد اما حالا همانطور که میدانید با قرص خودکشی کرد و درگذشت چرا که تهمت ها و قضاوتهای مجازی ظاهرا امانش را برید و میتوان دید که این است فضای وحشتناک مجازی!!!

61710934_167337720962911_1105578960061230398_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • مریم ارسالی در

    ازاده نامداری چیشداینم مث اون خداعالم هست

  • Tishehvar ارسالی در

    بنده خدا واقعا حیف شد.خدابیامرزدش خدارحمت ش کنه

  • ناشناس ارسالی در

    خیلی متاسف شدم.لعنت به این دنیای بی رحم وآدمای بی رحمترش.

  • ناشناس ارسالی در

    بابب

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی