|

پرحاشیه ترین بازیگران خانم سینما که اینستاگرام رو ترکوندن؛ جنجال، سکوی پرتاب آن ها!

در سینمای ما مثل بسیاری از هنرمندان جهان نیز بازیگران حواشی خاص خود را دارند اما با این تفاوت که در ایران بیشتر خانم ها جنجال آفرین میشوند!

لینک کوتاه کپی شد

همانطور که همه ما میدانیم و حتی اگر بیننده فیلم های ایرانی نباشیم و مانند برخی مخاطبین تنها از فیلم های خارجی استقبال کنیم، باز هم در فضای مجازی و اینستاگرام از حواشی سلبریتی و بازیگران ایرانی باخبر هستیم و کم و بیش جنجال هایی که به پا می کنند را میدانیم اما اون هایی که دنبال کننده هنرمندان به خصوص خانم ها هستند که دیگه قطعا ریز به ریز کار کرده و نکرده بازیگران رو میدونند! بازیگران چون خیلی زیاد تو چشم هستند به همین دلیل حتی استایلشونم زیر ذره بینه و خوشتیپ ترین و بد تیپ ترین دارند که در خانم های بازیگر همین موضوع باعث میشه تا حاشیه های ناجوری ساخته بشه!

به گزارش«شایانیوز» در چند سال اخیر و با بالا گرفتن اینستاگرام و یوتیوب بسیاری از خانم های بازیگر ظاهرا از حاشیه سازی خوششون اومده و حتی درآمد زایی بالایی هم دارند. بازیگران از جمله چهره هایی هستند که در کجای جهان زیر ذره بین مخاطبین قرار دارند و خواسته و ناخواسته وارد جنجال هایی می شوند. ناگفته نماند عده ای از هنرمندان هم هستند که شخصیت خود را حفظ کرده و تا جای ممکن اجازه حاشیه سازی نمی دهند و حواسشون خیلی هست!

اما ما میخوایم تعدادی از بازیگران خانم در ایران را نام ببریم که از پرحاشیه ترین هنرمندان هستند و گاهی هم به عنوان بی حیاترین سلبریتی شناخته می شوند. حالا چرا خانم ها؟ چون 90 درصد این حواشی برای قرتی بازی و کشف حجاب بازیگران خانم است و آقایان کمتر وارد این موارد میشوند مگر اینکه از همسرشون استفاده کنند!!!

سلبریتی

بهاره رهنما

بهاره رهنما از بازیگران بسیاااار حاشیه دار ایرانی می باشد که لحظه ای آرام و قرار ندارد و باید هر روز با گفته ای و یا ظاهر تغییر کرده اش جلب توجه کند. البته که در این راستا درسته که فحش زیاد خورد و منفور هم شناخته شد اما خب حالا ثروت زیادی دارد و با همین حواشی و معروف شدن و تبلیغات بسیار زیاد تونست خیلی زود پولداررر شه و حالا نه کاری به شوهر داره و نه به بچه!

خانم رهنما هر بار با ظاهری جدید و پلنننگ ظاهر میشه و چند وقتیه که رنگ خونه رو ندیده چرا که مارکوپلو شده و چندین شهر رو داره سفر میکنه. برای چی؟ برای تبلیغات حضوری!

البته که حواشی بهاره رهنما تنها در خصوص ظاهر خودش نیست و تا چند ماه پیش فضای مجازی و گوگل رو پر کرده بود از عکس هایی که در آغوش حاجی جان گرفته. خانم بازیگر بی پروا هر گونه عکسی که تو بغل همسرش گرفت رو منتشر کرد و حالا به یکی از جنجالی ترین هنرمندان با نزدک به 5 میلیون دنبال کننده تبدیل شده!

259267285_1326448107786815_5866928952191748095_n

پرستو صالحی

پرستو صالحی نیز از بازیگران حاشیه دار ایرانی است که بعد از مهاجرت دم به دقیقه فکتی برای هر چیز دارد. وی با انتشار تصاویر خود تا به اکنون در مورد خیلی از مسائل صریح و واضح صحبت کرده است و جنجال بپا نموده است.

60b524ffb09e0db3c756b190df0c1ab5

ریحانه پارسا

ریحانه پارسا از بازیگران خیلی کم سن سینما بود که که تنها کمی بعد از معروف شدن از ایران رفت و با توجه به کارهایی که در این یکساله انجام داده مخاطبین او را به عنوان بی حیاترین بازیگر ایرانی دانسته اند. البته که ریحانه به خوبی میدونست داره چیکار میکنه و به دنبال حاشیه سازی و پریدن با افرادی مثل پویان مختاری بود تا جایی برای خود در سایت های شرط بندی پیدا کند و اتفاقا اسم پارسا بت رو هم برای سایتش انتخاب کرده بود اما خب زهی خیال باطل!

ریحانه پارسا حالا در ترکیه ساکن است و پسری نمانده که با اون در رابطه نبوده باشد! ریحانه پارسا نیز با وجود اینکه تا به حال چند پیج باز کرده اما صفحه اصلی اش به دلیل انتشار تصاویر نامتعارف بیش از 2 میلیون دنبال کننده دارد. این را هم بگوییم که خانم بازیگر واقعا هم استعداد خوبی در بازیگری دارد و هر چند وقت یکبار با فازی جدید وارد پیجش میشود و خب بسته به حال و هوایی که داره عکساش رو منتشر میکنه و قبلی ها رو پاک میکنه!

file

صبا کمالی

صبا کمالی نیز از هنرمندان شناخته شده تلویزیون می باشد که در سریال های مختلفی بازی کرد اما چندین سال است که از این عرصه دور مانده. خانم بازیگر را قطعا به یاد دارید اما خب در واقعیت 180 درجه با چیزی که دیده اید تفاوت دارد. اگر صبا کمالی را در گوگل سرچ کنید با تصاویر نه چندان جالب او مواجه میشوید و اون وقته که تمام افکارتون درمورد این بازیگر تغییر میکنه! قطعا انتشار چنین مواردی تنها یک هدف دارد که اون هم حاشیه سازی و تو چشم رفتن است!

صبا کمالی می گوید من بابت هر جواب ردی که به پیشنهادات وقیحانه تهیه کنندگان دادم 5 سال به عقب پرت شدم.

sabakamali-photokade-com-2

سحر قریشی

سحر قریشی نیز از هنرمندان خوش چهره اما بسیااار شیطون ایرانی می باشد که ظاهرا سیرمونی هم ندارد و هربار خبر او را با شخصیتی جدید می بینیم! سحر قریشی وقتی در اواخر دهه هشتاد سریال دلنوازان رو بازی کرد به یکباره آنچنان معروف و محبوب شد که ظاهرا سر از پا دیگر نشناخت و ابتدا از همسرش طلاق گرفت و خب با سیل پیشنهاداتی که هم از سوی سینمایی ها به سمتش اومد و هم مخاطبینی که عاشق و شیفته سحر قریشی شده بودند، تغییرات عجیبی کرد و این سریال شد راهی برای شناخته شدن و بعد هم سکوی پرتابی خفن برای خانم بازیگر!

اما تمام حواشی که از سحر قریشی در این چند سال شنیده اید و جریان رابطه با چهره های معروف و تیغ زدن و ...این حرف ها به کنار، علنی شدن رابطه او با تتلو خواننده معروف و پر حاشیه مانند انفجاری در اخبر و حواشی سلبریتی ها بود! خانم بازیگر حتی دستان خود را هم مانند تتلو کاملا تتو کرده و رنگی شده!

سحر قریشی در حال حاضر نزدیک به 10 میلیون دنبال کننده دارد و احتمالا باید در انتظار اخبار ناجور تر از این دو چهره بسیار جنجالی باشیم!

سحر+قریشی (1)

مهناز افشار

مهناز افشار نیز از جمله چهره های جنجالی اینستاگرام و دنیای سینمایی ها می باشد که تا قبل از مهاجرت هم حواشی خاص خود را داشت اما خب قطعا بعد از رفتنش خیلی بیشتر تو چشم رفت. البته که خانم بازیگر در دو سالی که از ایران رفته غم زیادی داشت و به گونه ای آرام گرفته بود شاید به همین دلیل مخاطبین بیشتر طرفدار او شدند، غافل از اینکه خانم بازیگر برای همسرش که به اتهام فساد مالی گرفته شد ناراحت است و جریان طلاق سیاه نمایی بیش نبود.

مهناز افشار بیش از 15 میلیون دنبال کننده دارد و تمامی کامنت هایش با نظرات خوب کاربران همراه بود تا اینکه در روز پدر همراه با همسر سابقش تصویری بسیار صمیمی منتشر کرد و نشون داد ظاهرا همچنی اسبق هم نیست و احتمالا همسر فعلی اش هم باشد و این شد که کاربران بسیار ناراحت شدند و نظرات پست خانم بازیگر پر شد از انتقاد و خشم کاربران برای دروغی بزرگ و شریف خواندن یاسین رامین که برای فساد مالی گرفته شده بود و به جای 17 سال 2 سال زندان رفت!

800px-February_2018_Mahnaz_Afshar_(cropped)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی