|

تصویری کمتر دیده شده از "نیکی مظفری" در کنار پدرش؛ بسیار بسیار زیبا در عین سادگی!

niki mozaffari shayanewd

نیکی مظفری دختر جوان و جذاب مجید مظفری می باشد که در کنار پدرش تصویری خیلی جذاب و خوشگل منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد
1

نیکی مظفری بازیگر جذاب ایرانی می باشد که البته پدری معروف تر دارد و اصلا به واسطه حضور بابا جانش یعنی مجید مظفری، در سینما توانست به راحتی وارد این عرصه شود و فعالیت کند.

به گزارش«شایانیوز» اما همانطور که بسیاری از دیگر بازیگران قدیمی دختران و پسرانشون رو وارد سینما کردند اما در آخر مثل خودشون بازیگرانی توانمند و خفن نشدند، نیکی مظفری نیز چهره ای شناخته شده است و اتفاقا طرفداران زیادی هم دارد اما خب به گرد پای دوست داران پدرش نمیرسد!

از این ها که بگذریم نیکی مظفری در اینستاگرام فعالیت خوبی دارد و اکتیو است اما در عین حال علاقه ای به حاشیه سازی ندارد. این پدر و دختر روابطی بسیار صمیمی دارند و چون سال هاست مادر نیکی هم فوت کرده، آن ها بیشتر از دیگر پدر دختر ها به هم نزدیک هستند.

در ادامه یکی از تصاویر زیبای نیکی مظفری در آغوش مجید مظفری را مشاهده می کنید که با نظرات خوب و مثبت کاربران همراه شد.

حونه

نیکی خانوم خوش پوش و جذاب

نیکی مظفری در کل از بازیگران شیک پوش و لاکچری سینماست. وی در اینستاگرام بیش از 300 هزار دنبال کننده دارد که دوست دارش هستند. نیکی خانم تصاویر زیادی از خود منتشر می کند و مدتی پیش هم یکی از همین تصاویر را پست کرد که در آن پوششی شیک با یه کیف صورتی جذاب دارد.

nikimozaffari_1637941127

بیوگرافی نیکی مظفری

نیکی مظفری متولد 28 شهریور ماه 1366 در تهران وبازیگر می باشد وی دارای مدرک کاردانی معماری از لندن است! 

نیکی مظفری در دبیرستان تجربی خوانده و تصمیم داشته که داروساز شود  ولی سر از معماری و آن هم در لندن درآورده است و دارای مدرک کاردانی معماری است.

نیکی مظفری دو سال در کلاسهای بازیگری مرحوم سمندریان شرکت کرده و تجربه بازیگری هم دارد. علاوه بر بازیگری و معماری در رشته طراحی صحنه و لباس هم دستی بر آتش دارد و در بسیاری از پروژه های در پشت صحنه با سمت های گوناگون مانند برنامه ریز و مدیر تولید و … به فعالیت پرداخته است. نیکی مظفری تنها فرزند خوانده است و سالهاست مادرش مرحوم شده است.

نیکی مظفری: دوست دارم پدرم زن بگیرد

دوست دارم برای پدرم زن بگیرم و به همه فرزندانی که پدر و مادران شان تنها هستند این موضوع را پیشنهاد می کنم. 

mjidmozafari-bio-photokade-3

بسیار به هم وابسته ایم

کم تر پیش می‌اید که پدر و دختر ها بیش تر ساعت های روز کنار هم باشند، برنامه های سفر و تفریحات پایان هفته شان باهم گره خورده باشد و خلاصه از هر فرصتی برای کنار هم بودن استفاده کنند. ولی برای مجید مظفری و دخترش نیکی قضیه این چنین نیست.

این پدر و دختر آرتیست رابطه خوبی دارند و در روزهای تلخ و شیرین زندگی کنار هم هستند. هیچوقت از دست هم غمگین نمی شوند و روابط شان مثل دو رفیق شفیق است.

نیکی مظفری

دوست های صمیمی نیکی خانم

شقایق فراهانی و تینا پاکروان از صمیمی ترین دوست های نیکی مظفری هستند. نیکی مظفری به تیم فوتبال استقلال علاقمند بوده و بازیکن محبوبش هم فرهاد مجیدی است.

نیکی مظفری

نیکی مظفری

نیکی مظفری

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی