|

جوراب شلواری توری و بدن نما "خانم بازیگر" دِلارو لرزوند؛ آخه این چه وضعشه!

niki mozaffaei shayanews

نیکی مظفری بازیگر سینما می باشد که خیلی اهل حجاب نیست و اینبار هم با انتشار تصویری از خود با جوراب توری نظرات ناجور کاربران را دید.

لینک کوتاه کپی شد
2

نیکی مظفری بازیگر شناخته شده ایرانی است که البته به لطف حضور پررنگ پدر در سینما در این عرصه ورود کرد و حالا هم معروف و محبوب است. وی دختر مجید مظفری بازیگر دوست داشتنی تلویزیون است که او را هم در نقش های طنز و هم جدی دیده ایم.

به گزارش«شایانیوز» نیکی مظفری از دختران قد بلند وخوش استایل بازیگر می باشد که اغلب هم روی پاهایش مانور می دهد و حالا یا با کفش های پاشنه دار و لاک قرمزش دل می برد یا با جوراب های توری و دامن های کوتاهش!

البته که چنین موردی اگر در خیابان ها دیده شود ارشاد می شود اما ظاهرا برای خانم های بازیگر مشکلی ندارد! نیکی مظفری در اینستاگرامش 323 هزار دنبال کننده دارد که اگر سری به پستی که در ادامه مشاهده می کنید بزنید متوجه نظرات برخی از کاربران بیمار و با ذهن ناجورشان می شوید که جنبه دیدن حتی در این حد پای یک خانم را هم ندارند.

نیکی مظفری

نیکی مظفری یکی یکدانه مجید مظفری است که 16 سالی می شود مادر خود را از دست داده و همراه پدرش بسیار صمیمی و عاشقانه زندگی می کنند. آقای بازیگر هیچگاه ازدواج دوباره ای نداشت تا اینکه دخترش به فکر زن دادن پدر افتاد!

مجید و نیکی مظفری

نیکی مظفری

نیکی مظفری در یکی از روزهای شهریور سال ۱۳۶۶ در تهران به دنیا آمد. مادرش اما در سال ۱۳۸۴ به علت بیماری فوت کرد. تحصیلاتش را تا مقطع فوق دیپلم معماری ادامه داده اما تجربی خوانده و علاقه داشته که داروساز شود و در نهایت بازیگر شد!!

نیکی مظفری در رشته طراحی لباس هم فعالیت می کند و دانشجوی طراحی لباس است و بعد از بازگشت از لندن به ایران به عنوان مدیر تولید، جانشین تهیه کننده، طراح صحنه، طراح گریم و …در فیلمسازی پدرش فعالیت کرده است.

نیکی مظفری

نیکی مظفری

ازدواج پدر و دختر

نیکی مظفری و پدرش در برنامه دورهمی درباره ازدواج گفتند :

این حق طبیعی پدر است که ازدواج کند. با اینکه تنها کسی که در زندگی دارم پدرم است،اما برای من ازدواج پدر به مراتب راحت از ازدواج خودم است.و مجید مظفری افزود:من در هر صورت پدر نیکی هستم و حساسیت‌هایی دارم؛ و اگر خانمی بخواهد وارد زندگی من شود، مطمئناً هیچ وقت دخترم را رها نمی‌کنم،همسرم را بچسبم.اما قول می‌دهم هر زمانی که نیکی ازدواج کند، یک ماه بعد من زن بگیرم!

نیکی مظفری

مجید و نیکی مظفری

ماجرای انتخاب اسم نیکی مظفری

پدرم دوست داشت اسم من را شهربانو بگذارد و مادر هم ابتدا نام دُردانه را برایم انتخاب کرده بود خدا را شکر که دُردانه نشدم (می‌ خندد)به نظرم این اسم مخصوصا برای زمانی که سن و سال کمی بالا باشداصلا مناسب نیست …در نهایت هم اسم این دختر زیبا نیکی شد که توسط مادرش انتخاب شده است!

مجید و نیکی مظفری

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • سمیه هستم ارسالی در

    باز این جوراب شلواری پوشیده خیلی از بازیگرا اونم نمی پوشن

  • ناشناس ارسالی در

    تاللبذد

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها