|

عشوه و اِفاده "نسیم ادبی" در کار مدلینگ؛ همکاری با آقای کارگردان معروف!

nasim adabi shayanews

نسیم ادبی بازیگر معروف برای انجام تبلیغات یک مزون لاکچری تیپی جالب زد که ناز و افاده ی خانم بازیگر مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

نسیم ادبی بازیگر معروف و خوش چهره ایرانی می باشد که بیشتر او را در سریال های تلویزیونی دیده ایم تا سینما. وی اغلب نقش های جدی را ایفا می کند و از هنرمندانی است که کارنامه کاری خوبی دارد اما چندان شهرت خاصی ندارد!

به گزارش«شایانیوز» نسیم ادبی بسیار بی حاشیه است اما خب مگه میشه معروف باشی و بی حاشیه بمونی! وی علاقه زیادی به عکس های مدلینگ طور دارد و از اونجایی که مزون گردی و مدل شدن برای مانتو های گرون قیمت و قرتی بازی بین هنرمندان خانم زیاد شده و پول خوبی هم میگیرند، از نسیم ادبی نیز در همین راستا ویدیویی منتشر شده که با تیپی جذاب روی مبل نشسته و در حال قر و قمیش است! در ادامه این ویدیو را مشاهده می کنید.

نسیم ادبی در حال حاضر مجرد است. همسر نسیم ادبی آقای ابراهیم اثباتی آهنگساز می باشد که در سال ۱۳۸۳ در نمایش مثل پرنده با هم آشنا شدند. در این نمایش خانم ادبی نقش بازیگر و ابراهیم اثباتی آهنگساز این نمایش بود و در سال ۱۳۸۸ با هم ازدواج کردند اما سال گذشته همسر نسیم ادبی به علت عارضه سرطان درگذشت.

نسیم ادبی نیز حال خوشی نداشت به همین دلیل بسیاری از کاربران در نظرات نوشتند که خانم بازیگر بعد از فوت همسرش خیلی لاغر شده.

Untitled (1)

اما نسیم خانم ادبی از هنرمندان خوش پوش و خوشتیپی می باشد که همانند خیلی از همکارانش از پوشش های اَجق وجق و نظر جلب کن استفاده نمی کند اما در عین حال ساده پوش هم نیست و انتخاب های جذاب دارد.  وی در جشنواره فجر نیز از یک مانتوی طرحدار قرمز استفاده کرد و دیگر آیتم های استایلش را مشکی پوشید. همچنین استفاده از بوت مشکی بلند در او جذابیت خاصی ایجاد کرد.

riboocam_1644145146

بیوگرافی نسیم ادبی

نسیم ادبی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 17 شهریورماه سال 1355 در تهران متولد شد. این هنرمند کشورمان تحصیلاتش را در رشته نمایش با گرایش بازیگری در دانشگاه آزاد پشت سر گذاشت و کارش در دنیای بازیگری را با تئاتر آغاز کرد.

262915123_1299214917220839_7358563993793585742_n

نسیم ادبی از علاقه مندان به دنیای بازیگری است که با تلاش های خودش به این عرصه وارد شد و توانست جای پای محکمی برای خودش در دنیای هنر داشته باشد و علاوه بر بازیگری به دنیای موسیقی و کارگردانی هم بسیار علاقه مند است.

این بانوی هنرمند در خانه داری هم مهارت دارد و قلیه ماهی هایی به سبک خودش درست میکند و دستپخت خوبی دارد.

Untitled

نسبت فیلمبردار معروف با نسیم ادبی

محمود کلاری فیلمبردار معروف دایی نسیم ادبی است اما بسیاری از مردم و هنرمندان از این رابطه خانوادگی مطلع نیستند.

نسیم ادبی در شبی که مهمان مهران مدیری در برنامه دورهمی بود درباره پنهان ماندن این نسبت فامیلی گفت:

در زمانی که تازه شروع به کار کردم مادربزرگم از آقای کلاری خواستند که برای ورود به این حرفه به من کمک کنند و آقای کلاری گفت که من هیچ کمکی نمیکنم و همانطور که خودم برای این حرفه زحمت کشیدم هرکسی که بخواهد وارد این حرفه شود باید زحمت بکشد و اگر کسی استعدادش را داشته باشد راهش را پیدا میکند و من اصلا مخالف ورود نسیم در این سن به سینما هستم و من آن روز خیلی ناراحت شدم و شروع کردم به کار کردن تئاتر و امروز خیلی ممنونم از ایشون که راهم را پیدا کردم و هیچوقت دلم نمیخواست اسمشون را بیاورم چون جایگاه ایشون خیلی بزرگ هست و امروز خوشحال ترم چون خودم این پله ها را بالا آمدم.

نسیم+ادبی

همکاری با آقای کارگردان

در ادامه تصویری از نسیم ادبی در کنار مسعود کیمیایی برای جشن تولد آقای فیلم ساز مشاهده می کنید که نزدیکی بیش از حد این هنرمند با انتقادات کاربران همراه بود. 

Nasim-adabi-kimiaei-4

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی