|

"مهراب قاسم خانی" واسه تولد دخترش ترکوند؛ نیروانا چه خانوم شده!

mehrab ghasemkhani shayanews

مهراب قاسم خانی نویسنده معروف و بانمک به مناسبت تولد دخترش نیروانا تصویری منتشر کرد و متنی جالب نوشت.

لینک کوتاه کپی شد
3

مهراب قاسم خانی نویسنده و طراح صحنه معروف ایرانی می باشد که تا به حال فیلم و سریال های بسیاری را نویسندگی کرده است و بیشتر هم در کار طنز فعالیت دارد. مهراب خان همسر سابق شقایش دهقان می باشد که چند سالی می شود از هم جدا شده اند. البته که شقایق زن دوم مهراب قاسم خانی بود و حالا جدیدا آقای نویسنده را در روابطی نزدیک با مارال فرجاد می بینیم که کاربران می گفتند احتمالا این دو هنرمند هم در شُرف ازدواج هستند اما خبری نشد!

به گزارش«شایانیوز» مهراب قاسم خانی برادر پیمان قاسم خانی نیز می باشد و این خاندان کلا تو کار سینما و تلویزیون هستند. اما از این ها که بگذریم مهراب قاسم خانی در کل روحیه ای طنز دارد و در اینستاگرام خود هر موضوعی را با حالتی طنز بیان می کند. مدتی پیش تولد پسرش نویان بود که با انتشار تصویرش کپشنی جالب و بانمک نوشته بود، حالا هم به تازگی تولد دخترش نیروانا هست که اونم با حالتی بانمک نوشته. در ادامه عکس و متن آقای نویسنده را مشاهده می کنید.

mehrab_ghasemkhani_1644257229

مهراب خان قاسم خانی در کپشن پستش نوشت:

میدونم همیشه آرزوت بوده همچین بابایی داشته باشی و الان خیلی خوشحالی که من باباتم و خیلی بهم افتخار میکنی. این که بیست و چهار ساله دخترمی خیییییلی مبارکت باشه 

پ.ن اول: این که تولد امسالت با اولین روز اولین کارت توی یه روز افتادن، احتمالاً هیچ معنی خاصی نداره، ولی همینجوری الکی خیلی باحاله.

پ.ن دوم: بله ما یه رسم داریم که دخترامونو توی بیست و چهار سالگی چمن میکنیم، بعد خفه شون میکنیم. پسرامونم زامبی میشن. لطفاً به رسوم هم احترام بذاریم.

پ.ن سوم: آخه بیست و چهار سالت شد واسه من؟ مگه همین اواخر اندازه نخود نبودی؟

پ.ن چهارم: عاشقتم. تمام

پست مهراب برای پسرش نویان پست مهراب برای پسرش نویان

بیوگرافی جالب مهراب قاسم خانی

مهراب قاسم‌خانی (زاده ۱۶ آذر ۱۳۵۰) نویسنده و طراح صحنه ایرانی است. او فیلم‌نامه‌نویسی را به طور حرفه‌ای از سال ۱۳۷۸ در تلویزیون شروع کرد و با نویسندگی در مجموعه‌های طنزی مانند پاورچین، شب‌های برره، باغ مظفر، مرد هزار چهره و ساختمان پزشکان مشهور شد.

mehrab_ghasemkhani_1631496747

در ادامه تصاویری هم از نیروانا قاسم خانی و مادرش یعنی همسر اول مهراب قاسم خانی مشاهده می کنید.

nirvanaghasemkhani_1596186373

nirvanaghasemkhani_1611868916

سَر و سِر مهراب و مارال

مارال فرجاد رابطه خوبی با آقای مهراب قاسم خانی دارد. ظاهرا روابط آن دو بیشتر از دو دوست و همکار است و اینطور که معلومه در آینده ای نه چندان دور باید منتظر ازدواج آن ها هم باشیم.

اما مهراب قاسم خانی تا به حال دو ازدواج ناموفق هم داشته و از هر زنش هم یک فرزند دارد! احتمالا اگر با مارال هم وصلت کنند یک فرزند هم از ایشون خواهند داشت. در ادامه تصویری از مارال و مهراب و فرزندان آقای نویسنده مشاهده می کنید که به سفر قشم رفته اند.

مارال+فرجاد

البته این را هم بگوییم از اونجایی که در کلا هنرمندان روابط بسیار نزدیکی پشت پرده دارند و خب ماه ها در کنار هم کار می کنند، برخی به دوستان بسیار نزدیک هم تبدیل می شوند. مهراب قسم خانی نیز روابطی نزدیک و خوب با خانم های بازیگر داره و مدت پیش دو تا از بچه گربه هاشو به دنیا مدنی هدیه داده بود و کلی با هم شوخی کردند. برای تولد نیروانا نیز الناز حبیبی تصویری منتشر کرد و نوشت تولدت مبارک فامیل دور! پس ممکن روابطش با مارال هم در حد دوستی خانوادگی باشه که خب خیلی هم طبیعیه.

Untitled

اما شقایق و محراب چرا از هم جدا شدند؟

شقایق دهقان مدت هاست که از مهراب قاسم خانی طلاق گرفته و مجرد است. البته این خبر مثل همه اخبار طلاق هنرمندان ابتدا در قالب شایعه بود اما کم کم با پاک شدن تصاویر خانوادگی در پیج شقایق و نبود حلقه در دستش و فاز دپرسی که گرفته بود همه چیز برملا شد. شقایق دهقان خودش نیز در برنامه فریدون جیرانی گفت دو سال و نیم است که متارکه کردم و از مهراب جدا شده ام.

370707_703

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی