|

"مریم مومن" با موهای بافت و رنگ شده؛ چه خانوم بازیگر خفنی!

maryam momen shayanews

مریم مومن بازیگر جذاب ایرانی که بسیار علاقه مند است به میکاپ این بار با آرایشی ظریف و زیبا که به چهره اش نشسته بود ظاهر شد.

لینک کوتاه کپی شد
8

مریم مومن بازیگر شناخته شده ایرانی می باشد که با بازی در سریال "بانوی عمارت" دیده و البته معروف شد. این بازیگر جوان پس از ایفای نقش فخر الزمان برای مخاطبین محبوب شد و حالا هواداران خاص خودش را نیز دارد.

به گزارش«شایانیوز» مریم مومن بازیگری خوش فیس و نچرال است که در صفحه شخصی خود تیپ هایی جنجالی و البته ژورنالی پست می کند. وی در حال حاظر زیر 100 هزار دنبال کننده دارد و در کل حاشیه خاصی هم ندارد.

مریم مومن سن  زیادی ندارد و 23 ساله است اما علاقه بسیار زیادی به آرایش های غلیظ دارد و با وجود اینکه هنوز جوان است و زیبایی و طراوت خوبی دارد اما ظاهرا اعتماد به نفسش کم است چرا چون اینهمه میکاپ در همه تصاویر چندان جالب و قابل توجیه نیست!

honarmandan_2_1644159274

دروغ مریم مومن: من خاک پای مردمم!

مریم مومن بازیگر سریال "بانوی عمارت" قبلا در یک گفت و گو خود را خاک پای مردم ایران دانست، این صحبت او مورد انتقاد مینا وحید بازیگر جوان کشورمان قرار گرفت و گفت:

که چرا خاک پای مردم باشیم، چرا رفیق آن ها نباشیم، چرا سرمان بالا نباشد و برای مردم کار نکنیم، یک سری از این زبان بازی های بازیگران که می گویند هرکاری می کنیم برای مردم است، به نظر من دروغ است و این موضوع باعث اختلاف بین مریم مومن و مینا وحید شد.

بیوگرافی مریم مومن

مریم مومن فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری می باشد که اولین بار در پنج سالگی جلوی دوربین رفت تا اینکه با تئاتر ادامه داد و در بانوی عمارت به شهرت عجیبی رسید.

مریم مومن چندی پیش به مناسبت روز تولدش تصاویری ژورنالی از خود منتشر کرد که برای کاربران و مخاطبانش بسیار جذاب و دیدنی بود. مریم مومن در ششم مرداد ماه وارد 23 سالگی شد. در ادامه تصویری هم از تولد خانم بازیگر مشاهده می کنید که این استایل آنقدر ها به تولد نمیاد اما از انجایی که وی عشقِ تفاوت هستند آن را انتخاب نموده است.

مریم+مومن

تغییر یک شبه مریم مومن

مریم مومن از فرزندان طلاق است و میگوید شاید الان این موضوع عادی و رایج شده باشد اما زمانی که من 9 ساله بودم و مادر پدرم از هم جدا شدند فشار زیادی به من امد و من یک شبه بزرگ شدم و با وجود اینکه سن خیلی کمی داشتم اما حامی مامانم شدم و سعی کردم کسی به مامانم توهین نکنه.

197964_672

بازیگران مورد علاقه

خانم ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، لیلا حاتمی، هدیه تهرانی و پانته آ پناهی های عزیز از بازیگران محبوب من هستند.

بزرگ ترین حسرت زندگی

بزرگ ترین حسرت زندگی من نداشتن یک خواهر یا برادر است.

مریم+مومن (1)

ازدواج

مریم مومن هنوز بصورت رسمی ازدواج نکرده اما خودش تایید کرده است در یک رابطه عاشقانه ای قرار داد و دلش برای طرف که اسم اولش (س) هست قنج می رود !

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • سروش ارسالی در

    مریم خانم من دوست دارم

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها