|

استایل خفن خانوم بازیگر تو مهمونی؛ "دامن کوتاه چاک دار با ساپورت نازک"

maryam momen shayanews

مریم مومن بازیگر شناخته شده و جوان ایرانی می باشد که بیخیال حجاب شد و تصویری از خود با یاپورت نازک و دامن منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد
2

مریم مومن یکی از جوان ترین بازیگران زن ایرانی است. مریم مومن در سینما و تلوزیون بسیار کم کار می باشد اما با بازی در سریال بانوی عمارت در نقش فخر الزمان شناخته و معروف شد.

به گزارش«شایانیوز» بازی مریم مومن از سوی مخاطبان این سریال مورد توجه قرار گرفت و پیگیری ها برای شناخت بازیگر این نقش زیاد شد. مریم مومن برای نخستین بار دراین نقش جلوی دوربین رفت و در اولین تجربه بازیگری خود توانست نگاه های زیادی رابه سمت خود جلب کند.

خانم بازیگر چهره بسیار ناز و لطیفی دارد که البته نچرال و بدون عمل هم هست. وی اغلب تیپ هایی جذاب و چشمگیر می زند و عکس هایش در اینستاگرام با دوربین حرفه ای و کارشده هستند. اما از آنجایی که خانم های بازیگر بسیار راحت شده اند و هرجور بخواهند می پوشند مریم خانم هم مدتی پیش تصویری از خود منتشر کرد که با دامنی کوتاه و چاک دار است و ساپورتی بسیار نازک به پا دارد. این تصویر مریم مومن بسیار کاربران را متعجب کرد و با نظرات مختلف همراه شد.

مریم مومن

 مریم مومن با قد 177 بلند ترین بازیگر زن ایرانی شناخته شده است. 

این بازیگر جوان مدتی پیش در یک مصاحبه حضوری اظهار نظر جالبی درباره دلایلی که خانم ها مجبور می شوند زن دوم یک مرد یا نفر دوم یک رابطه شوند نیز دارد.

بیوگرافی مریم مومن

مریم مومن متولد 6 مرداد 1377 در اردبیل ، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری می باشد که اولین بار در پنج سالگی جلوی دوربین رفت تا اینکه با تئاتر ادامه داد و در بانوی عمارت به شهرت عجیبی رسید.

در فضای مجازی 90 درصد کاربران رابطه خوبی با مریم مومن دارند. از دیگر تصاویر مریم مومن که عجیب به نظر می امد عکس های آتلیه ای تولدش بود که در نوع خود جدید و با حال بود. در ادامه آن ها را مشاهده می کنید.

مریم مومن

مریم مومن

ازدواج

مریم مومن هنوز بصورت رسمی ازدواج نکرده اما خودش تایید کرده است در یک رابطه عاشقانه ای قرار داد و دلش برای طرف که اسم اولش (س) هست قنج می رود !

مریم مومن

فرزند طلاقم

طلاق شاید الان خیلی مرسوم شده است اما در تایمی که من در یک محیط کوچکی تجربه کردم اصلا راحت نبود و نگاه ها را می فهمیدم. من یک شبه بزرگ شدم در 9 سالگی و اوج بچگی ام حامی مامانم شدم و سعی کردم کسی به مامانم توهین نکند.

مریم مومن

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    فقط میتونم بگم عشق منی.

  • Vatanparast ارسالی در

    آخه به من وشما چه ربطی داره که چه‌کسی چی میپوشه وچی پوشیده بابا کم تو زندگی مردم سرک بکشید که تو زندگیتون سرک می‌کشند

  • سعید ارسالی در

    به قول بهروز وثوقی ..سینما و تلویزیون شده جایی برای دیده شدن آدمهایکه تشنه دیده شدن هستن...وای از نداشتن ظرفیت

  • Gfk ارسالی در

    ب من چ😶
    ب ت چ😶

  • علی ارسالی در

    حقیقت هرکه هرجور دلش خواست میتونه باشه

  • ناشناس ارسالی در

    راه اسلام پیشه کنید

  • ناشناس ارسالی در

    خاک توی سرتون که آبروی هرچه خانم و بردین.

  • f ارسالی در

    خب که چی ب من شما چه ربطی داره
    دوست داره اینجوری می پوشه خودش میدونه
    الان شما بگید اونجوری که دلخواه شما می پوشه شما خوشت میاد ب خودتم گیر بدا

  • ناشناس ارسالی در

    الان جوانى قدر خودت رابدان وازجوانيت لذت مثبت ببر اينكه زندگى شخصى خودت را ميريزى توگوشى خيلى ها ندارن تحصيل كردن وبه جايى نرسيده اند اينا حسرت ميخورن وگاهى اوقا به انحراف كشيده ميشوند اونائيكه زندگى انچنانى دارند بدان كه يه روزى هم اغوش خاك خواهى شد اينا براى زندگى كردن خودت هست نه پز دادن خيلى ازمردم ما زير خط فقر دارند زندگى ميكنند وابرومندند بااين كارها اونا روازار ميديم زندگى خودته نوش جانت ولى اينو اشكار ميكنى بااينكارت کناه بزرگى ميكنى خيليها امدن ازهمين خوشيد وماه جنگل وصحرا ووووو استفاده كردندو رفتند الان نوبت ماست ماهم ميريم نسل بعد مياد خلاص روزگار واسه فقير ميگذره واسه غنى هم ميگذره اونچه ميماند انسانيت

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها