|

خوشگذرونی و دَدَر لیندا کیانی با کلی شیطونی؛ از خارج واسش چه تحفه آوردن!

لیندا کیانی بازیگر جذاب و خوشگل سینما به جزیره هرمز سفر کرده و البته از یکی ا طرفدارانش در روسیه کادویی عجیب گرفت!

لینک کوتاه کپی شد
5

لیندا کیانی با انتخاب ها جذابی که امسال داشته کم کم در زمره بازیگران مطرح سینما و تلویزیون قرار گرفته و توانسته با حضورش مخاطبان را به سینما ها بکشاند.

لیندا کیانی امسال با فیلم ضد در جشنواره چهلم فجر حضور دارد و طرفدارانش منتظر دیدن خانم بازیگر روی فرش قرمز و فتوکال جشنواره هستند. البته لیندا به نظر این روزها و بحبوحه جشنواره تهران نیست و به سفر رفته. خانم بازیگر استوری منتشر کرده و گویا به جزیره هرمز سفر کرد.

البته لیندا خانوم انگار کلاً اهل سفر و خوشگذرونی هستند. او چندی پیش هم که هوا برف بود به همراه دوستانش برای برف بازی به مناطق سردسیر کشور سفر کرده بود.

97

98

99

البته سفرهای لیندا خانوم خیلی هم بی حاشیه نبود مثلا تصاویری از سفر لیندا به مناطق کویری منتشر شده که خانوم تو باد دامن پوشیده بود! البته انگار خانم بازیگر کلاً دامن رو دوست داره چرا که علاوه بر سفرها و گردش ها خانوم در بعضی از مراسم های رسمی هم با دامن حاضر می شوند.

Untitled

linda-kiani-bahram-afshari

nody-عکس-لیندا-کیانی-بی-حجاب-در-برزیل-1634528060

از این ها که بگذریم لیندا خانوم علاوه بر سفرهای داخلی هر از گاهی به خارج هم سفر می کنند. ایشان به تازگی هم به استانبول ترکیه رفته و این گونه که در کپشن عکس هایش نوشته سفر کاری بوده! 

lindakiani4_1639427891_1

lindakiani4_1639427891_2

علاقه عجیب لیندا خانوم به کلاه و توربان!

لیندا کیانی بیشتر از کلاه استفاده می کند حال چه گرم باشد و چه سرد!

اگر از دنبال کنندگان او در اینتساگرام باشید کاملا این قضیه را متوجه شده اید که لیندا خانم کلا شال و روسری را زیاد به حساب نمی آورد و حتی اگر شال هم داشته باشد آن را به گونه ای دیگر مثل دستمال سر میبندد!

lindakiani4_1639205030

lindakiani4_1635520893

lindakiani4_1623427241

هدیه سورپرایز جذاب خارجی، برای لیندا کیانی

لیندا خانوم به تازگی یک هدیه عجیب از یکی از طرفداران خارج نشینش دریافت کرد که خانوم بازیگر را حسابی سر ذوق آورد. لیندا در توضیح این کادو نوشت هدیه جذابی که از مسکو به دستم رسید.

93757631643698213

30958631643698210

البته لیندا از این دست کادوهای عجیب و غریب قبلاً هم گرفته بود او چند سال پیش از دوستش یک قاشق هدیه گرفته بود! لیندا در توضیح این هدیه عجیب نوشت: وقتى یه عکس نوستالژى به دوستت نشون میدی و یه واقعى بهترش رو هدیه میگیرى این میشه

از طرف موناى عزیزم که این قاشق خوشکل رو با عشق برام ساخته

11

خودنمایی خانوم با آیفون خفنش!

لیندا خانم کیانی مدتی پیش با انتشار تصویر زیر کپشنی نا مفهوم نوشت. ظاهرا خانم بازیگر بیشتر خواسته تا گوشی آیفونش را در چشم کاربران و یا همکارانش فرو کند تا اینکه پستی مفهوم دار بگذارد.

lindakiani4_1620321746

کاربری در زیر این تصویر نوشت:

منکه نفهمیدم چی گفتی خانم کیانی ولی آیفونت به شدت مفهوم تصویر رو رسوند نوش جونت ما هم به دلیل گرون شدن گوشی داریم گوشی های قدیمیمون رو چسب می زنیم و جلد می گیریم چون اگه اتفاقی براش بیفته به فنا میریم...

هواداری که عاشق لیندا خانوم اند!

لیندا کیانی طرفداران زیادی دارد و در اینستاگرام بیش از 2.7 میلیون کاربر دنبال کننده او نیز هستند که دوست دار خانم خانم می باشند و حسابی هم قربون صدقه اش میرن! لیندا کیانی از هنرمندانی است که فن پیج های زیادی هم دارد و در ادامه یکی از ویدیو هایی که یک پیج طرفداری برایش ساخته رو مشاهده می کنید.

همان طور که گفتیم لیندا در فضای مجازی هم بسیار فعال و پرکار است و اصلاً علاوه بر استعدا بازیگری و انتخاب های هوشمند یکی از دلایلی که اسم لیندا بر سر زبان ها افتاد و کارش گل کرد همین حضور فعال در اینستاگرام بود. لیندا در اینستاگرام خیلی هوشمندانه کار کرد. خانوم بازیگر در ابتدا به مانند بلاگرها عکس و تصاویری با حجاب کم و دلبرانه از خود منتشر می کرد که خیلی مورد توجه قرار گرفت و فالوورهای لیندا را خیلی زود و تند بالا برد.

Untitled

تبلیغات زیرپوستی لیندا کیانی تو اینستاگرام!

در چند سال اخیر تبلیغات اینستاگرامی حسابی روایج پیدا کرده و اصلا برخی از هنرمندان و سلبریتی ها نظیر صبا راد کار اصلی شان که اجرا و گویندگی بود را رها کردند و کلاً چسبیدن به تبلیغات اینستاگرام، اما لیندا که بازیگر باهوشی است در تبلیغات اینستاگرامی هم هوشمند عمل کرد.

خانوم بازیگر که هم می خواست از پول های هنگفتی که در زمینه تبلیغات وجود دارد بهره مند شود و هم خیلی تابلو تبلیغ نکند و به عبارتی شورش را درنیاورد خیلی ریز و زیرپوستی در پیجش تبلیغ می کند.

lindakiani4_2721381330697893166_1714708791

مثلا برای اینکه تبلیغ طبیعی به نظر برسد اعلام کرد که این آینه را برای منزل خود خریداری کرده و وقتی دید که چقدر جذاب و زیبا است تصمیم گرفت به کاربران معرفی کند!

نکته دیگری هم که باید در خصوص تبلیغات لیندا خانوم متذکر شویم آن است که لیندا در پیج اینستاگرامی اش سعی میکند خیلی کم تبلیغ بگذارد مثلا بین تبلیغ آینه و تبلیغ آخر لیندا خانوم که چمدان بود یک دو هفته فاصله بود.

lindakiani4_1641188894

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    عشقم

  • نورالدین نصرتی ارسالی در

    مسخره وچرت

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها