|

"ریحانه پارسا" انگاری شیطان پرست شد؛ خانوم هر راهی توش پول باشه میره!

reyhaneh parsa shayanews

ریحانه پارسا که تا دیروز عکسای برهنه خود را در فضای مجازی منتشر می کرد حالا با حجاب و روسری ظاهر شده اونم چون تست گریم برای فیلم جدیدش بوده!

لینک کوتاه کپی شد
1

ریحانه پارسا چهره ای شناخته شده و معروف که در یکسال اخیر دائما رو بورس بود و هر چند وقت با رفتار و جنجال خود را د اخبار سلبریتی ها بولد میکرد تا فراموش نشود اما خب راه هایی که خانم بازیگر انتخاب کرد تنها چیزی که برایش باقی گذاشت بدنامی و بی هدفی بود.

به گزارش«شایانیوز» ریحانه پارسا بعد از مهاجرت به مرور تغییر چهره داد و حالا او را با موهایی کوتاه و پسرانه و ناخون هایی بلند و دخترانه و کلی تتو می بینید که ظاهرا قصد دارد بیشترش هم بکند! وی در اینستاگرام دو پیج دارد که یکی بیش از 2 میلیون دنبال کننده دارد با تیک آبی و دیگری بیش از 200 هزار. اما خانم خانما از اونجایی که هر چند وقت یکبار فاز عوض می کند و تصاویری با حال و هوای جدیدش می گذارد تصاویر داخل پیجش کم است چون فعلا در فاز جدید به سر  میبرد و قبلی ها رو پاک کرده!

اما ریحانه خانوم مدتی پیش در یک استوری به یکباره تصویری از خود با حجاب منتشر کرد و حسابی فحاشی کرد اما حالا تصاویری از خود به اشتراک گذاشت که با روسری است و به گفته خودش برای تست گریم فیلم "زمان" می باشد! ظاهرا خانم بازیگر چند رو دارد و برای رسیدن به اهدافش دست به هر چیزی می زند. او که تا دیروز کاملا برهنه عکس میزاشت حالا تغییر ظاهر داده. البته که یک بازیگر باید برای نقشش به هر شکلی در بیاد اما اینکه به پوششی فحش بدی و بعد دست به همون بزنی چندان جالب نیست!

reyhaneparsaj_1643128136_2

reyhaneparsaj_1643128136_1

ریست فکتوری ریحانه پارسا

ریحانه پارسا در ترکیه مدام فاز عوض می کرد یک روز قمارباز شد و با پویان مختاری همکاری کرد فردایش سراغ اتومبیلرانی رفت و روز دیگر میکروفن به دست شد و خواننده شد. این ها همه و همه ریحانه را هر چه بیشتر در منجلاب فساد فرو برد و کار را به جای رساند که حتی زمزمه هایی از خودکشی ریحانه پارسا هم شنیده شد. خود ریحانه هم که گویا از زندگی این یکی دو سال بسیار خسته شده بود به قول خودش ریست فکتوری کرد و مدتی پیش موهایش را ته تراشید و خواست زندگی تازه ای شروع کند.

البته اگر فکر می کنید خانم پارسا متحول شده و خواست مسیر سالمی را در پیش بگیر سخت در اشتباهی هستید چرا که ریحانه بعد از ریست فکتوری این بار با شکل شمایلی عجیب تر برگشت و خودش را به شکل شیطان پرستان درآورد.

ریحانه پارسا: پدرم بی شرف و مادرم ...... بود

ریحانه پارسا دختر جوان ایرانی که تا یک ساله پیش از او به عنوان سوپراستار سینما یاد می شد بعد از اینکه به ترکیه مهاجرت کرد و در منجلاب فساد فرو رفت روز به روز وقیح تر می شودبه طوری که ریحانه پارسا چندی پیش و در یک توئیت پدر و مادرش را با الفاظی زشت و زننده مورد خطاب قرار داد و برای آن ها آرزوی مرگ کرد. 

ریحانه+پارسا

ریحانه پارسا مریض است!

دکتر نیلوفر الله وردی،دکترای تخصصی مشاوره و روان درمانی در تحلیل رفتار ریحانه پارسا به رکنا گفت: «ریحانه پارسا که در کودکی آسیب دیده است،احساس ارزشمندی پایینی دارد.فکر می کند که دوست داشته نشده است.بعد طی بازی در یک فیلم دیده شد و دیده شدن باعث شد که ناگهان دچار خودشیفتگی شود در حالی که هنوز به جایگاهی نرسیده که پخته عمل کند.به همین دلیل دیده شدن ناگهانی چنین فردی باعث می شود حس کند که انگار در حال سقوط است.»

divanebycassowary_1642239217

دکتر الله وردی با اشاره به اینکه ریحانه پارسا عزت نفس پایینی دارد در ادامه گفت:« آدم هایی به خاطر عزت نفس دوست دارند دیده و تائید شوند،به هر روشی برای دیده شدن متوسل می شوند و چارچوبی ندارند.آنها هنجار شکنی می کنند و از این طرف بوم به سمت دیگر بوم حرکت می کنند که در نهایت نتیجه اش سقوط و احساس افسردگی است.به طور کلی افرادی که آسیب می بینند و احساس بی ارزشی و خشم نسبت به اجتماع دارند کارهایی می کنند که توجه جلب کنند.آنها سراغ ضد ارزش ها می روند در حالی که خود یک قربانی هستند. قربانی کودکی خراب شده شان!»

divanebycassowary_1640348159

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها