|

استوری خیلی راحتِ "مهتاب خانم" برای جادوگر؛ چرا همیشه خوشگله و پیر نمیشه!

mahtab keramati shayanews

مهتاب کرامتی بازیگر زیبا و البته دوست داشتنی ایرانی است که اینبار با انتشار تصویری پر انرژی از خود اینستاگرامش را بروز رسانی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

مهتاب کرامتی بانوی خوش چهره و البته محبوب سینما و تلویزیون است که با وجود اینکه سن و سالی ازش گذشته اما همچنان جذاب تر از پیش می باشد.

به گزارش«شایانیوز» مهتاب کرامتی اغلب نقش های جدی را بازی می کند و اگر در پروژه ای حضور داشته باشد آن فیلم و یا سریال قطعا پر مخاطب نیز خواهد شد. خانم بازیگر در جدید ترین فیلمی که بازی کرده «اورکا» است که همراه با ترانه علیدوستی می باشد. وی از فعالین با کلاس اینستاگرام است که هر چیزی را پست و استوری نمی کند و مانند بعضی ها از خود راضی نیست که هر چیزی را بیان کند!

مهتاب کرامتی در حال حاظر بیش از 2 میلیون دنبال کننده دارد که به تازگی هم با انتشار تصویری پر انرژی از خود نظراتی زیبا از کاربران و همکارانش دریافت کرد.

مهتاب کرامتی

دو سلبریتی محبوب

مهتاب خانم استوری هم به مناسبت تولد علی کریمی فوتبالیست سابق و محبوب گذاشت. ظاهرا سلبریتی ها حال چه در هنر چه در ورزش روابط راحتی باهم دارند. البته مهتاب کرامتی از آن جایی که شخصیت بالایی دارد تصویری شیک گذاشت و زادروز علی آقا رو صمیمانه تبریک گفت.

مهتاب کرامتی و علی کریمی

بیوگرافی مهتاب کرامتی

مهتاب کرامتی متولد 25 مهر 1349 در ملایر ، بازیگر و کنشگر حقوق کودکان است.

فارغ التحصیل لیسانس رشته میکروبیولوژی از دانشگاه آزاد می باشد که علاوه بر بازیگری در طراحی لباس و دکوراسیون نیز فعالیت میکند. او علاوه بر بازیگری در زمینه تهیه کنندگی نیز تجربه دارد، وی همچنین سفیر حسن نیت و صلح یونیسف نیز میباشد.

مهتاب کرامتی

مهتاب کرامتی در شهر ملایر استان همدان به دنیا آمد ، پدرش «یحیی کرامتی» ارتشی و مادرش استاد دانشگاه  و خواهر بزرگش داروساز است.

ازدواج و طلاق مهتاب کرامتی

مهتاب کرامتی قبل از شروع بازیگری با بابک ریاحی پور ازدواج کرد اما این زندگی با بدنیا آمدن یک فرزند دختر نیز دوام نیاورد و در نهایت به جدایی و طلاق ختم شد.

من سال‌ ها پیش ازدواج کردم زندگی خیلی خوبی هم داشتم اما در واقع چون در سن پایین ازدواج شکل گرفت در نهایت موفقیت‌ آمیز نبود اما هنوز از حال هم باخبر هستیم.

مهتاب کرامتی و بابک ریاحی پور

چرا سفیر یونیسف؟

خانم بازیگر شهریور سال 1385 بدلیل فعالیت های خود در حمایت از حقوق کودکان و دغدغه های اجتماعی در کنار علی دایی بعنوان سفیر صلح یونیسف انتخاب شد.

هدف او در یونیسف آگاه سازی جامعه از آسی های اجتماعی بخصوص ایدز و آموزش کودکان و نوجوانان در این رابطه است.

مهتاب کرامتی

خانم بازیگر خوشگل

مهتاب کرامتی می گوید که برای بازیگر شدن نیاز به آرایش کردن نیست! البته برخی هم می گویند این گفته برای خانم کرامتی که خودش زیبایی طبیعی دارد صدق می کند وگرنه خیلی از بازیگران زن اگر آرایش کردن نبود فرصت ایفای نقش نداشتند (این را یکی از بازیگران زن مشهور در یک مصاحبه گفته که آرایش نکردن و جذاب نبودن چهره دلیل اصلی سوختن خیلی از استعدادهای بازیگری در ایران است) 

سلبریتی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها