|

پیج جدید "دنیا جهانبخت" برای کسی که فکرشم نمی کنید؛ راه درآمدت تاسفباره!

donya jahanbakht shayanews

دنیا جهانبخت به تازگی علاوه بر پسرش تازه به دنیا اومدش که پیج زده بود، پیجی جدید هم برای عروس آیندش زده که مثل موشک در حال فالوور گیریه!

لینک کوتاه کپی شد

دنیا جهانبخت چهره شاخ اینستاگرامی که اول از طریق عکسای داف طورش تو فیسبوک وارد مجازی شد و حسابی عکساش همه جا پخش شد، چند سالی هم میشه که اینستا رو ترکونده و شاخ تر از این خانوم بین سلبریتی های بی هنر وجود نداره!

به گزارش«شایانیوز» این روزا هر کی رسیده تو اینستا پیج زده و شده بلاگر و اینفلوئنسر و خلاصه داره پول درمیاره اما پولی که دنیا خانوم از این راه درآورد اصلا قابل مقایسه نیست. خانم خانما حالا کیفی به قیمت دو میلیاردی داره و چند روز پیش هم لامبورگینی خرید! دیگه سفر و خونه زندگی و لباس و...بقیشو خودتون حساب کنید!

donya_1641228559

اما همه این ها از کجا اومده؟ دنیا جهانبخت اوا اومد پیج خودشو برد بالا اونم با مسخره بازی و خودکشی با روسری به خاطر ساسی مانکن خواننده معروف! بعد اومد یکی یکی با آدمای معروف که بیشتر هم خواننده بودن رل زد و هر چند وقت سر و صدایی کرد. آخریشم که مهراد جم بود که یه مدت عشق و حال کردن و بعدم با طلاق و حاملگی حواشی جدیدی به راه انداختن.

حالا از اینها که بگذریم دنیا جهانبخت موقع زایمانش با یه ترفندی فالوورای پیج مادرشو کلی برد بالا و بعد هم پیج آرتامی که هنوز به دنیا نیومده!

اون موقع که شازده تو این دنیا نبود کلی فالوور جذب کرد حالا که دیگه هست و شده منبع درآمدی برای مامان خانوم. دنیا جهانبخت تصاویر زیادی از آرتام منتشر میکنه که خیلیاشم خودش تو عکس هست و مثلا بدون شلوار نشسته یا کلا بی لباسه و سعی بر دیده شدن داره!!!

donya_1640967891

Untitled

پیج جدیدی که دنیا جهانبخت برای... باز کرد!

همه اینارو گفتیم حالا مورد جدیدی که دیگه اصلا قابل هضم نیست رو میخوایم بگیم. دنیا جهانبخت پیجی جدید باز کرده به اسم عروس آیندش! کسی که به قول خودش قراره 20 یا 30 سال دیگه بیاد و خانم سلبریتی از الان میخواد ازش درآمدزایی کنه!

شاید بگین این دختر دیوانست! اما نه ایشون دیوانه نیست، بیفکر کسایی هستن که پیج خالی و بی معنی عروس دنیا جهابخت رو 60 هزار تا فالو کردن! یعنی تا الان که این پیج به تازگی باز شده بیش از 60 هزار نفر کاربر دنبال کنندش شدن و میخوان انسانی که وجود نداره رو دنبال کنند. خیلی خنده داره نه؟

اینم بگیم که این تعدادی که ما گفتیم هر لحظه داره میره بالا و در عرض 11 ساعت انقدر شده و طبق آماری که دیدیم این تعداد فالوور واقعیه.

حالا متوجه چجوری رسیدن دنیا خانم جهانبخت به کیف دو میلیاردی شدین؟ این در صورتیه که همون فالوور ها ممکنه حتی پول اینترنتی که میخرن رو هم نداشته باشن!

در ادامه پستی که دنیا جهانبخت منتشر کرد رو مشاهده می کنید.

Untitled

Untitled

اما مگر دنیا جهانبخت چقدر درآمد دارد؟

منبع درآمد دنیا جهانبخت کاملاً مشخص است. خانوم بلاگر یا از طریق تبلیغات اینستاگرامی و یا از طریق سایت قمار و شرط بندی اش درآمد کسب می کند.

جالب است بدانید که دنیا جهانبخت برای هر استوری مبلغی حدود 2 هزار دلار یعنی 50 میلیون تومان می گیرد.

همچنین اگر استوری (تبلیغ) مورد نظر را خودش اجرا کند 3 هزار دلار یعنی 80 میلیون تومان پول می گیرد.

هر پست اینستاگرام که فقط 24 ساعت در پیج دنیا جهانبخت باشد 5 هزار دلار معادل 132 میلیون تومان هزینه دارد!

حالا با توجه به فعالیت های او در اینستاگرام می توان به این نتیجه رسید که دنیا جهانبخت هر روز حداقل 265 میلیون تومان از اینستاگرام درآمد مستقیم دارد که این قطعا بدون در نظر گرفتن سایت های شرطبندی و قمار اوست!

donya_1637585387

تصویری که تمام قد از دنیا خانم مشاهده کردید چیزی حدود ده روز بعد از زایمانش بود که به این هیکل رسیده! اینکه تغذیه و ورزش و زیر نظر بودن و ...البته داشتن پول زیاد، تاثیر خیییلی فراوانی تو اینچیزا داره اما واقعا در این حد رو فرم بودن تنها بعد از ده روز زایمان هنوز هم برای کاربران تعجب دارد!

donya_1642419630

چیشد که خانم سلبریتی به اینجا رسید؟!

مطمئنا دلیل این همه ثروت و زندگی لاکچری دنیا خانوم ما هستیم مایی که فقط به ظواهر نگاه میکنیم و بدون هیچ دلیلی افرادی مثل دنیا رو که هیچ هنر و علمی ندارند دنبال میکنیم شاید بشه گفت که جامعه و اقتصاد در عجیب ترین زمان خود به سر میبرد. کشاورزی که غذای ما را تامین میکند باید در رنج و فقر زندگی کند. دانشجوی دکترایی که روی پروژه ای برای بهبود شرایط آموزشی کار میکند باید شب ها در اسنپ کار کند.

نوازنده ای که بیش از ۱۵ سال از عمر خود صرف پاسداری از هنر های بومی کرده است باید برای بچه پولدارها آلبوم پر کند و در همین زمان دنیا جهانبخت روزانه بیش از 265 میلیون تومان درآمد دارد! 

شاید اگه هر کس دیگم بود جای دنیا جهانبخت از کسایی که انقدر راحت ثروت رو تقدیمش می کنن و حتی عروس نداشتشم فالو میکنن، پولزایی می کرد و به ریش همگی هم میخندید! این دیگه ته تباهی بود.

donya_1585331756

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    دوست عزیز مطالب زیبا و به جایی بود.
    اما من تو یه کلام همه رو خلاصه میکنم...جهان سوم !!!افرادی که اینجور افراد بی سواد و بی هنری و دنبال میکنن و به قول شما شاید پول اینترنت برا دنبال کردن این بی هنر و ندارن همگی جهان سومی هستن...و تا وقتی اینجور افراد و داریم غم نداریم که باز هم جهان سومی هستیم!!!

  • نا شناس ارسالی در

    اصلا کی هست .
    متاسفم برای افراد

  • ناشناس ارسالی در

    واقعا راست میگید .اونا اونجا عشق وحال میکنن .باپول همه .ثروتشان رو به رخ ملت میکشن.ومردم وقتی زندگی اونا رو میبینن از زندگی خودشون ناامید میشن.این میشه بدبختی ملت

  • هموطن ارسالی در

    دوستان سلام.
    واقعا متاسفم برای خودمون و جامه که چنین افرادی رو بی دلیل گنده میکنن اونم بخاطر دیدن یه مشت عکس و ادا بازی بی معنی شون.

  • شایان ارسالی در

    عجب ‌دنیای

  • ناشناس ارسالی در

    متاسفم برای کسانی که اینطور آدمها رو دنبال میکنن که به خاطر درآمد زایی هر کاری میکنن

  • ژاکلین ارسالی در

    ببینید کاری به این ندارم که ایشون چه منبع درآمدی داره و اصلا ماهیت شغل ایشون چه ضربه ای میزنه یا نمیزنه واصلا کاری ندارم که ایشون مهم تر باسوادتر معتبرتر ویا کاربردی تر یا حتی مفید ترند یا کارگر یا کشاورز یا دکتر وووو ما داریم در دنیایی زندگی می کنیم که با قانون واهرم تصاعد میشه به کهکشان درآمد دست پیداکرد و حالا شما دارین در عصر مفرغ اهن کشاورزی زندگی میکنید یعنی جهان سوم وعقب مانده اید،ببینید وقتی یه سلبریتی یاخواننده بازیگر یه محصول برند رو تبلیغ میکنه ایجاد درآمد بیشتر میکنه با معرفی اون محصول شغل ایشون هم همینه یکی با مغز پول درمیاره یکی با ید یکی با صدا یکی با تصویر این قانون طبیعته

  • نگار ارسالی در

    خواهش میکنم از همه که اینطور افراد بیخود رو دنبال نکنن وقتی اینجوری پولدار میشن با جیب مردم بیچاره

  • وحید ارسالی در

    چقدر بدبخت شدیم ما الان طرف اون ور دنیا نشسته شده سوژه رسانه ها و خبر گذاریها ای وای برما هر کجای دنیا تعریف کنیم این وضعیت رسانه ما هست.فقط مسخره مون میکنن. . واقعا تاسف باره ..

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها