|

"فلور نظری" انقد لباشو ژل زده مثلِ پفک شده؛ اینجا چی بودی اونجا چه پلنگی شدی!

felor nazari shayavews

فلور نظری بازیگر سینما و تلویزیون تصاویری از خود در اینستاگرام منتشر کرد که با کمک فیلتر اینستاگرامی او را در 53 سالگی زیبا و جوان کرده است.

لینک کوتاه کپی شد
2

فلور خانم نظری بازیگر مطرح و سرشناش که همه او را با نقش های مادرانه و بعضاً بدجنس اش در تلویزیون به یاد داریم این روزها با آنچه شما در ذهن دارید کاملا فرق کرده است.

به گزارش «شایانیوز» فلور نظری مدتی است که از ایران رفته و البته به قول خودش مهاجرت نکرده و فقط بین ایران و آلمان در رفت و آمد است. فلور خانم 53 ساله در اروپا هر روز مشغول گشت و گذار است و به طبیعت می رود و یا در خیابان از جنب و جوش مردم فیلم می گیرد و جالب آنکه تقریباً هرکجا می رود این حضور خود را ثبت می کند و بعد فیلم ها و عکس هایی که گرفته را استوری یا پست می کند.

البته تنها فرق این روزهای فلور خانم نقل مکان از ایران به آلمان نیست و آنچه بیشتر او را در کانون توجه قرار داده نوع پوشش و آرایش غلیظ و ایضاً فیلتر ایسنتایی همیشگی اوست.

felor_nazarii_1637433074_4

felor_nazarii_1637433074_1

felor_nazarii_1637433074_2

به واقع شاید هیچکس فکرش را نمی کرد فلور نظری بازیگر آرام و بی حاشیه تلویزیون یکباره تبدیل به شاخ اینستاگرامی شود و رفتار و پوشش متفاوت او سوژه کاربران و صفحات اجتماعی شود. او حالا رسما یک شاخ اینستاگرامی است که بعید به نظر می رسد از این به بعد نقش خاصی در سریال ها و فیلم های صدا و سیما داشته باشد.

همه ی حاشیه های فلور نظری به مصاحبه جنجالی او درباره فساد در سینما بر می گردد که هم صحبت هایش جنجالی بود و هم ظاهرش حاشیه ساز. او با ظاهری عجیب و جدید در لایو اینستاگرامی حاضر شد که باعث تعجب فالوورهایش شد و برخی رسانه ها هم کشف حجاب او را اعلام کردند اما خودش اعلام کرد که حجاب داشته و همه جا با روسری است.

همان طور که اشاره شد بعید به نظر می رسد فلور خانم دیگر فعالیت چندانی در سینما و تلویزیون داشته باشد و شاید به همین دلیل باشد که او هم شروع به تبلیغات اینستاگرامی کرده و حتی برای این کار مدیر برنامه هم دارد.

58

بیوگرافی فلور نظری

فلور 53 ساله علاوه بر داشتن مدرک کارشناسی مدیریت و مدرک بازیگری از دانشگاه سوره، دوره های آموزش بازیگری را زیر نظر اساتیدی چون محمد رحمانیان و مهتاب نصیرپور گذرانده است. نظری در آثاری چون «رویای خیس»، «خانه به دوش»، «مسافری از هند»، «پرواز در حباب» و «نفس گرم» نقش آفرینی کرده است و 20 سال است که در عرصه بازیگری فعالیت می کند. با اینکه خیلی از سایت ها فلور نظری را متاهل معرفی می کنند ولی به نظر می رسد که او جدا شده باشد.

titrpluss_1636056542

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها