|

خرید گرون و خفن "بهاره رهنما" از یه مزون خفن تر؛ تتو رو اونجا که چی بشه!

bahareh rahnama shayanews

بهاره رهنما که هر بار با تیپی جنجالی تر از قبل میاد اینبار با مانتویی تمام صورتی با سرشونه هایی خوشگل تبلیغ دکتر جانش را کرد.

لینک کوتاه کپی شد
4

بهاره رهنما چهره جنجالی که البته مدتی میشود دیگر از بورس افتاده و هرکاری هم که می کند چندان کاربر رو متعجب نمیکنه. خانم رهنما در چند ماه اخیر روند جدیدی را در زندگی و ظاهرش ایجاد کرده که خیلی به مذاق مردم خوش نیامد!

به گزارش«شایانیوز» بهاره رهنما برای رسیدن به اهداف الانش از حتی چند سال پیش شاید برنامه ریزی کرده بود و با ازدواج دومش با اقای امیرخسرو عباسی ابتدا همسر آقای برند دار و شرکت دار شد و بعد هم با استفاده از پول و موقعیت وی خود را کم کم از چیزی که بود بالاتر کشید. البته که حاجی هم در کنار بهاره رهنما کم سود نکرد و از طریق شهرت خانم بازیگر برند خود را بیشتر شناسوند و معروف شد. حالا امیرخسرو عباسی را همه می شناسند و از اعتبار خیلی بیشتری برخورداره!

حالا از این ها که بگذریم بهاره رهنما این روزها بدون حاجی جان در حال خوشگذرانی می باشد که و هر روز او را با تیپ و استایل هایی باورنکردنی می بینیم. خانم خانما در چنان غروری به سر میبره که گویی قله ای را فتح کرده!!!

اما این تغییر تنها در استایل بهاره رهنما نیست و او تغییراتی خفن هم در چهره خود ایجاد کرده و می کند. شاید شما هم تغییر او را حس کرده باشید اما ندونید چیکار کرده که خب در ادامه ما میگیم!

بهاره رهنما روزانه استوری های بسیار زیادی منتشر میکنه جوری که اگه یک روز نباشه تعجب داره. وی به تازگی هم تصاویری از خود با خانمی جوان استوری کرد و او را دکتر زیبایی خود خطاب کرد و از اونجایی که بهاره رهنما سلطان تبلیغات تشریف دارن با تگ پیج تبلیغ ایشون رو هم انجام داد. 

b.rahnama_2754067586873327188_30916040

بهاره رهنما همانطور که گفتیم خیلی علاقه مند به تیپای عجیب شده. البته اگر کمی او را بشناسید قطعا متوجه شده اید که خانم بازیگر قبلا هم تیپ های اَجق وجق زیادی میزد اما حالا تبدیل به اَجق وجق باکلاس شده و استایل هایی گرون و متفاوت دارد.

این استایل ها پیجی خاص و عجیب مثل خودش دارد که لباس هایی جالب و اما بسیار گرون قیمت دارند. ولی از حق نگذریم قطعا باب میل خیلی ها نیست اما کارهایی متفاوت با رنگ های جذاب تولید می کنند که خاص پسند هستند مثل خانم رهنما!

b.rahnama_2754160387309003384_30916040

b.rahnama_2754163528977018366_30916040

بهاره 48 ساله یا 18 ساله؟!

اما بهاره خانم همونجور که گفتیم از راه تبلیغات و معرفی موارد مختلف از هر چیزی که فکرشو کنید شروع کرد و الان که هم مالی و هم اعتباری به چیزی می خواسته رسیده کمی تو انتخاباش محتاط تر شده و بیشتر به قول خودش کارافرینان و مطب های پزشکی برای جراحی های زیبایی و سالن های ارایشی و شیرینی و مزون و خلاصه اون چیزایی که مربوط به خانوماست رو معرفی میکنه.

اما خب خانم بازیگر از اونجایی که کلاس کاریش بالا رفته تیپ ظاهریش هم آرتیستی و با کلاس تر شده! وقتی جایی برای معرفی دعوت میشه حسابی تحویلش میگیرن و خانم خانما هم هر بار با یه استایل دخترونه و کم حجاب میره! در ادامه نمونه ای از تبلیغات رو مشاهده می کنید که برای معرفی زیورآلات در تجریش رفته است و موهای که صورتی شده و تیپی که با بهاره پنج سال پیش زمین تا اسمون فرق کرده.

بهاره رهنما تتلیتی شد؟!

بهاره رهنما بر روی گوشش نیز تتویی دارد که برخی میگن روی بخیه عملش تتو کرده که معلوم نباشه بعضیا هم میگن میخواسته خاص باشه به همین دلیل اون قسمت از صورتش رو خالکوبی کرده. البته که خانم بازیگر روی دستاش هم چند تتو دارد که به راحتی آنها را بیرون میریزد و ان در حالیست که اگر بازیگر و یا هنرمندی تتو داشته باشد نباید جایی مشخص باشد.

زدن تتو بر روی صورت خیلی از کاربران رو یاد تتلو میندازه که خب این دو تا هیچ ارتباطی به هم ندارن اما چون یک سلبریتی خانم روی صورتش تتو زده این نظرات را میدهند!

b.rahnama_1637956233

bazigar_gram_1598523551_2

خوشگلاسیون بهاره رهنما و جراحی صورتش

اما گفته بودیم که بهاره رهنما روی صورتش تغییراتی انجام داده که معلوم نیست چیه. خانم بازیگر عمل جراحی زیبایی بلفاروپلاسی انجام داده. عمل بلفاروپلاستی باعث جمع شدن حجم چربی پشت پلک و باز شدن چین و چروک های اطراف چشم می شود که کمک به شادابی و جوانی چهره می کند.

البته خانوم رهنما برای اینکه خیلی هزینه نکند از فالوورهایش مایه گذاشت و برای آقای دکتر در صفحه اینستاگرامش حسابی مایه گذاشت و تبلیغ اش را کرد.

baharehrahnama1352_1640284675

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • حسین ارسالی در

    زن ۵۰ ساله ادای دختر ۱۸ ساله درمیاره عقده ای

  • زهره ارسالی در

    یه میت که نقش دلقک دارد

  • ناشناس ارسالی در

    چقدر زشته حالم بهم خورد

  • ناشناس ارسالی در

    سلام عمو به خدا زشت گناه داره ایقد خودتونو جلو نامحرم نشون می دین

  • ناشناس ارسالی در

    😂😂😂😂

  • ناشناس ارسالی در

    جلف بازی تا کی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • ناشناس ارسالی در

    واقعا چرا اینقدر امثال این عقده ای تو کانون توجه هستن...الله اعلم
    حیف وقت مردم که دائما اخبار این بی هویت ها رو انعکاس می دید

  • Rakhshan ارسالی در

    تو زیبا هستی بهاره مثل تمام انسانهای دیگه
    خداوند همه روزیبا آفرید
    زشتی روخودما به وجودمیاریم باچشمها مون زشتی رابه وجود میاریم با لحن بد با توهین به همنوع مون با زبان مون که زخم میکنم دلهارو
    شما زیبا هستی، خوش پوش، خوش قلب،خوش هیکل، من همیشه میبینم که هرچیقدر بهت توهین میشه توفعال ترمیشی
    موفق تر میشی آفرینت که حسادتها تورو فعال ترمیکنه پرقدرت ادامه بدی
    خداوند مارو آفرید تا شاد باشیم
    تواگه افسرده باشی هم پشت سرت حرف میزنند پس فعال باش😊







  • ناشناس ارسالی در

    خداهمه مون را عاقبت بخیر کنه

  • محمد متین ارسالی در

    عاشفتم

  • حدیث از خرم اباد ارسالی در

    عاشقتم بادیدن تو انرژی میگیرم بهاره خانوم عزیز

  • ناشناس ارسالی در

    بهت افتخار میکنیم بانوی زیبای ایرانی

  • امیر ارسالی در

    خدامیخواسته روزمینش خالی نباشه توروآفریده

  • مریم ارسالی در

    اگه حجاب داشتی من دوستت داشتم اما الان با این وضع بی حجابی اصلا ، ، از خدا بترس ، ادم از یه لحظه بعدش خبر نداره ،اگه فقط یک درصد قیامت راست باشه چی به سرت میاد

  • ناشناس ارسالی در

    اگه به مترسک هم اینقدر ابرنگ بزنند خوشکل میشه

  • ناشناس ارسالی در

    بابا مالیاتو ازاین جورادمهای کم ظرفیت وندید بدید بگیرید که هم ابروی ایرانو هنرو بردن پول بی زبان مردم دادید دست این جور ادمها به جای اینکه توکشور خودش خرج کند واشتغال زایی کند برده بچی کجا خرج می کند وای به حال این ملت که به چه کسانی هنرمند گفتند

  • ناشناس ارسالی در

    هر عکس و کلیپی که از این کم ظرفیت ببینی توش یه چیز خاص و میخواد به نمایش بزاره اونم چقدر مصنوعی که یعنی من نمیخوام این و نشون بدم خودش خودش و نشون میده تقصیر من نیستش! وای چقدر تو پولدار و با سوادی آخر چالشی تو..چقدر خوش تیپ و پولدار و خشکلی!!!سه موضوع دنیای این بنده خدا!!!بیچاره اونا که دنبال کننده تو هستن..!

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها