|

لباس خاص"ماهور الوند" چشم همه رو به خودش دوخت؛ خوش پوش و جذاب!

mahoor alvand shayanews

ماهور الوند بازیگر معروف که علاقه زیادی به نشون دادن پاهاش داره اینبار هم تو اکران گربه سیاه با همچین تمی در لباس حاضر شد.

لینک کوتاه کپی شد
3

ماهور الوند بازیگر جذاب و معروف سینما می باشد که از همان اول به لطف پدر عزیزش که کارگردان مشهوری هستند، مستقیم وارد سینما شد و تلاش خاصی برای ورود به این عرصه نداشت.

به گزارش«شایانیوز» ماهور الوند دختر سیروس الوند می باشد که از بچگی تو فضای کاری پدرش بوده و آشناییت داشته. اما اولین ایفای نقش این بازیگر جوان در فیلم " دختر" بود که اتفاقا نقش اصلی را هم داشت!

پس از آن با بازی در فیلم "ملی و راه های نرفته اش" کاملا شناخته و معروف شد. وی از هنرمندانی می باشد که پرستیژ کاری اش را دارد نه مثل بازیگران چون بهاره رهنما که ازین رو به اون رو شدند و حالا هم شخصیتی منفور دارند. 

از این ها که بگذریم ماهور الوند علاوه بر استعداد بازیگری، اندام خوب و تراشیده ای هم دارد و اغلب شیک پوش است. وی به تازگی بریا اکران فیلم گربه سیاه که توسط بهرام رادان مهمانی گرفته شد بود حضور داشت و با تیپ و استایلی عجیب اما جالب آمد. خب از اونجایی که هنرمندان ایرانی به خصوص خانم ها علاقه زیاد به متفاوت بودن در این مراسمات دارند گاهی با پوشش های حاضر میشوند که نه تنها زیبا نیست بلکه اَجق وجق هم میشود. در ادامه تصاویری از ماهور الوند را مشاهده می کنید.

stylebazigaran_1638960212_1

_edrisbaghdadchi_1638343680

این روز ها مدل های گشاد و کوتاه و اکسسوری های زیاد و مختلف خیلی ترند شده و بازیگران هم زیاد ازشون استفاده میکنن.

البته این بار اولی نیست که ماهور الوند از شلوار کوتاه استفاده می کند. وی از خانم هایی است که دوست دارد تا بر روی پاهاش مانور بدهد و نظر ها را جلب کند. در ادامه تصویر خانم بازیگر را در بیستمین جشن خانه سینما مشاهده می کنید.

Untitled (2)

bazigaranirani0_1618666904

Untitled

خوشگلی ماهور خانم تو اینستا

ماهور الوند در اینستاگرام طرفداران زیادی دارد و اغلب هم دوست دارش هستند. وی تصاویر خوشگل بسیاری از خود منتشر می کند و این طور که معلومه علاقه ای هم به فیلتر های اینستایی نداره، مثل بعضیا!

ماهور خانم بیش از 300 هزار فالوور دارد و تیک آبی اینستاگرام را هم دریافت کرده است.

mahoor.alvand_1638986588

mahoor.alvand_1637517110

mahoor.alvand_1626281133

بیوگرافی ماهور الوند

ماهور الوند متولد 22 تیر 1373 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است.

فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر از دانشگاه تهران می باشد که از 21 سالگی جلوی دوربین رفت و حالا می گوید رویای من کار با همه کارگردان هاست. وی فرزند دوم سیروس الوند و خانم زهرا جناب می باشد و خواهری به نام آهو نیز دارد.

mahoor.alvand_1639749514

معنی اسم ماهور

اسمم دو تا معنی دارد هم نام یکی از دستگاه های موسیقی است مانند شور و همایون و  هم به معنی دشت هست مانند اینکه می گویند تپه ماهور …

mahoor.alvand_1619097766

او درباره چگونگی بازیگر شدن گفته است: زمانی که دانشجوی تئاتر بودند باخبر شدم آقای میرکریمی برای فیلم جدیدشان به نام دختر به دنبال بازیگر جدید میگردم من نیز برای تست به دفترشان مراجعه کردم و برای بازی در این فیلم انتخاب شدم .

mahoor.alvand_1623258091

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    خوشم میاد از استایلش جالبه

  • ناشناس ارسالی در

    یه مشت تازه به دوران رسیده عقده ای هستن

  • شیر خور ارسالی در

    جذب کنه یا نکنه اولا اخر جفتش بیمعنی و چرته دوما زندگی هر شخص ونوع رفتار نوع پوشش نوع گفتار و هرچیز دیگش به خودش ربط داره و هرکی دوس نداره میتونه خودشو دور کنه از اون و هرکی هم که پیشیه قطعا ازش خوشش میاد وگرنه اونم میرفت پس به هیچکی ربط نداره کی چجوریه

  • ناشناس ارسالی در

  • ناشناس ارسالی در

    🦴

  • ما در ارسالی در

    خوبه انشالله خدا هدایتش کنه 🌹

  • شفق زرد ارسالی در

    سلام خوبین، من باز اومدم، واقعا خجالت نمی کشن از بی بند وباری، تن فروشی، بحراج گذاشتن رایگان اندامشان فقط برای اینکه ببیننده ها بگن این یکی از اون یکی خوشگل تره، اینا روی گلشیفته رو سفید کردن، حداقل اون تو کشورش بی بند وبار نبود

  • U ارسالی در

    🥰

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی