|

"خانم بازیگر" واسه تولدش فِیسو کوبید از نو ساخت؛ چی بودی چه جیگری شدی!

samira hasanpur shayanews

سمیرا حسن پور بازیگر شناخته شده ایرانی است که برای میکاپ و عکس جشن تولدش زمین تا آسمان تغییر کرد.

لینک کوتاه کپی شد
6

سمیرا حسن پور بازیگر جوان و خوش چهره ایرانی است که البته فِیس الانش با چیزی که درسریال "پایتخت1" دیده اید زمین تا آسمان فرق کرده و خوشگل شده. هر کسی زیبایی خاص خودش را دارد اما ظاهرا خانم های بازیگر با متُد های آرایشی و عمل های زیبایی دیگر خود را خفه کرده اند!

به گزارش«شایانیوز» سمیرا حسن پور هنرمندی دهه شصتی است که به تازگی هم 37 ساله شده و برای عکاسی تولدش به سالن یکی از میکاپ آرتیست های ایرانی خانم مریم رهنما رفته که بیشتر بازیگران را آرایش می کند! خانم آرایشگر اونقدر کارشون خوب بوده که از سمیرا حسن پور آدمی دیگر ساخته!

در ادامه تصاویر خانم بازیگر را مشاهده می کنید. احتمالا شما هم اگر این تصاویر را می دیدید و از قضیه بی خبر بودید ایشون رو نمیشناختید!

سمیرا حسن پور

سمیرا حسن پور

سمیرا حسن پور

سمیرا حسن پور از هنرمندان فعال در اینستاگرام است و عکس و ژست هایی متفاوت از خود منتشر می کند. وی در حال حاضر بیش از 300 هزار دنبال کننده و تیک آبی نیز دارد.

خانم حسن پور به تازگی هم در سریال شبکه خانگی "جیران" ایفای نقش داشته است اما در کل بازیگری کم کار در این عرصه می باشد. در ادامه تصویری از جماعت نسوان حرم سرای ناصرالدین شاه را در این سریال مشاهده می کنید.

سمیرا حسن پور

بیوگرافی سمیرا حسن پور

سمیرا حسن پور آذرماه سال1363 در تهران متولد شد. وی فارغ التحصیل رشته نمایش است و کار هنری خود را از سال 1385 در تئاتر شبیه خوانی بهرام بیضایی شروع کرد.

در خانواده پدرش مجسمه سازی می کند که برای بازیگر شدنش خیلی حمایتش کرده بودند. وی دو برادر دارد که یکی مهندس عمران است و دیگری مهندس برق.

سمیرا حسن پور

ازدواج و همسر خانم بازیگر

سمیرا حسن پور بعد از بازی در فیلم تمشک با سامان سالور کارگردان آشنا شد و در نهایت این دو در سال 1395 با هم ازدواج کردند. سامان سالور متولد سال 1355 در شهر بروجرد، کارگردان و فیلمنامه نویس ایرانی است.
آقای کارگردان فارغ التحصیل رشته کارگردانی سینما از دانشگاه سوره می باشد.
 
سمیرا حسن پور
سمیرا حسن پور

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • الف ارسالی در

    هرچی بدریخت وبدترکیبه میره سراغ پلاستیکی شدن بلکه بتونه باعمل کاری کنه تا بشه یه ساعت تحملشون کرد

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها