|

خانم بازیگر سادهِ "پایتخت" تو اینستا چه قرتیه؛ سمیرا و نرگس رو بوم!

samira hasanpur shayanews

تصویری جذاب از سمیرا حسن پور به همراه نرگس محمدی در اینستاگرام منتشر شد که با نظرات خوب کاربران همراه بود.

لینک کوتاه کپی شد
7

سمیرا حسن پور بازیگر جوان و شناخه شده ایرانی است که با بازی در سریال «پایتخت 1» بیشتر به یادها می آید. این بازیگر خوش چهره کم کار است اما استعداد خوبی در این حرفه دارد.

به گزارش«شایانیوز» سمیرا حسن پور اغلب نقش هایی آرام دارد اما در واقعیت درست برعکس ان است و خیلی هم قرتی و پر انرژی می باشد. این بازیگر زن حتی گاهی عکس هایی با فیگور های خاص و مدلینگی هم از خود در اینستاگرام منتشر می کند که اتفاقا خیلی هم کاربران دوست دارند.

وی ظاهرا دوستیه صمیمانه ای هم با نرگس محمدی دارد که در ادامه تصاویر این دو هنرمند عزیز را مشاهده می کنید.

455

سمیرا حسن پور (گلی پایتخت)

سمیرا حسن پور

سمیرا حسن پور

سمیرا حسن پور به تازگی هم در سریال «جیران» ایفای نقش داشت. خانم بازیگر در اینستاگرام خود بیش از 300 هزار دنیبال کننده و تیک آبی هم دارد.

حسن پور یک بار هم تصویری از خود به اشتراک گذاشت که به گفته کاربران کشف حجاب کرده است و از آن جایی که دیگر از بازیگران خانم هیچ چیزی بعید نیست این هم دور از انتظار نمی باشد.

سمیرا حسن پور

بیوگرافی سمیرا حسن پور

سمیرا خانم آذرماه سال1363 در تهران متولد شد. وی فارغ التحصیل رشته نمایش است و کار هنری خود را از سال 1385 در تئاتر شبیه خوانی بهرام بیضایی شروع کرد.

در خانواده پدرش مجسمه سازی می کند که برای بازیگر شدنش خیلی حمایتش کرده بودند. وی دو برادر دارد که یکی مهندس عمران است و دیگری مهندس برق.

سمیرا حسن پور

ازدواج و همسر خانم بازیگر

سمیرا حسن پور بعد از بازی در فیلم تمشک با سامان سالور کارگردان آشنا شد و در نهایت این دو در سال 1395 با هم ازدواج کردند. سامان سالور متولد سال 1355 در شهر بروجرد، کارگردان و فیلمنامه نویس ایرانی است.
آقای کارگردان فارغ التحصیل رشته کارگردانی سینما از دانشگاه سوره می باشد.
 
سمیرا حسن پور
سمیرا حسن پور

علاقه های سمیرا حسن پور

زمانی که سر کاری نیستم کتاب می خوانم، فیلم می بینم و در کنارش نقاشی می کشم، مدتهاست استاد پیانو دارم و تمرین موسیقی می کنم. در کودکی کلاس نقاشی می رفتم و الان دلی اینکارو انجام می دهم.
 
میرا حسن پور
من از دوران کودکی به ورزش کردن علاقه داشتم. از طرفی استعدادم باعث شده بود که همیشه ورزش کنم حال در این بین به ورزش های مختلفی از پینگ پنگ گرفته تا والیبال، ایروبیک، دو و شنا می پردازم. البته در مقطعی که به شکل جدی به رشته دو می پرداختم توانستم در آن مدال هم کسب کنم.
 
سمیرا حسن پور و متین ستوره
سمیرا حسن پور و متین ستوره

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها