|

وقتی نوید هالیوود بازی درمیاره و جلو همه دختر بغل میکنه؛ برند عطرم زدی!

navid mohammadzadeh shayanews

نوید محمدزاده بازیگر جذاب ایرانی است که در اکران فیلم آتابای ساخته نیکی کریمی حضور داشت و از قضا یکی از هواداران دخترش را هم بغل کرد.

لینک کوتاه کپی شد
5

نوید محمدزاده بازیگر توانا و یه جورایی سوپراستار سینماست که هیچگاه حاشیه بدی ندارد جز لباس پوشیدنش که اون هم چون بی سر و صدا کارشو میکنه و با شخصیته اون قدر ها نظرات منفی شامل حالش نمیشه. 

به گزارش«شایانیوز» نوید محمدزاده در اینستاگرام فعالیت به نسبت بالایی دارد و نزدیک به 8 میلیون کاربر نیز دنبال کننده او هستند. نوید خان یک هنرمند دهه شصتی می باشد که با کلی معروفیت و البته محبوبیت در آخر با فرشته حسینی دختر افغانستانی اما با استعداد در عرصه بازیگری ازدواج کرد. این زوج شاید بتوان گفت از خاص ترین زوج های سینمایی هستند که مشخص است همدیگر را به خوبی درک می کنند! (از نظر سلیقه و فکر)

زیرا خیلیا این خاص بودن رو دوست ندارند و حتی مسخره می کنند اما اونا باهاش حال می کنن! از این ها که بگذریم نوید محمدزاده در اکران مردمی فیلم "آتابای" ساخته نیکی کریمی نیز حضور داشت و مثل همیشه هم تیپی متفاوت زد. اما چیزی که از نوید خان در حال انتشار است بغل کردن دختر هوادار است که سن کمی هم ندارد، به امید اینکه این جرکت آقای بازیگر ممنوع الکارش نکنه!

نوید محمدزاده

این هم ویدیویی از این مراسم که با حضور پارسا پیروزفر بود و بعضی از کاربرا نوید را در مقابل پارسا کم دانستند و حسابی از آقای پیروزفر تعریف کردند!

نوید خان و برند شخصی عطر Navid

این روز ها برخی هنرمندان به جز بازیگری در بیزینس های مختلف هم فعالیت دارند. مهران مدیری و محمدرضا گلزار برند عطر خود را راه اندازی کرده اند. نوید محمدزاده نیز به تازگی از برند عطر خود رونمایی کرده است.

وی عطری مردانه به نام Navid و برندی همنام خودش را تولید و عرضه بازار کرده است. بسته‌بندی و شیشه‌ی عطر ، با دقت و ظرافت شکیلی طراحی شده و به نوعی یادآور عطرهای برند Olfactive Studio هستند. بر روی شیشه و جعبه عطر نیز لوگوی سر ببر حک شده، چرا که ببر حیوان مورد علاقه این هنرپیشه محبوب است.

نوید محمدزاده

در ادامه تعدادی از نظرات کاربران را هم در این مورد ببینیم.

نوید محمدزاده

نوید محمدزاده

بیوگرافی نوید محمدزاده

نوید محمدزاده در ۱۷ فروردین‌ماه سال ۱۳۶۵ در استان تهران متولد شد اما اصالتاً اهل شهرستان مهران و کرد است. تا دو سالگی در تهران بود و بعد از آن به ایلام رفت و تا اتمام دوره راهنمایی در آنجا ماند. وی دارای مدرک تحصیلی فوق‌دیپلم عمران می‌باشد.

نقش‌آفرینی وی در فیلم عصبانی نیستم (۱۳۹۲) موجب تحسین بسیاری از منتقدین گردید، تا جایی که بسیاری محمدزاده را شایسته دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد در سی‌ودومین دوره جشنواره فیلم فجر می‌دانستند.

نوید محمدزاده

نوید محمدزاده و مادر پدرش نوید محمدزاده و مادر پدرش

نوید محمدزاده

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    چطور میتونیم دیدگاه های خودمونو که ارسال کردیم ببینیم ؟

  • ارش ارسالی در

    خیلی از شما ممنونم بابت انتخاب لباس

  • ناشناس ارسالی در

    شخصیت و متانت فقط پارساپیروزفر .

  • بابک ارسالی در

    عین همیشه عالیه

  • بهار ارسالی در

    ایشان بازیگر خوب وتواناییدهستند

  • یاس ارسالی در

    فقط پارسا پیروز فر خدای وقار

  • .. ارسالی در

    متاسفم که جز شایعه درست کردن برای بازیگرا کاره دیگه ای بلد نیستی

  • شهلا ارسالی در

    پارسا پیروز فر عشقی

  • Fati ارسالی در

    خیانت میکنی به فرشته 🥲

  • قهرمان ارسالی در

    این دختر که بزرگه بچه که نیست که بگیم اشکال نداره هرچه قدر بعضی از بازیگرا نجیبن بعضیاشون ولنگارن حالا چه لزومی داشت نویدمحمدزاده یه خانوم رو بغل کنه اگه بغلش نمیکرد نمیشد؟!

  • محمد ارسالی در

    نوید بازی گر خوبیه اگه برا این بیچاره هم حرف در نیارن

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها