|

خلاقیت نوید خان تو تزریقِ عشق به خانوم، My jaaan؛ فرشته همه آقایونو دوست داره!

fereshte hosseini shayanews

فرشته حسینی بازیگر جوان سینمای ایران است که به تازگی همسرجانش در انتقال عشق خلاقیت به خرج داده و در نظرات او را مای جان خطاب نموده است.

لینک کوتاه کپی شد
1

فرشته حسینی بازیگر جوان و افغانستانی می باشد که در سینمای ایران رشد کرد و معروف شد. ابتدا خیلی ها نمی دانستند که فرشته خانم اصالتی ایرانی ندارد و سخنی هم از بد بودنش در میان نبود اما همین که بعد از سریال "قورباغه" که جریان رابطه و عشق و عاشقی با نوید بر ملا شد و فهمیدند که او افغانستانی است، یکی یکی نظرات ناجور و نژادپرستانه از سوی برخی کاربران روانه این بازیگر شد.

به گزارش«شایانیوز» این قضیه چند ماه پیش با حمایت فرشته در زمان نفوذ طالبان به افغانستان خیلی بیشتر شد تا اینکه خانم بازیگر با انتشار متنی بلند بالا دهان خیلی ها را بست. البته این قضاوت ها بیشتر به دلیل حسادت آن دسته بود که چرا نوید فرشته رو گرفته!

نوید محمدزاده حالا از سوپراستار های سینمای ما می باشد که علاقه زیاد یهم به همسرش دارد و زیر همه پست های فرشته کلماتی مثل "نور من" یا "جان من" کامنت می گذارد. اینبار آقای بازیگر خلاقیت به خرج داده و زیر تصویر فرشته حسینی نوشت: my jaaaaaan

فرشته حسینی

فرشته جون همه آقایون بازیگرو دوست داره؟!

اما از آنجایی که تیپ و استایل های فرشته و نوید خاص و بیشتر هم اُور سایز هستند باز هم لباس های فرشته مورد تمسخر بعضیا قرار گرفت. پوشش هیچ کس به کس دیگر مربوط نیست اما استایل نوی و فرشته گاهی آنقدر غیرعادی می شود که واقعا هم جای تعجب دارد!

مورد دیگری که همیشه در کامنت ها مورد بحث است حجاب نیم بند خانم بازیگر و راحتی اش در کنار بازیگران دیگر آقا می باشد. در ادامه دو نمونه از آن را مشاهده می کنید که یکیش هم برای تولد هومن سیدی بود و خانم خانما ته جملش به هومن نوشته دوست دارد! همین سرنخی بود تا دوباره خیلی ها به او افاظی ناجور بزنند.

فرشته حسینی

فرشته حسینی

خاص پوشی یا خز پوشی؟!

اما همه ما میدانیم که نوید و فرشته شاید متفاوت ترین زوج سینما باشند که هر دو علاقه زیادی به تیپ های اَجق وجق دارند و ابایی هم از این حرکت ندارند و اصلا با همین خاصی بازی هایشان قبل ازدواج رابطه پنهانیشون لو رفت. ( چون ست های ناجور میزدن)

حالا به تازگی تصویری از آقا نوید در حال انتشار است که یک پافر بلند به تن دارد و به گفته کاربران بیشتر دخترانه است تا پسرانه!

نوید محمدزاده

فرشته حسینی

بیوگرافی فرشته حسینی

فرشته حسینی متولد 1376 و نوید محمدزاده 11 سال از او بزرگ تر است. او در خانواده‌ای پرجمعیت به دنیا آمد و شش خواهر و یک برادر دارد.

فرشته حسینی فعالیت هنری‌اش را زمانی که ۹ سال سن داشت آغاز کرد و به‌خاطر حساسیت‌هایی که خانواده‌اش داشتند فعالیتش را از تئاتر شروع کرد. وی در کنار تئاتر در فیلم‌های سینمایی و مستند هم بازی کرده‌است.

فرشته حسینی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها