|

تیپِ تمام مشکی و جذاب "ترلان پروانه" تو اسپیناس پالاس؛ اکیپشون واقعا خفنه!

tarlan parvane shayanews

ترلان پروانه بازیگر خوشگل ایرانی است که تصاویری جذاب از او در اکران خصوصی فیلم "گربه سیاه" منتشر شده است.

لینک کوتاه کپی شد
3

ترلان پروانه بازیگر جوان و جذاب ایرانی می باشد که از بچگی در فضای سینما و هنر بوده و همچنان هم از بازیگران پر کار و خفن محسوب می شود. وی دارای چهره ای نیمه نچرال است که با انجام یکسری کارهای خوشگلاسیون چهره اش تغییر کرد اما هنوز هم زیبایی خاص خودش را دارد.

به گزارش«شایانیوز» ترلان پروانه از فعالین اینستاگرام است اما همانند خیلی از همکاران سن دارش پرستیژ کاری خود را از دست نداده که بخواهد راه به راه تبلیغ و این چنین موارد را در پیجش انتشار دهد!

اما ترلان خانم به تازگی در فیلم "گربه سیاه" ایفای نقش داشته و از بازیگران نقش اصلی هم بوده است. در ادامه تصاویر جدیدی که از او در اکران خصوصی فیلم در هتل اسپیناس پالاس گرفته شده را مشاهده می کنید. ترلان پروانه با وجود سن کم هم سابقه کاری خوبی دارد و هم ظاهر هنری و خفن!

ترلان پروانه

ترلان پروانه

ترلان پروانه

ترلان پروانه

ظاهرا بازیگران این فیلم برنامه ریزی کرده بودند تا برای اکران خصوصی همگی استایل هایی مشکی اما با طرح و ترفند های مختلف داشته باشند که این حرکت جذابیت تیم آن ها را بالا برد.

ترلان پروانه

گربه سیاه» موضوعی کاملا مرتبط با فضای امروزی جوانان، شهرت، فضای مجازی و موسیقی زیرزمینی دارد. در این فیلم بازیگرانی چون بهرام رادان، ترلان پروانه، حسین پورکریمی و کیارکنی با حضور افتخاری بهاره کیان افشار، احسان کرمی، رضا یزدانی، علی اوجی و گروه سون بند به همراه تعداد زیادی از بازیگران نام آشنای تئاتر و سینمای کشور در مقابل دوربین مرتضی هدایی ایفای نقش کرده‌اند.

اولین اکران «گربه سیاه» در بخش مسابقه جشنواره ورشو ۲۰۲۰ بود و از چهارشنبه همین هفته در سینماهای ایران به روی پرده می‌رود.

کارگردانی «گربه سیاه» را کریم امینی و تهیه کنندگی آن را بهرام رادان بر عهده دارد.

ترلان پروانه

بیوگرافی ترلان پروانه

ترلان پروانه 18 تیر 1377 در شیراز متولد شد، او یکی از بازیگران جوان سینما و تلویزیون میباشد که از دوران کودکی وارد این حرفه شده است. فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک، یک برادر بزرگتر از خود بنام عرفان دارد، مادرش پریسا فروغی خانه دار که علاقه زیادی به بازیگری داشت و پدرش مهندس است. وی ازدواج نکرده و مجرد است.

ترلان پروانه

ترلان خانم یه بازیگر حرفه ای

من برای ارتقای کار بازیگری ام بسیار تلاش کردم و انواع هنرها و فن ها را آموختم. فن بیان، زبان بدن، موسیقی، هنرهای رزمی، سوارکاری و … را یاد گرفتم تا در حرفه ام آماده تر باشم. این در حالی است که درس و مدرسه ام هم همیشه در کنار کارم بوده است.

ترلان پروانه

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    خوش به حال بهرام رادان....

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها