|

"ترلان خانمم" خیلی ریز داره کج میره؛ ژست و تمی شبیه بازیگر منفور!

tarlan parvane shanews

ترلان پروانه بازیگر جوان و جذاب ایرانی است که اینبار تم عکس هایش با ریحانه پارسا برابری میکرد!

لینک کوتاه کپی شد
9

ترلان پروانه بازیگر جوان و خوش چهره ایرانی است که با وجود سن کمش سابقه بازیگری بیشتری نسبت به خیلی از هنرمندان دارد زیرا از کودکی در این فضا بوده و همیشه هم از نقش ها اصلی فلم و یا سریال ها بوده است.

به گزارش«شایانیوز» ترلان پروانه مدت در دوران نوجوانی اش کم کار شده بو اما حالا که دیگر به سن بزرگ سالی رسیده است دائما در حال بازی و مشغول کار است. وی بازیگری حاشیه دار می باشد که اگر از دنبال کنندگان سلبریتی ها باشید قطعا روابط نامتعارف او را با افراد شناخته شده شنیده اید.

ترلان پروانه 1.8 میلیون دنبال کننده دارد و معمولا پست هایی که منتشر می کند تصاویر ژورنالی است. اما اغلب استوری هایش از روزمرگی ها می باشد. وی به تازگی عکس هایی به اشتراک گذاشت که همانند عکس های ریحانه پارسا بازیگر منفور ایرانی است. ظاهرا ترلان خانم هم راه جدید جذب فالوور را یاد گرفته! در ادامه این تصاویر را مشاهده می کنید.

tarlan_parvanee_1635352136

tarlan_parvanee_1635352021tarlan_parvanee_1635351949

اما از حواشی ترلان پروانه میتوان به موارد زیبایی که بر روی صورتش انجام داد اشاره کرد که خیلی ها آن را پسندیدند و خیلی ها هم او را مورد تمسخر قرار دادند.

Untitled

ترلان پروانه از هنرمندانی است که از استایل های متفاوت استقبال میکند. گاهی از تیپ های گنگ و خفنش رونمایی می کند گاهی هم خانومانه و داف می شود، بعضی اوقات هم او را با لباس های مردانه و عجیب غریب میبینید!

Untitled

جنجال لباس چرم خانم خانما

چندی پیش ترلان پروانه در واکنش به انتقادها از او به دلیل عکس جنجالی اش ادعا کرد که غذای خودش را نمی خورد و به سگ ها (حیوانات) می دهد.

ماجرا از این قرار است که مدتی پیش تصویری از ترلان پروانه با لباس چرم حیوانات منتشر شد که جنجال های زیای به پا کرد و خانم پروانه در واکنش به این حاشیه ها می گوید که رفتار او با حیوانات خیلی خوب است و حتی در مواقعی غذای خودش را نمی خورد و به حیوانات می دهد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    واااای شما دیگه مثل این انگل اجتماع ( ریحانه پارسا) نشو لطفا

  • ....... ارسالی در

    افرین

  • ز ارسالی در

    نه نکن این کارا رو ترلان من خیلی دوست دارم تودیگه شبیه ریحانه نباش

  • امیر ارسالی در

    برای دیده شدن و جذب فالوئر همه کاری میکنن از تیپهای عجیب و غریب تا گفتن چرندیات !!

  • اکبر ارسالی در

    اینم یک خری مثل ریحانه پارسا

    • ناشناس ارسالی در

      نه خانم ترلان پروانه اینجوری نیست

  • ناشناس ارسالی در

    چقدر خوشکلی ترلان ولی همین دیونه بازی هارو در میاری زشت میشی مثلا چرا رفتی موهاتو کوتاه کردی و رنگ.زشتی زدی به موهات راستی رابطه تو و ارسلان قاسمی در چه حاله میگم ها شما خیلی به هم میان هر دوتاتون خیلی خوشکلین 😍😍😍😍

  • Erfan ارسالی در

    هیچ کسی به ترلان وش نمیده وگرنه میریزیم روش ترلان کسی نمیتونه بهت توهین کنه وگرنه با ما طرفه 😡😠

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها