|

"لیندا و نیوشا" تو یه ایونت خفن مثل بالماسکه؛ رقابت پلنگ شدنتون ستودنیه!

linda kiani shayanews

به تازگی تصاویری از بازیگران خانم و البته قرتی سینما منتشر شده که با ظواهری بزک شده و خاص در یک ایونت سالن زیبایی دعوت شده اند.

لینک کوتاه کپی شد
1

این روز ها با شرایطی که در اینستاگرام به وجود آمده بسیاری از خانم ها به سمت و سوی استایل و میکاپ های خفن و متفاوت رفته اند. حتی خانم های خانه دار و مردم معمولی هم به نوعی تو این موارد در رقابت هستند و هر روز چیزی از فضای مجازی یاد می گیرند!

به گزارش«شایانیوز» البته این موضوع تنها مختص ایرانیان نیست و در همه جای دنیا تیپ و آرایش های خاص ترند شده، اما خانم های ایرانی چون در محدودیت حجاب هستند کمی خنده دار این حرکت را می زنند!

حالا این ها به کنار بازیگران ما در هر سنی شدیدا در این راه افتاده اند و راه به راه در سالن های آرایشی و مطب های پزشکی برای عمل های زیبایی هستند. البته تنها برای تغییر چهره و استیل خودشان نیست و کسب درآمدی بالا از این طریق دارن که برای معرفی فلان سالن یا مزون یا مطب میروند! در ادامه نمونه ای از آن را مشاهده می کنید که تصاویری از حضور هنرمندان قرتی در ایونت سالن زیبایی منتشر شده است.

لیندا کیانی

نیوشا ضیغمی

در این ایونت همانطور که مشاهده می کنید لیندا کیانی، نیوشا ضیغمی، شبنم قلی خانی، متین ستوده نیز حضور دارند. نیوشا خانم که از میان خانم های بازیگر بسیار اهل این چیزا هست و زیاد هم در این فضا ها دیده می شود.

شبنم قلی خانی

در این تصاویر خانم ها یکی از یکی داف تر هستند و با رنگ و لعاب هایی که به چهرشان داده اند به کلی تغییر کردند. اما چیزی که نظر کاربران را به خود جلب کرد رفتن بازیگران به سمت ظواهر پلنگ طور و چیتان پیتان شده است که خیلی هم در این حوزه با هم رقابت دارند و دیگر سادگی گذشته خود را از دست داده اند.

لیندا کیانی و متین ستوده

الانم که دیگه فصل سرماست و خانم ها اگر سردشان هم نباشد برای جذابیت بیشتر استایلشان از بوت های خفن استفاده می کنند.

اما چیزی که در نظرات کمی مورد تمسخر قرار گرفت تیپ خانم سبز پوش است که کاربری نوشته بود: فقط اون سبزه که تلاشش در جهت خز بودن ستودنیه!

کاربر دیگری هم نوشت: عجب بساطی شده این مملکت. فقط ظاهر مهم شده. کمتر ادمی برای بهبود شعورش تلاش میکنه، شبیه مهمونی بالماسکه اس آخه این لباسا چیه آخه

متین ستوده

لیندا کیانی

اما تبلیغات عجیب نیوشا برای درآمد

نیوشا ضیغمی سلطان تبلیغات عجیب و غریب است و سعی دارد تا خیلی ریز و شیک این کار را انجام دهد. البته او در صفحه شخصی خودش این کار را زیاد نمی کند و اگر هم انجام دهد همانند تبلیغ چمدان های یک برند چند ساعتی آن را پست کرده و بعد برمی دارد.

خیلی وقت ها هم مدل می شود و با حضور در مزون ها و قر و اطوار جلوی آینه تبلیغ آن پیج و یا مزون را انجام می دهد. در ادامه نمونه ای از آن را مشاهده می کنید که الهام حمیدی و نیوشا در آن دیگر خِبره شده اند.

نیوشا ضیغمی

ناگفته نماند خیلی از هنرمندان هم مانند ترانه علیدوستی، الناز شاکردوست و... تبلیغات انجام نمی دهند مگر اینکه برای کمپین های اجتماعی یا مسائل مربوط به فیلم های خودشان باشد.

 آیفونی که رفت تو چشم همه!

اما موردی هم از لاکچری بازی لیندا خانم کیانی بگیم که مدتی پیش با انتشار تصویر زیر کپشنی نا مفهوم نوشت. ظاهرا خانم بازیگر بیشتر خواسته تا گوشی آیفونش را در چشم کاربران و یا همکارانش فرو کند تا اینکه پستی مفهوم دار بگذارد.

لیندا کیانی

کاربری هم در پاسخ به این تصویر نوشت:

منکه نفهمیدم چی گفتی خانم کیانی ولی آیفونت به شدت مفهوم تصویر رو رسوند نوش جونت ما هم به دلیل گرون شدن گوشی داریم گوشی های قدیمیمون رو چسب می زنیم و جلد می گیریم چون اگه اتفاقی براش بیفته به فنا میریم...

lindakiani4_1590231181_2

در کل هنرمندان به خصوص خانم ها می توانند در چنین زمینه هایی فعالیت داشته اشند کم کم بازیگری را کنار گذاشته و به این سمت روانه شده اند که البته برایشان بد هم نشد که هیچ خیلی هم خوب شد.

بازیگرانی مثل بهاره رهنما دقیقا از طریق همین فضای مجازی و تبلیغات و قر و فر هایش توانست به چنن ثروتی برسد و در آخر هم خود را زحمتکش خطاب کند و مردم را بی دست و پا!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها