|

ژست پاییزی "شبنم قلی خانی" اونم لبِ آب؛ شال نارنجی با موی فر چه اومده بهش!

shabnam gholikhani shayanews

شبنم قلی خانی بازیگر دوست داشتنی ایرانی است که همیشه تصاویری متفاوت از خود منتشر می کند اینبار هم لب آب با ژست "مثلا حواسم نیست" عکس گذاشت.

لینک کوتاه کپی شد
4

شبنم قلی خانی بازیگر آرام و خوش چهره ایرانی است که مثل بعضی ها علاقه ای به حاشیه سازی و حرف ندارد و با استعداد و البته شخصیت خودش معروف و به این جایگاه رسید.

به گزارش«شایانیوز» شبنم قلی خانی از فعال ترین هنرمندان اینستاگرامی است که تصاویر بسیاری از خود در پیجش پست و استوری کرده و 1.3 میلیون دنبال کننده نیز دارد که این میزان فالوور بدون وجود حاشیه و انتشار تصاویر ناجور، خود نشان دهنده محبوبیت این بازیگر نیز هست.

شبنم خانم این بار در لوکیشنی پاییزی و لب آب نشسته و تصویری هنری از خود انتشار داد و با متنی تامل برانگیز آن را کامل کرد.

شبنم قلی خانی

شبنم قلی خانی از هنرمندان نچرال سینما و تلویزیون است که همانند خیلی ها عمل زیبایی انجام نداده و دم به دقیقه هم از فیلتر های اینستایی استفاده نمی کند. قلی خانی اهل تیپ و استایل های مختلف است اما از نوع متعارف و درستش!

شبنم قلی خانی

بیوگرافی شبنم قلی خانی

شبنم قلی خانی متولد سال 1356 و آبان ماهی می باشد. او ازدواج کرده و متاهل است. خانم قلی خانی درسال 1376 فعالیت هنری خودرا شروع کرد و فیلم مریم مقدس کـه محصول سال 1379 اسـت، نقطه شروع و استارت فعالیت حرفه ای او محسوب می شود.

فعالیت غیر از بازیگری شبنم قلی خانی

قلی خانی از سال 2004 عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد ایران بود و به آموزش بازیگری و تئاتر می پرداخت. وی هم چنین بازیگری را به کودکان، برای چندین سال در یک مؤسسهٔ فرهنگی تدریس می کرد. اکنون ایشان در آکادمی آبان مشغول تدریس بازیگری هستند.

شبنم قلی خانی

زندگی شبنم قلی خانی در استرالیا

وی به علت شغل همسرش و ادامه تحصیل در مقطع دکترای رشته کارگردانی تئاتر در سال 1392 به استرالیا نقل مکان کرد و سال 96 به ایران بازگشت.

شبنم قلی خانی

ازدواج و فرزند خانم بازیگر

شبنم قُلی خانی در سال 86 ازدواج نمود. حاصل ازدواج او یک دختر است به نام “شانا” ک متولد استرالیا است.

شبنم قلی خانی غیر از رشته بازیگری، کارگردانی را هم دنبال میکند. او تا کنون چند فیلم مستند و همچنین یک انیمیشن را کارگردانی کرده اسـت. سریال سالهای برف و بنفشه یکیدیگر از بهترین کارهای او می باشد، قلی خانی بعد از بازی دراین سریال با بهروز افخمی آشنا شد ودر چند سال بعد در سریال پنجمین خورشید ایفای نقش کرد.

شبنم قلی خانی

شبنم خانم قلی خانی دیپلم رشته ریاضی و فیزیک را دارد اما در دانشگاه هنر تحصیل کرده اسـت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • M ارسالی در

    شبنم عزیزم مثل همیشه بینظیر وبی همتایی

  • مائده ارسالی در

    بسیار زیباست

  • 😘😘😘😘😘😘😘😘🤩 ارسالی در

    ♥️

  • آرزو رحمانی ارسالی در

    من شما رو خیلی دوست دارم و همه ی عکس های شما رو دارم شبنم جوون 😘💓💕💖💗💙💚💌💌❣💟💞💝💜💛🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗

  • نوروزی ارسالی در

    تیترا شما منو کشته😅

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها