|

پای برهنه "زنِ آقا بازیگر" با نظرات شرم آور کاربرا همراه شد؛ ولی خوشتیپه!

anahita dargahi shayanews

آناهیتا درگاهی بازیگر خوشگل ایرانی است که تصاویر گنگ و خفن زیادی از خود منتشر می کند اما اینبار عکسش با نظرات شرم آور بعضی ها همراه شد.

لینک کوتاه کپی شد
3

آناهیتا درگاهی بازیگر شناخته شده ایرانی است که چند سالی می شود با اشکان خطیبی ازدواج کرده و ظاهرا زندگی آرام و بی حاشیه ای هم دارند. البته خانم بازیگر قبلا عروس علی پروین پیشکسوت فوتبال هم بوده اما منجر به طلاق شده است.

به گزارش«شایانیوز» آناهیتا درگاهی به تازگی در سریال شبکه خانگی «می خواهم زنده بمانم» در نقش شیوا بازی کرد. این هنرمند عزیز انقدر ها مطرح نیست اما طرفداران بسیاری دارد. شاید هم چون بی حاشیه است مثل بعضیا زیاد معروف نشد!

آناهیتا درگاهی در حال حار اینستاگرامش 900 هزار دنبال کننده دارد. وی مدتی پیش تصویری از خود پست گذاشت که پاهایش مشخص بود و لاکی قرمز روی ناخن هایش زده بود. اما چیزی که شرم آور بود نظرات برخی کاربران مریض در فضای مجازی است که تنها با دیدن کمی پای یک خانم چنین کامنت های ناجوری گذاشته اند.

anahita_1576342464

بیوگرافی آناهیتا درگاهی:

آناهیتا درگاهی نقاش و بازیگر کشورمان هفتم بهمن ماه 1365 در تهران متولد شد و آموزش نقاشی را با تشویق های پدرش از همان دوران کودکی آغاز کرد.

بازیگر و نقاش امروز دنیای هنر 7 سال بیشتر نداشت که آموزش نقاشی را نزد عباس کاتوزیان نقاش معروف آغاز کرد و و این هنر را به صورت جدی تا به امروز دنبال کرد.

anahita_1573201492

نقاشی خانم بازیگر

درگاهی تاکنون سه نمایشگاه انفرادی از آثار هنری خود در کاخ نیاوران و گالری سیحون و فرمانیه برپا کرده‌است. همچنین، در سه نمایشگاه گروهی در موزهٔ هنرهای زیبای کاخ سعدآباد، گالری کمال‌الملک و جم آرت گالری دبی شرکت داشته‌است. آخرین نمایشگاه نقاشی وی با نام «فصل من کجاست» در گالری آریانا برپا شد.

anahita_1553366635

ماجرای ازدواج اول و دوم آناهیتا درگاهی

آناهیتا درگاهی تابحال دوبار ازدواج کرده است. ازدواج اول او یک تجربه ناموفق در کنار محمد پروین بود و همسر فعلی او اشکان خطیبی بازیگر کشورمان است.

anahita-dargahi-va-mohammade-parvin

ازدواج آناهیتا درگاهی با اشکان خطیبی

هنوز زمان زیادی از ماجرای جدایی آناهیتا درگاهی و محمد پروین نگذشته بود که خبر ازدواج اشکان خطیبی در رسانه ها منتشر شد.آناهیتا درگاهی سال 95 پای سفره عقد با اشکان خطیبی نشست و راهی خانه بخت شد.

همسر-اشکان-خطیبی-آناهیتا-درگاهی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها