|

"زنِ قائدی" تیر آخرم زد؛ لاکچری بازی و شُل حجابی کم بود مشروب خورم شدی؟!

setareh masoumi shayanews

ستاره معصومی همسر بازیکن جوان مهدی قائدی می باشد که حالا با انتشار یک استوری کاربران را به مشروب خوری شان مشکوک کرد.

لینک کوتاه کپی شد
23

ستاره معصومی چهره پر حاشیه این روزهای اینستاگرام است که البته برعکس اسمش اصلا معصوم نیست که هیچ خیلی هم سیاستمدار و زیرک است. او با برنامه ریزی مهدی قایدی را از استقلال جدا و به امارات برد بلکه به آرزو های خودش برسد!

به گزارش«شایانیوز» ستاره معصومی چند روزی را به ایران برگت و حتی اینجا هم دست از لاکچری بازی هاش برنداشت و حتی تصاویری هم پست کرد. اما حالا دوباره در دبی است که البته این را از استوری اش میشد فهمید که دوباره میز غذایی با خوردنی های خفن گذاشت و لوکیشن را دبی زد.

اما چیزی که نظر کاربران را جلب کرد دو استکانی بود که در ویدیو وجود داشت و بعضیا نوشیدنی داخلش را گفتند مشروبه!

حالا چیزی که در پست اخیر ستاره خانم جالب آمد نظر کاربران بود که ظاهرا به یکباره برگشت. معصومی چند روز پیش با انتشار تصاویر بی حجابش در تهران متنی عاشقانه برای مهدی نوشت که در ادامه مشاهده می کنید.

Untitled (3)

اگر سری به نظرات فالوور ها بزنید متوجه تغییر نظرات می شوید. خیلی ها قبلا مهدی را حیف می دانستند و همسرش را پیرزن و شوگرمامی خطاب می کردند حالا همه ستاره را سر می دانند و مهدی را کم!

البته این خوشگل شدن و ستاره دست رنج مهدیه که با پول هر کسی میتونه خوشگل و عمل کرده و مارک پوش بشه! البته ستاره خانم باید مراقب استایلشان در ایران باشند که برای آقای شوهر جوان در تیم ملی دردسر ساز نشود.

Untitled

اینکه ستاره از مهدی هفت سال بزرگتر است را همه می دانند اما اینکه این زوج هر دو حواشی زیادی را داشته اند را همه نمی دانند. ستاره معصومی که با انتشار تصاور پلنگ و داف طورش در اینستاگرام جذب فالوور کرده بود در یکی از لایو هایش به یکباره فیلتر اینستا از روی صورتش برداشته می شود و چهره واقعی خانم خانما را همه می بینند، این ماجرا تا مدت ها دت کاربران بود.

01f535d9-1c83-4650-8eb1-ccc3bbdf2e01

حواشی آقای فوتبالیست هم در نوبه خود کم نبود که در ادامه تعدادی از آن ها را خواهیم خواند:

هک اینستاگرام

این فوتبالیست جوان از زمان حضور خود در استقلال اغلب درگیر حاشیه بود.

اولین ماجرا مربوط به هک اینستاگرام و انتشار چت های خصوصی و غیر عرف او تا جایی جنجالی شد که پیش بینی می شود از استقلال اخراج خواهد شد که نشد.

مشکل سربازی

قائدی که هنوز خدمت سربازی خود را انجام نداده بعد از ورود به استقلال با تصمیم مدیران این تیم سر از دانشگاه درآورد و حالا دانشجو بوده و معافیت تحصیلی دارد!

تصادف شدید

مهاجم جوان استقلال که برای کارهای مربوط به دانشگاه اش به بوشهر رفته بود ۸ بهمن ۹۶ در حادثه رانندگی مصدوم و روانه بیمارستان خلیج فارس شد.

او به همراه برخی دوستانش سوار بر ماشین در حال برگشت از تماشای مسابقات فوتبال ساحلی بودند که خودروی آنها در اتوبان امام علی (ع) بوشهر واژگون می‌ شود

یکی از پسران حاضر در این تصادف درگذشت و یک دختر نیز مجروح شد ، خود قائدی نیز بخاطر خونریزی مدتی در بیمارستان بود و بعد از عمل جراحی مرخص شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • مهراوه ارسالی در

    واقعا خجالت نمیکشین عکساتون و میذارین

  • رویا ارسالی در

    بی غیرتی بعضی از ایرانی ها دیگه از حدش گذشته.ایرانی اصیل باغیرت است

  • سید قاسم ارسالی در

    واقعا شرم آوره که فردی که بچه‌ها میخواهند الگو برداری کنند اینگونه همه چیز رازیر سوال ميبرند.../b>

  • A-m ارسالی در

    چقدر بی جنبه و بی ظرفیت و مغرور ،تا معروف شدن فقط کارهای جلف ،این کارها هیچ وقت عاقبت نداره ،محجوب بودن بهترین سرمایه ست .

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها