|

"صبا خانوم" با یه تیپ جینِ کوتاه اونم تو پارک؛ قشنگ ریختی بیرون دیگه!

saba rad shayanews

صبا راد مجری سابق صدا و سیما و بلاگر قرتی این روز ها می باشد که تیپی خفن و خوش استایل از خود منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد
3

صبا راد مجری قدیمی تلویزیون که همه با چهره و صداش در برنامه "به خانه بر می گردیم" میشناسیم اما این روز ها تبدیل به یک شاخ مجازی و بلاگر خفن شده که هر موقع صفحه اش را باز کنید استوری مورچه ای دارد.

به گزارش«شایانیوز» صبا خانم بعد از کلی مجری گری به یکباره دست از همه چیز کشید و به همراه همسرش مانی رهنما به ترکیه رفت اما دوباره به ایران بازگشت و حالا در نزدیکی دریاچه چیتگر تهران در برجی بلند بالا زندگی می کند. حالا جدا از این ها تیپ و استایل صبا راد همه را متعجب کرد. در ادامه استوری جدید او را مشاهده می کنید.

صبا راد

ترکیه رفتن همانا و تغییر زیاد صبا خانم راد همانا؛ حالا صبا دیگر خیلی در قید و بند حجاب نبود و عکس ها و تصاویر بعضا عجیب از خود در اینستاگرام به اشتراک می گذاشت.

بلاگری خانم مجری از آموزش آشپزی تا نمایش اندام!

صبا راد این روز ها تبدیل به یک بلاگر همه کاره شده که هر چیزی از زیر دستش رد شود را تبلیغ و معرفی می کند و در مقابل هزینه هایی هنگفت می گیرد. وی در حال حاضر بیش از 700 هزار دنبال کننده دارد که با انتشار قر و اطوار و لاکچری بازی هایش پیج را بالا برده.

ناگفته نماند صبا خانم ظاهرا دست پخت خوبی هم دارد و ابتدا قصد داشت تا پیج را با آموزش های آشپزی جلو ببرد اما وقتی دید با بیرون ریختن اندام و تیپ و تفریحات و عاشقانه های الکی با شوهر جذب فالوور بیشتری دارد تصمیم به این راه گرفت.

صبا راد

چرا صبا راد در اینستاگرام فعال است؟

صبا راد برای مدت زیادی مجری تلویزیون و رادیو بوده و برای او سخت است که حالا که فعالیتی در صدا و سیما ندارد (برخی می گویند ممنوع الکار شده و برخی دیگر نیز می گویند برای همیشه اخراج شده است) بدون مخاطب و دیده شدن زندگی کند.

به همین دلیل به سمت اینستاگرام آمده تا در اینستاگرام با مخاطبان و مردم ارتباط داشته باشد. (نکته جالب اینجاست که فالوورهای او در اینستاگرام اکثرا مربوط به زمانی است که هنوز مهاجرت نکرده بود و همان صبای راد محجبه در تلویزیون با رفتار متفاوت را به یاد دارند) به همین دلیل مدل جدید او را زیاد نمی پسندند.

فعالیت در اینستاگرام به خصوص برای سلبریتی ها که مردم دوست دارند از زندگ شان بدانند خوب است اما سو استفاده از آن نه!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • بدون نام ارسالی در

    واقعا باید به آقای مانی رهنما تبریک گفت به خاطر داشتن همسری به این ۰۰۰۰ ومدارک به خود ایشون به خاطر این همه غیرت که زیر پا گذاشتین خسته نباشید

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها