|

بریز و بپاشِ مجری دیروز و شاخ امروز تو اینستا؛ صبا جون راه درآمدِت ناجوره ها!

saba rad shayanews

صبا راد مجری سابق تلویزیون و بلاگر حال حاظر اینستاگرام است که به برکت فالوور ها و ارقام بالایی که برای تبلیغات می گیرد زندگی لاکچری دارد.

لینک کوتاه کپی شد
5

صبا راد مجری و گوینده سابق صدا و سیما می باشد که دیگر از این فضا بسیار دور شده اما به جایش در اینستاگرام هر روز در حال ترکوندن و نمایش زندگی اش است.

به گزارش«شایانیوز» صبا راد در گذشته از مجریان معروف در برنامه محبوب «به خانه بر می گردیم» بود که مردم او را با همان شکل و شمایل دوست داشتند. اما حالا خانم مجری تبدیل به یک بلاگر فخر فروش شده که چندان در دید مردم دوست داشتنی نیست زیرا ریز ریز زندگی و خورد و خوراک لاکچری اش را در اینستاگرام منتشر می کند، به خصوص در چنین شرایط سخت اقتصادی!

حال دلیلی این کار چیست؟ این روز ها هر که از سر راه رسیده تبدیل به بلاگر شده و با تبلیغ گرفتن کسب درآمد می کند. اگر معروف هم باشی که دیگر همه چیز تمام است! صبا راد روزانه معرفی های زیادی در پیجش دارد که برای آن ها نرخ هایی هِنگفت تعیین کرده است. در ادامه ابتدا قیمت های مختلف او را که مدیر تبیغات او فرساده است را مشاهده کنید تا ادامه را متوجه شوید.

صبا راد

صبا راد در پیج اینستاگرامی اش 700 هزار دنبال کننده دارد و به نسبت تعداد فالوور ها و میزان بازدهی آن نرخ ها را تعیین کرده که قطعا اگر پیجش میلیونی شود این اعداد و ارقام نجومی تر هم می شوند.

بلاگری خانم مجری از آموزش آشپزی تا نمایش اندام!

اگر سری به پیج خانم مجری بزنید می بینید که در گذشته آموزش های آشپزی می گذاشت و احتمالا قصد داشته تا پیج را از طریق آموزش بالا ببرد اما از انجایی که این روز ها کاربران دیدن زندگی و برهنگی دیگران به خصوص افراد مشهور برایشان جذاب است، همچین شخصیت هایی هم ترجیح می دهند هر روز با هر چه بیشتر بیرون ریختن اندامشان و یا عاشقانه هایی که در گوشی دیده می شود اما پشت قاب گوشی قضیه چیز دیگریست پیج خود را بالا ببرند و در نتیجه جیب هایشان هر روز پر پول تر شود آن هم بی زحمت!

صبا راد و مانی رهنما

بهاره ، صبا

قطعا این افراد وقتی بزرگ تر می شوند همچون خانم بهاره رهنما که پیجی میلیونی دارد و راه به راه در حال انتشار استوری و تبلیغ است و ثروتش سر به فلک کشیده به خود اجازه می دهند تا خودشان را زحمت کشیده ببینند و مردم معمولی که پس از سالیان سال کار اینجور مایه دار نیستند بی دست و پا خطاب کنند!

بهاره رهنما و صبا راد

صبا خانم حالا راه و روش نگه داشتن خانم های ایرانی را در پیجش به خوب یاد گرفته و با انتشار عکس و فیلم های خوش آب و رنگ از خود و روزمرگی اش به چنین ریخت و پاش هایی رسیده. صبا راد همانند همه بلاگر ها عاشق شوهرش است و زندگی بسیار عالی را نشان می دهد بون ان که این را در نظر بگیرد شاید خیلی از کاربرانش توان مالی خوبی را نداشته و حسرتی به دلشان بنشیند. گاهی هم خانم مجری جملاتی انگیزشی برای خانم های پیج می گذارد. ظاهرا هر شخصی که وارد این راه می شود خود را روانشناس می داند و با جملات زیبا راه و رسم زندگی به فالوور ها یاد می دهد!

بهاره رهنما

البته دادن امید و انگیزه به خانم ها و مادران که نگه دارنده زندگی هستند امری بسیار زیبا است اما اینکه این روش را پله ای برای رسیدن به خانه و ماشین های میلیاردی خود کنی دروغین است که خانم مجری در این حرکات جلف دیگر غرق شده!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    نظر تو چیه هکر جون...

  • ناشناس ارسالی در

    البته..مرگ بر بدحجاب...

  • ناشناس ارسالی در

    هر چی کفش لباس ترکیه صدقه گرفتی

  • بهنام ارسالی در

    صبا جون خیلی هم عالیه لذت ببر هم خوشگله هم صداش خوبه

  • مجید...تهران ارسالی در

    چقد زشت شده خانوم صبا راد!!!!

  • ناشناس ارسالی در

    بس کنید

  • ناشناس ارسالی در

    اینها هم یه مدل بی حیا هستند

  • ناشناس ارسالی در

    بدبختا

  • یه بنده خدا 😐 ارسالی در

    واقعا برات متاسفم . با اون قیافه ت

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها