|

زهره فکور خودشو با "آرایش و عمل" خفه کرد؛ بابا یکم اعتماد به نفس!

zohre fakoursabour shayanews

زهره فکورصبور بازیگر شناخته شده ایرانی است که باری دیگر با انتشار ویدیویی از خود که تبلیغ هم بود چهره غیرطبیعی اش را سوژه کاربران کرد.

لینک کوتاه کپی شد
4

زهره فکورصبور هنرپیشه نام آشنای ایرانی می باشد که خیلی وقت است از دنیای بازیگری و هنر دور شده و به فعالیت های تبلیغاتی و مدلینگ می پردازد.

به گزارش«شایانیوز» زهره فکور از هنرمندانی است که با بالا رفتن فعالیت های اینستایی بسیار خود را گم کرد و حالا او را در شغلی دیگر و شکل و شمایلی کاملا متفاوت نسبت به قبلش می بینید. عمل های زیبایی در میان خانم های بازیگر ایرانی همانند یک مسابقه شده و ظاهرا هر کی این کارو انجام نده بی کلاسیه! البته این رفتار بیشتر بین بازیگران دسته چند هستش نه هنرمندان رده بالای سینما.

زهره خانم هم از این قافله عقب نمانده و صورت خود را به معنای واقعی کوبیده و از نو ساخته است! اما در کنار آن یک حرکت چیپ دیگر هم هست که این گونه بازیگران راه به راه در حال تبلیغ هر پیج داغونی هستند و ظاهرا تنها درآمد از این طریق برایشان اهمیت دارد نه چیز دیگری. زهره فکور صبور روزانه در حال انتشار پست و استوری های مختلف تبلیغاتی است. نمونه جدید تبلیغ خانم به ظاهر هنرمند را در ادامه مشاهده می کنید.

اما خانم بازیگر در کپشن این پستش جمله ای جالب هم نوشته: قصه باش نه قصه گو

یکی باید پیدا بشه به خانم قصه بگه شما هم بازیگر باش نه بلاگر و مدل و هزار مورد دیگه! حتی اگر ویدیوی بالا رو با دقت هم نگاه نکنید باز هم متوجه کج شدن چهره زهره خانم می شوید که نه تنها به زیبایی شان افزوده نشده بلکه به گفته کاربران کج و کوله هم شده!

هر چیزی در حدش زیباست اما اگر در آن افراط شود به این شکل درمی آید. ناگفته نماند زهره فکورصبور در پست هایی که چنین ویدیو هستند و چهره شان به خوبی معلوم است نظرات را می بندند چون خود نیز می دانند کاربران به چه چیزی در این ویدیو اشاره خواهند کرد.

قبل و بعد از عمل زهره فکورصبور قبل و بعد از عمل زهره فکورصبور

این بازیگر زن در پیج اینستاگرامی خود مطب های زیبایی زیادی را هم تبلیغ می کند. معرفی پزشک زیبایی چیزیست که اگر خوب و کاربلد نباشد دیگر قابل برگشت نیست و یا مثل خرید لباس نیست که بگوییم این بد از آب دراومد یکی دیگه میخریم. 

نه تنها هزینه های هنگفت زیادی دارد بلکه خیلی هم خطرناک است و با توجه به اینکه چهره خود خانم بازیگر به چنین روزی افتاده نباید اعتماد زیادی به معرفی هایش کرد.

زهره فکورصبور

اعتما به نفس خانم بازیگر کجا رفته!

زهره فکور در زمینه مدلینگ هم فعالیت دارد و به گفته خود از گذشته کار طراحی لباس را خیلی دوست داشته. 

زهره فکورصبور از دسته بازیگرانی است که علاوه بر غیر طبیعی بودن چهره اش آرایش های زیادی هم می کند که قطعا چنین رفتار هایی را در هنرمندان همچون هدیه تهرانی، نیکی کریمی و یا لیلا حاتمی نخواهید دید!

چنین رفتار هایی نشانه نبود اعتماد به نفس کافی در فرد است که هر چه با خودش وَر می رود باز هم احساس خوشایندی ندارد و با کلی آرایش و فیلتر های اینستایی می خواهد خود را خوشگل کند.

زهره فکورصبور

بیوگرافی زهره فکور صبور

زهره فکور صبور متولد 1 فروردین 1357 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل مقطع دیپلم می باشد که فعالیت خود را از تئاتر شروع کرد و حالا در تلویزیونی حضور دارد و کنار بازی ، کارهای طراحی و دوخت هم انجام می دهد. زهره فکورصبور ازدواج نکرده و مجرد است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • فرهاد ارسالی در

    واقعا خجالت داره

  • خخ ارسالی در

    عین همیشه عالی

  • مادر ارسالی در

    آخرشم قصه شد
    هیی چه زود میگذره

  • فاطمه ارسالی در

    بیا حالا انقد از این حرفا زدن ملت بنده خدا خودکشی کرد شما هم دیگه نگران قیافه نباش که ایشون زنده نیست که بخواد قضاوت بیجا بشه

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها