|

رقابت لوسِ "خانم های بازیگر" تو پشمالوهاشون؛ زهره فکورم لاکیشو رو کرد!

zohre fakoursabour shayanews

زهره فکورصبور بازیگر شناخته شده ایرانی است که پس از انتشار پست و استوری های فراوان از خودش اینبار از گربه پشمالویش رونمایی کرد.

لینک کوتاه کپی شد
2

زهره فکور صبور بازیگر زن سینما و تلوزیون است که البته مدتی از دنیای بازیگری دور شده و ظاهرا شغل جدیدش بیشتر درآمد دارد. فکور صبور کار مدلینگ و طراحی لباس و مقدار زیادی هم تبلیغات در اینستاگرام نیز انجام می دهد.

به گزارش«شایانیوز» زهره فکورصبور مدتی می شود که خیلی با صورتش در حال ور رفتن است و هربار باید منتظر تغییری جدید در چهره این بازیگر زن باشیم. البته با توجه به پیشرفت علم هر نوع کاری برای زیباتر شدن و برطرف کردن ایرادات خیلی هم خوب است اما اگر از حد و حدودش بگذرد نشان دهنده نبود اعتماد به نفس در شخص می باشد جدا از اینکه چهره از حالت طبیعی خارج شده و حتی ممکن است زشت شود!

زهره فکورصبور

از این ها که بگذریم مدتی می شود که میان بازیگران خانم داشتن گربه بسیار مد شده، تا چند وقت پیش داشتن سگ به نوعی کلاس محسوب میشد حالا داشتن گربه از نوع پشمالویش جای آن را گرفته و اگر خانمی از قشر هنرمند آن را نداشته باشد از بقیه عقب مونده! در ادامه پست و استوری های جدید زهره خانم را مشاهده می کنید که به طور اختصاصی از حیوان پشمالویش منتشر کرده است.

زهره فکورصبور

ناگفه نماند ظاهرا کاربران ممکن است گربه خانم بازیگر را چشم بزنند به همین دلیل برای جلوگیری از آن استیکر چشم و نظر هم گذاشته!

زهره فکورصبور

بسیاری از بازیگران خانم در سینمای ایران حتی اگر کمی معروف شده باشند به سرعت وارد صنعت مدلینگ و کار بلاگری در اینستاگرام می شوند حتی اگر استعدادش را نداشته باشند!

زهره فکورصبور از همان دسته خانم هایی می باشد که خود را در آرایش و عمل های زیبایی غرق کرده و اگر فیلم و یا سریال جدید را ایفای نقش کند به کلی با گذشته اش فرق دارد. ویدیویی که وی چند روز پیش از خود منتشر کرد را مشاهده میکیند.

بیوگرافی زهره فکور صبور

زهره فکور صبور متولد 1 فروردین 1357 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل مقطع دیپلم می باشد که فعالیت خود را از تئاتر شروع کرد و حالا در تلویزیونی حضور دارد و کنار بازی ، کارهای طراحی و دوخت هم انجام می دهد. زهره فکورصبور ازدواج نکرده و مجرد است.

زهره فکورصبور

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    اصلا خوب نبود

  • بی بی ارسالی در

    برید گمشید همه تون آخه شماهم اسم خودتونو گذاشتید انسان همه مردم دارن تو بدبخترین شرایط زندگی میکنن بخدا آدم میشناسم بیمار سرطانی داره،بیکاره نون شب بچه هاشم نداره اونوقت ی مشت آدم میرن صد رقم عمل میکنن تا بهشون بگن خوشگل خودت باید خوب باشی نه با دست کاری عزیزم ،بعضی ازمردم نون شب ندارن بخورند پول دوا دکتر ندارن بدن بعد شما به جای اینکه ی شکم آدم رو سیر بکنید ی مشت حیوان میارین با خودتون زندگی میکنید ومیگید همدممون هستن کسی که با حیوان زندگی می‌کنه ویحیوون اونا از تو تنهایی در بیاره که خودشم حیوون متاسفم که با این کارا اسم شریف ایرانی رو لکه دار میکنید خون شهدای مارا که به بهای شرف دادن هدر میدهید

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها