|

استایل خانومانه و دور از انتظار بازیگرِ منفی سریال «آوای باران»! +عکس

niloufar parsa shayanews

نیلوفر پارسا بازیگر جوان ایرانی است که به تازگی تصاویری خانومانه از خود در اکران فیلم «روشنایی» منتشر کرده است.

لینک کوتاه کپی شد
1

نیلوفر پارسا بازیگر جوان سینما و تلویزیون است که برای اولین بار با بازی در سریال پر بیننده «آوای باران» دیده و شناخته شد. وی اولین بازی خود را با نقشی منفی شروع کرد به همین دلیل همچنان در ذهن مخاطبین همان گونه دیده می شود.

به گزارش«شایانیوز» نیلوفر پارسا از چهره های فعال در اینستاگرام است که بیش از 100 هزار دنبال کننده نیز دارد. این بازیگر زن دارای چهره ای نچرال می باشد اما زیبایی خاص خودش را هم دارد. نیلوفر پارسا از هنرمندان بی حاشیه و آرام است که هر از چند گاهی تصاویر خود را منتشر می کند. در ادامه عکس های تازه پست شده او را که در اکران فیلم «روشنایی» گرفته شده مشاهده می کنید.

نیلوفر پارسا

نیلوفر پارسا

نیلوفر پارسا

بیوگرافی نیلوفر پارسا:

نیلوفر پارسا متولد 27 فروردین 1369 در تهران، بازیگر است.  او دانش‌ آموخته رشته مهندسی IT فناوری اطلاعات است،نیلوفر پارسا فعالیت هنری را با بازی در تئاتر آغاز کرد. 

اولین حضور نیلوفر پارسا در تلویزیون چند نقش کوتاه در مجموعه تلویزیونی شاید برای شما هم اتفاق بیفتد بود. نیلوفر پارسا با بازی در نقش بیتا در سریال آوای باران به شهرت رسید.

Untitled

نیلوفر پارسا از کودکی به بازیگری علاقه داشته، و مشوق اصلی خود را پدر و مادرش میداند که مانع کارش نشدند و او را در کلاس های آقای تارخ ثبت نام کردند.

نیلوفر پارسا بجز بازیگری در کار موسیقی فعالیت میکند، ورزش را بصورت حرفه ای پیگیر است و از کودکی ژیمناستیک کار بوده و در حال حاضر یوگا کار میکند. نیلوفرپارسا در عرصه مدلینگ نیز فعال می باشد.

niloufar_parsa_1618509685

ازدواج نیلوفر پارسا

نیلوفر پارسا در اوایل دی ماه 1399 خبر ازدواج خود را رسانه ای کرد که بعدا مشخص شد با محمد مهدی حسینی (بازیگر) ازدواج کرده است.

نیلوفر پارسا و همسرش

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    کاش خدا یکم ب این خانم ریخت و قیافه میداد

  • ستایش رضایی ارسالی در

    من دوسته پسر من برای من دوسته یافتج کنی

  • ناشناس ارسالی در

    به این هرزگیها و سبک سریهای منفی چی میشه گفت ؟؟

  • شهاب ارسالی در

    نیلوفر کمی از مهناز افشار درس عبرت بگیر،،ببین چقدر پشیمون شده

  • پری ارسالی در

    سلام براتون آرزوی موفقیت می کنم۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها