|

قرتی بازی لیلا بلوکات با رفیق پلنگ اش تو آسانسور! +عکس

leila bolukat shayanews

لیلا بلوکات همراه با دوستش در آینه آسانسور عکسی زیبا منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد
1

لیلا بلوکات بازیگر زن مطرح ایرانی است که به تازگی هم در سریال «از سرنوشت» ایفای نقش کرده بود. لیلا بلوکات اغلب اهل انتشار عکس های پر زرق و برق است و از بازیگران فعال در شبکه های اجتماعی است.

به گزارش «شایانیوز» لیلا بلوکات علاقه خاصی به آینه آسانسور دارد و ظاهرا خانم بازیگر بدون عکس از آسانسور خارج نمی شود. لیلا بلوکات عکسی جدید همراه با دوستش که موهای پریشانی هم دارد منتشر کرد. لیلا بلوکات عادت دارد با دوستانش وقت زیادی را بگذراند.

leilabolukat_2641597599289746138_532473594

زندگی شخصی لیلا بلوکات:

لیلا بلوکات متولد 4 آذر 1361 در تهران  بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر ایران است. بلوکات در رشته کارشناسی فرش تحصیل کرده است. او مجرد هست و دو خواهر و یک برادر دارد هم اکنون ساکن اقدسیه است.

لیلا بلوکات در یکی از مصاحبه هایش گفته بود من عاشق خانواده ام هستم. رابطه ام با اعضای خانواده ام بسیار صمیمی و نزدیک است. یکی از خواهرهایم نوشا نام دارد که ازدواج نموده است و رشته تحصیلی اش مهندس برق و الکترونیک بوده و رادمان خواهرزاده عزیزم، فرزند نوشاست. خواهر کوچکترم میترا نام دارد که مدیریت ایرانگردی و جهان گردی خوانده است و یک برادر هم دارم که نقشه کشی صنعتی خوانده است.

leilabolukat_fan_1568271670

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • حسین ارسالی در

    خدا لعنت کنه اونی را که مد کرد رنگ زرد را روی موی سیاه خانمای ایرانی… از طرفی هم البته خوب شد..چون خانمایی که هزارپا تشریف دارن و دارای بیماری مرد ستیزی هستن اکثرا موی زرد نقاشی کردن روی سرشون..اینا تجربه هست دارم در اختیارتون میذارم…

  • ناشناس ارسالی در

    خدا تورو هم یه روزی شفا میده ..نگران نباش ..

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها