|

بهاره رهنما؛ شوهرم "خوشگل و خوشتیپه" بهش اجازه بازیگری نمیدم!

Bahareh Rahnama shayanews

بهاره رهنما همانند همیشه جنجالی زیبا آفرید، او در مصاحبه ای تلویزیونی گفت شوهرم چون خوشگل و خوشتیپه به او اجازه بازیگر شدن را نمی دهم.

لینک کوتاه کپی شد
1

بهاره رهنما بازیگر میانسال ایرانی که البته هیچ یک از رفتار و کارهایش به سن و سالش نمی خورد. رهنما از بازیگران بسیار جنجال آفرین در سینما محسوب می شود.

به گزارش «شایانیوز» خانم بازیگر خود نیز از فعال ترین هنرمندان هم در قاب تلویزیون و هم در فضای مجازی می باشد اما ظاهرا با فعالیت حاجی همسرش در این فضاها کمی مشکل دارد و مخالف است. ناگفته نماند امیرخسرو عباسی خود نیز مالک برند بهداشتی هاینس و آرایشی ژاکسی است و رهنما نیز از طریق همین برند با حاجی آشنا می شود و در نهایت ازدواج می کنند.

اما به تازگی مصاحبه ای از بهاره رهنما در کنار همسرش منتشر شده است که در آن رهنما از شرط های ازدواج با حاجی می گوید. به گفته این خانم بازیگر همسرش چون خوشگل و خوشتیپ است اجازه بازیگر شدن را ندارد.

بهاره رهنما به گفته خودش فعلا در صدا و سیما به دلیلی نامعلوم ممنوع الکار است. او که با نزدیک 5 میلیون فالوور از فعال ترین زنان اینستاگرام است تبلیغات بسیار زیادی را در پیجش منتشر می کند. رهنما علاوه بر تبلیغات برند های مختلف، کسب و کار های خودش را نیز در زمینه زیبایی و کارهی بانوان تبلیغ می کند.

ماجرای حمایت بهاره رهنما از ریحانه پارسا بازیگر زن کشف حجاب کرده چه بود ؟ قبل از اینکه ریحانه پارسا ایران را ترک کند و به چهره جنجالی شبکه های اجتماعی تبدیل شود بهاره رهنما نقشه های زیادی برای او داشت و او را آینده سینمای ایران می دانست. وی در یک مصاحبه او را برتر از سایر دهه هفتادی ها معرفی کرده بود.

بهاره رهنما

بهاره رهنما

بهاره رهنما

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    سلیقه ها مختلفه ولی پیمان قاسم خانی خوشگل و خوش تیپه این جدیده بد نیست ولی به پای قبلیه نمیرسه

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها