|

گله حاجی از کاربران تو لایو؛ بهاره زنمه و من بی غیرت نیستم! +فیلم

Bahareh Rahnama shayanews

در پی انتقادات کاربران از تیپ و ظاهر بهتره رهنما، حاجی همسرش صحبت هایی داشت و در لایو گله ای هم از مردم کرد.

لینک کوتاه کپی شد

بهاره رهنما خانم سلبریتی پر حاشیه ای است که علاقه زیای به تو چشم بودن دارد. رهنما با انتشار تصاویری خصوصی در آغوش همسرش و یا پوشش های نامتعارف و به دور از سن سالش باعث می شود تا حرف و حدیث های زیادی پشت سرش باشد.

به گزارش «شایانیوز» بهاره رهنما با توجه به اینکه در صفحه شخصی اینستاگرامش نزدیک به پنج میلیون دنبال کننده دارد، بنابراین زخم زبان های زیادی هم به گوشش می رسد و تقریبا هیچ گاه به این حرف ها واکنشی نشان نداده است. اما به تازگی همسر او امیرخسرو عباسی ملقب به حاجی در فیلمی کوتاه صحبت هایی در مورد انتقاد های مردم برای بی غیرتی و جمع کردن همسرش داشته که در ادامه مشاهده می کنید.

بهاره رهنما در صفحه اینستاگرامش فعالیت بسیار زیای دارد و اغلب هم در قالب مدلینگ و تبلیغات است که البته پول خوبی هم از این راه در می آورد. در حال حاظر فضای مجازی برای بهاره رهنما تبدیل به یک ماشین پولسازی شده است. رهنما زمانی که همسر پیمان قاسم خانی و حواشی بسیار کمی داشت اما با ازدواج دومش و کم کردن وزنی که داشت به یکی از پرحاشیه ترین زنان ایرانی درآمده است.

b.rahnama_1592474719

بهاره رهنما در اینستاگرام بیشتر تیپ هایی جوان پسندانه و حتی گاهی جلف و کودکانه می زند به همین دلیل بسیاری از کاربران از حاجی شوهرش انتقاد می کنند که چرا بی غیرت است و جلوی همسرش را نمی گیرد و اجازه پخش چنین تصاویری را به بهاره می دهد اما ظاهرا این زوج از یکدیگر راضی هستند و مشکلی هم با این نوع زندگی ندارند.

b.rahnama_1607922507

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ن ارسالی در

    غلط نکن پیر زن خجالت بکش به فکر آخرتت باش هی داری جوانسازی میکنی فکر می‌کنی بچه ای کرم و لباس رنگی جوونت نمیکنه حداقل به جای دلقک بازی یه کم ورزش کن

  • ناشناس ارسالی در

    فقط میگم این کاراخوب نیست فاطمی زندگی کن حجاب داشته باش

    • M ارسالی در

      بترکه چشم حسود

  • هدیه ارسالی در

    من که هر وقت شما را میبینم شاد میشم
    ازبس همیشه لبخند به لب دارین

  • سمیه ارسالی در

    اینو بدون تمام ملت دارن به ریشت میخندند...هرجور دوست دارین زندگی کدین..چشم حسود کور ...ولی چرا از رابطه عاشقنتون فیلم میزارین تو فضای مجازی ..بخدا عیبه خجالت داره

  • ناشناس ارسالی در

    گناه میکنی این همه لباسای گرانقیمت میپوشی و در حالی که خیلی ها تو فقر و بی پولی اسیرن اگه پول اضافی داری کار خیر بکن

  • ناشناس ارسالی در

    ماشاالله ‌‌‌آخه‌شما‌چرا انقدر‌خوشکلید‌بهاره‌خانم😘😘😘😘😍😍😍😍🤩🤩🤩🥰🥰🥰

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها