|

"نفیسه روشن" با این تیپ های "اَجق وجق" چجوری میچرخه! +عکس

nafiseh roshan shayanews

نفیسه روشن با انتشار تصویری از خود با لباسی نه چندان زیبا نشان داد که او هم به جمع خانم های بازیگر بد تیپ پیوست.

لینک کوتاه کپی شد

نفیسه روشن بازیگر زن مطرح و خوب سینما و تلوزیون است که دیگر بسیار کم کار شده است. البته خانم بازیگر در حوزه هنر و در قاب تلویزیون کم رنگ شده و به جایش در صفحه اینستاگرامش بسیار پر رنگ و فعال می باشد. 

به گزارش «شایانیوز» نفیسه روشن نزدیک به سه ملیون فالوور و 169 پست دارد. معمولا تصاویر این بازیگر مطلقه پر زرق و برق و در فضاهایی لاکچری است. او علاقه زیادی به حیوانات درنده دارد و ظاهرا هیچ ترسی هم از هیچ کدام ندارد. نفیسه روشن بسیار اهل گشت و گذار و سفر است. وی به تازگی تصاویری از خود در سفر کیشش منتشر کرده که تیپی نه چندان جالب دارد.

نفیسه روشن تا چندی پیش استایل های زیباتری داشت اما ظاهرا تنش به تن بهاره رهنما خورده و تیپ هایی عجیب و بی ربط میزند.

نفیسه روشن

نفیسه روشن

بیوگرافی نفیسه روشن:

نفیسه روشن متولد ۱۳ اردیبهشت ۱۳۶۱ در تهران هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است. او در محله باغ صبا تهران به دنیا آمده وی موفق به اخذ مدرک کارشناسی فقه و حقوق اسلامی از دانشگاه آزاد اسلامی شده است. پدرش مهندس پرواز در نیروی هوایی ارتش بود و برادرش هم‌اکنون مهندس پرواز می‌باشد.

نفیسه روشن از آن گروه بازیگرانی محسوب می شود که کم کم پله های ترقی را طی کرد و کارش را در عرصه بازیگری با تئاترهای دانش آموزی آغاز کرد و به واسطه یکی از اقوام مادری اش برای بازی در سریال «روزهای یادماندنی» دعوت به کار شد او هر چند که قبل از سریال اغما در سریال های مختلف حضور داشت اما به واسطه آن سریال و نقش پری چهره شد.

نفیسه روشن

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها