|

بهترین دانلودر اینستاگرام / دیگه از پست ها و حتی استوریا اسکرین شات نگیر دانلودشون کن

در این مطلب چندتا از بهترین دانلودرهای اینستاگرام رو معرفی کردیم که میتونید با استفاده از اون ها هر فیلم، عکس و استوری رو دانلود کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا دیگه کمتر کسی هست که در اینستاگرام حضو نداشته باشه و مهم نیست که چند سالتون باشه و یا چه جنسیتی داشته باشید همه به نوعی به این اپ و فضایی که برامون ساخته گره خوردیم و در اوقات بیکاری به سراغ استفاده از اون میریم و خیلی ها تنها تفریحشون اینستا گردی هست که حالا میتونه دلایل مختلفی داشته باشه ولی خب این دسته از دوستان باید به این فکر کنن که اینستاگردی هم همچین تفریح ارزونی نیست و یه عالمه نت میخواد که خب در این مواقع باید به دنبال جواب این سوال که چگونه مصرف اینترنت اینستاگرام رو کم کنیم بگردن چون بالاخره باید با وجود افزایش هزینه ی اینترنت مصرفشون از این اپ رو مدیریت کنن تا با قبض اینترنتشون شوکه نشن!

اما گشت و گذار در اینستاگرام نباید بی هدف باشه چون در نهایت بهتون حس پوچی میدید مثلا در صورتی که در این فضا فقط در حال استوری دیدن و پست و استوری گذاشتن و دنبال کشف کردن این که چطور بفهمیم کسی از استوری اینستاگراممون اسکرین شات گرفته باشید در انتها بجز این که وقتتون رو از دست داده باشید چیزی عایدتون نمیشه بنابراین استفاده تون رو هدفمند کنید چون یه عالمه آموزش فوق العاده در این اپ وجود داره و مردم از سرتاسر دنیا هنر و استعدادشون رو در این فضا باهاتون به اشتراک میذارن بنابراین از اون ها استفاده کنید و الگوبرداری کنید مثلا پیج هایی که زبان های مختلف رو آموزش میدن رو فالو کنید و در برخی از مواقع پست های مفید اون ها رو دانلود کنید و در اوقات فراغت ببینید تا به معلوماتتون اضافه بشه البته که شاید بگید چطور دانلود کنیم؟ خب مطلب این مقاله اصلا در این خصوص هست یعنی معرفی بهترین دانلودرهای اینستاگرام که در ادامه چندتاشو براتون میگیم. 

بهترین دانلودر اینستاگرام

Easy Downloader از بهترین دانلودرهای اینستاگرام

یکی از برنامه های معروفی که امکان دانلود عکس و فیلم رو به صورت مجازی به برنامه اینستاگرام اضافه میکنه Easy Downloader هست که نحوه ی استفاده ی اون مستقیم و بدون جا به جایی برنامه ها هست و رابط کاربری ساده ای داره و از این نظر تونسته رضایت خیلی از کاربرها رو به جلب کنه و تا به الان بیشتر از یه میلیون کاربر این برنامه رو روی گوشی خودشون نصب کردن که خب این آمار فوق العاده هست. از مزایای این برنامه میشه به موارد زیر اشاره کرد:

  • رابط کاربری روون و ساده
  • کاربردی و کاملا رایگان
  • دانلود عکس و فیلم با کیفیت خوب

بهترین دانلودر اینستاگرام

Insta Save از بهترین دانلودرهای اینستاگرام

خب اسم این برنامه گویای این مسئله هست که دقیقا برای چه کاری استفاده میشه دانلود و ذخیره فیلم و عکس از اینستاگرام؛ در اصل میشه برنامه ی Insta Save رو از بهترین ها در زمینه ی دانلودهای اینستایی بشمار آوورد. شما با این برنامه میتونید به راحتی آب خوردن عکس و فیلم و حتی کپشن رو تنها با با کپی کردن لینک پست و پیست کردن اون در اینستا سیو، دانلود کنید اون هم در کیفیت بسیار بالا و خوب. از مزایای این برنامه میشه به موارد زیر اشاره کرد:

  • ذخیره کردن عکس ها و فیلم ها روی گوشیتون
  • دانلود با کیفیت فیلم و عکس
  • امکان اشتراک گذاری عکس ها و فیلم هایی که دانلود کردید از طریق خود برنامه
  • ارائه ی کپشن پست هایی که دانلودشون میکنید

بهترین دانلودر اینستاگرام

FastSave از بهترین دانلودرهای اینستاگرام

یکی دیگه از برنامه هایی که اسم اون در بین بهترین دانلودرهای اینستاگرام به چشم  میاد و میدرخشه برنامه ی FastSave هست که تونسته رضایت کاربرهای زیادی رو تا به الان جلب کنه که خب این موضوع به علت امکانات بالایی هست که این برنامه ارائه میکنه بنابراین و با این حساب در صورتی که به دنبال یه دانلودر فوق حرفه ای و خوب هستید پیشنهاد ما به شما رفتن به سراغ FastSave که مثل اسمش در کسری از ثانیه براتون هر فیلم و عکسی که میخواهید رو دانلود میکنه. همچنین یکی از خوبی های این برنامه این هست که شما نه تنها باهاش میتونید عکس و فیلم های اینستایی رو دانلود کنید بلکه میتونید به هر سایتی برید و با بالاترین کیفیت ویدیوها و عکس های موجود در اون رو دانلود کنید. در خصوص مزایای این برنامه میشه به موارد زیر اشاره کرد:

  • جستجوی آسان
  • مطمئن و ایمن
  • رابط کاربری زیبا و ساده که مناسب هر قشری هست
  • دانلود نامحدود و ذخیره ی همه ی ویدئو و عکس ها
  • قابلیت اشتراک گذاری ویدیو دانلود شده در اینستاگرام از داخل خود برنامه

بهترین دانلودر اینستاگرام

Story Saver از بهترین دانلودرهای استوری

خب همش که نمیشه از فیلم و عکس های پست شده حرف زد وقتی که یه موضوعی در استوری ها نظرمون رو جلب میکنه و خب اولین کاری که میتونیم انجام بدیم اسکرین شات گرفتن هست که اصلا هم با کیفیت از آب درنمیاد بنابراین بریم به سراغ راه حل بعدی که هم راحته و هم میتونه کیفیت عالی به شما ارائه بده چه در خصوص فیلم هایی که استوری شدن و چه در خصوص عکس های استوری شده یعنی استفاده از استوری سیور؛ برای این منظور کافیه که اسم پیجی که میخواهید استوری اون رو دانلود کنید رو وارد کنید و بعد خیلی راحت همه ی استوری ها و حتی هایلایت های اون رو دانلود کنید.

همچنین در صورتی که پیجی بسته بود و شما اون رو در اینستاتون فالو داشتید میتونید اول به برنامه ی Story Saver مراجعه کنید و بعد اینستاتون رو از طریق این برنامه باز کنید و از پیج های خصوصی هم دانلود داشته باشید.

بهترین دانلودر اینستاگرام

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها