|

فناوری هوش مصنوعی پیشرفته می تواند تغییر تصویر را تنها با یک کلیک ایجاد کند

هوش

گزارشی از پیشرفت ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی برای تغییر تصاویر منتشر شده است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اخیرا گزارشی از پیشرفت ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی برای تغییر تصاویر منتشر شده که نشان می دهد فناوری جدید در این زمینه می تواند تصاویر را تنها با کشیدن یک آن به اطراف تغییر دهد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، طبق گزارش منتشر شده در مورد هوش مصنوعی جدید به نظر می رسد این فناوری اگر هیجان انگیز است اما روز به روز ترسناک تر میشود. ویدیوهایی که از این قابلیت منتشر شده نحوه شگفت انگیز کار با این قابلیت را نشان می دهد.

طبق ویدیوی منتشر شده با کمک این قابلیت می توان ابعاد عناصر موجود در عکس را به راحتی تغییر داد. همچنین با یک کشیدن ساده می توان حالت صورت افراد را از اخم به لبخند تبدیل کرد.

نکته قابل توجه در مورد این هوش مصنوعی که اکنون تنها در مرحله توسعه قرار دارد رابط کاربری آن است که با استفاده از آن تغییر پارامترهای تصویر امکان‌پذیر میشود. در خال حاضر نیز بسیاری از مدل های موجود امکان چنین کاری را دارند. اما هیچ کدام به این اندازه دقت و انعطاف پذیری ندارند.

محققان مدل جدید هوش مصنوعی با نام DragGAN در این مورد می گویند: با استفاده از رویکرد ما می توان حتی به محتواهای غیرقابل دسترس نیز امکان تغییر شکل داد. به عنوان مثال به راحتی می توان پاهای یک اسب که بسیار سخت است را خم کرد.

DragGAN

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

منبع: تکنا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها