|

سامسونگ

رویداد بزرگ آینده سامسونگ زودتر از انتظار در راه است؛ پرچمداران تاشو در انتظار رونمایی

این طور که به نظر میرسد در پی رقابت پر پیچ و خم پرچمداران تاشو زود تر از انتظار شاهد رونمایی گلکسی زد فلیپ و زد فولد 5 سامسونگ خواهیم بود.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- براساس اخبار و شایعات جدیدی که از منابع ناشناس و نامشخص منتشر شده است به نظر میرسد که رویداد بزرگ بعدی سامسونگ به رویداد Unpacked معروف است در آخرین هفته ماه جولای برگزار خواهد شد. اگر این اخبار صحت داشته باشد به معنای آن است که باید زود تر از معمول هر ساله در انتظار این رویداد باشیم که به طور معمول درماه آگوست برگزار میشود.

بنابر گزارشی که از GSMArena منتشر شده است به هر حال آگوست یا جولای فرقی نمی کند مهم ترین مسئله ای که باید به خاطر داشته باشیم این است که این غول فناوری کره ای در این رویداد مهم قرار است از گلکسی زد فولد 5 و گلکسی زد فلیپ 5 در کنار سری 6 گلکسی واچ و گلکسی تب اس 9 رونمایی کند. اگر شایعات و گزارش های اخیر صحت داشته باشد پس به احتمال زیاد باید در انتظار Unpacked بعدی را در 25، 26 یا 27 جولای داشته باشیم.

سامسونگ گلکسی زد فولد 5 و زد فیلیپ 5

چند هفته زود تر رونمایی کرد محصولات سامسونگ نسبت به سال گذشته چندان اتفاق مهمی نیست اما می تواند نشانه ای باشد برای آگاهی سامسونگ از فضای رقابتی ای که در میان محصولات تاشو برقرار شده است و می خواهد تا کمی زود تر پرچمداران خود را در برابر محصولاتی نظیر پیکسل فولد و فایند ان 2 فلیپ قرار دهد؛ البته نباید فراموش کنیم که تمام این گفته ها حدس و گمان است و هنوز هیچ گونه اخبار رسمی ای از شرکت سازنده منتشر نشده است.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها