|

سامسونگ

نگاهی نزدیک به میان رده تازه معرفی شده سامسونگ "گلکسی A24"

Samsung Galaxy A24 goes official

بعد از افشاگری های متعدد بالاخره سامسونگ ویتنام از گلکسی A24، جدید ترین عضو سری A خود رونمایی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بالاخره عضو جدید سری محبوب میان رده های سامسونگ گلکسی A24 رونمایی شد، البته نه که انتظار یک مراسم رونمایی را داشته باشید در واقع سامسونگ ویتنام مشخصات این گوشی هوشمند را که جزئیاتش مدت هاست توسط افشاگران فاش شده، به همراه تصاویر آن در وبسایت رسمی خود لیست کرد، البته هنوز خبری از قیمت و زمان عرضه آن در دست نیست.

براساس گزارشی که GSMArena منتشر کرده است گلکسی A24 دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی سوپر AMOLED با کیفیت تصویر فول HD پلاس و یک بریدگی قطره ای شکل برای دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی می باشد. هیچ تائیدیه رسمی ای درباره نرخ تازه سازی این صفحه نمایش وجود ندارد اما گزارش ها و شایعات قبلی از نرخ 90 هرتزی این پنل خبر میدهند.

سامسونگ گلکسی A24

جدید ترین گوشی هوشمند سری A سامسونگ به همراه چیپست هلیو G99 با دو گزینه 6 و 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی قابل ارتقا توسط میکرو SD عرضه می شود. در ارتباط با تنظیمات دوربین آن نیز باید بگوییم که بر روی پنل پشتی این دستگاه یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با حسگر لرزشگیر اپتیکال ، دوربین فوق عریض 5 مگاپیکسلی و دوریپبین ماکرو 2 مگاپیکسلی تعبیه شده است.

سامسونگ گلکسی A24سامسونگ گلکسی A24

این طور که به نظر میرسد بخش نرم افزاری گلکسی A24 توسط اندروید 13 و رابط کاربری OneUI 5.1 هدایت می شود؛ منبع انرژی این دستگاه نیز یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ 25 واتی است. گلکسی A24 سامسونگ در رنگ های مشکی، شرابی، سبز و نقره ای عرضه خواهد شد. همان طور که قبل تر هم اشاره کردیم اطلاعاتی در رابطه با قیمت آن در دست نیست اما باتوجه به اطلاعاتی که تاکنون درز پیدا کرده اند به نظر میرسد که قیمت این دستگاه زید 200 یورو خواهد بود.

سامسونگ گلکسی A24

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها