|

اپل

اپل در پی تولید آیپد تاشو؛ مثل همیشه منحصر به فرد

Apple Foldable iPad May Feature a Kickstand

در حالی که گوشی های هوشمند تاشو حسابی به محبوبیت رسیده اند حالا به نظر میرسد اپل تصمیم دارد تا راه را برای آیپد های تاشو باز کند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روز ها دنیای گوشی های هوشمند سرعت سرسام آوری را برای پیشرفت خود طی می کند و به همین خاطر هم گوشی های هوشمند تاشو جایگاه قابل توجهی پیدا کرده اند و بزرگ ترین برند های فناوری از جمله سامسونگ و شیائومی در حال کار بر روی بهبود وضعیت کیفیت گوشی های هوشمند تاشو خود هستند. و اما حالا شایعات تازه ای به گوش میرسد که غول فناوری کوپرتینویی یعنی اپل در حال کار بر روی یک ایپد تاشو می باشد.

آیپد

بر اساس گزارشی که Gizmochina به نقل از افشاگر و تحلیلگر معروف مینگ چو کو منتشر کرده است به نظر میرسد که این آیپد پیشرو در سال 2025 روانه بازار خواهد شد. براساس این گزارش آیپد فوق دارای پایه هایی در داخل می باشد که به احتمال زیاد توسط Anji Technology تامین خواهند شد و از فیبر کربن ساخته می شود. به عبارت دیگر اپل سعی دارد تا وزن آیپد تاشو خود را تا حد امکان پایین نگه دارد اما احتمالا در انی مورد مجبور می شود که استحکام و مقاومت را فدا کند.

حالا باید منتظر بمانیم تا ببینیم که این غول فناوری قدرتمند تصمیم دارد تا چه رویه ای را در سال های آینده برای دستگاه های آیپد خود پیش بگیرد. مطمئنا به زودی اخبار بیشتری در رابطه با این آیپد تاشو خواهیم شنید.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها