|

هواوی

بالاخره پرچمدار تاشو هواوی، میت ایکس اس 2 راه خود را به بازار جهانی باز کرد

Huawei Mate Xs 2 goes global, starting at €1999

پس از یک ماه انتظار هواوی طی یک رویداد رسما اعلام کرد که میت ایکس اس 2 برای ورود به عرصه ی بازار های خارج از کشور مادر خود را آماده کرده است

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ماه گذشته هواوی نسل جدید گوشی های هوشمند تاشو خود، میت ایکس اس 2 را در بازار چین عرضه کرد اما ما نمی دانستیم که آیا این شرکت پرچمدار خود را برای بازار های جهانی نیز آماده می کند یا نه! سرانجام روز گذشته هواوی طی یک رویداد بزرگ از چند محصول خود رونمایی کرد که سردمدار آن ها میت ایکس اس 2 بود که برای ورود به عرصه ی بازار های خارج از کشور مادر خود را آماده کرده بود.

بر اساس گزارشی که GSMArena منتشر کرده است هواوی این گوشی هوشمند را در ماه ژوئن پیش رو با قیمت 1999 یورو و در سه رنگ سفید، مشکی و بنفش راهی بازار اروپا می کند.

هواوی میت ایکس اس 2 راهی بازار جهانی شد

همان طور که احتمالا می دانید جدید ترین گوشی هوشمند تاشو هواوی، دارای نمایشگر 7.8 اینچی OLED با رزولوشن 2200x2480 پیکسل و نرخ تازه سازی 120 هرتز می باشد البته در حالت بسته بودن پالت صفحه نمایش این گوشی هوشمند به اندازه 6.5 اینچی تغییر پیدا می کند.

هواوی میت ایکس اس 2 راهی بازار جهانی شد

آنچه که میت ایکس اس 2 را بسیار خاص و منحصر به فرد می کند این است که علی رغم اندازه ی بزرگی که دارد وزن آن 255 گرم است و نسبت به نسل قبلی خود به طرز قابل توجهی کاهش پیدا کرده است. این گوشی هوشمند تاشو انرژی خود را از چیپست اسنپدراگون 888 4G کوالکوم تامین می نماید که 8 گیگابایت رم و 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی را به عنوان پیکربندی حافظه ارائه می دهد؛ همچنین لازم به ذکر است که این چیپست انرژی خود را از یک باتری 4600 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 66 واتی تامین می نماید.

هواوی میت ایکس اس 2 راهی بازار جهانی شد

در ارتباط با تنظیمات دوربین آن نیز باید اشاره کنیم که بر روی پنل پشتی آن یک سنسور 50 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی قرار گرفته است که به همراه یک سنسور 13 مگاپیکسلی برای دوربین فوق عریض و یک سنسور تله فوتو 8 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابری تنظیمات دوربین سه گانه میت ایکس اس 2 را تشکیل می دهند.

هواوی میت ایکس اس 2 راهی بازار جهانی شد

برای اطلاع از به‌ روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها