|

شیائومی

افشای مشخصات شیائومی K50 پرو و K50 پرو پلاس در آستانه ی رونمایی

Redmi K50 Pro and Pro plus space leaked

درحالیکه بی صبرانه در انتظار رونمایی شیائومی از دو گوشی هوشمند قدرتمند سری K50 هستیم، این شرکت برخی مشخصات آنها را پیش از عرضه فاش کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- پس از مدت ها انتظار دیگر زمان آن رسیده است که شیائومی خود را برای معرفی ردمی K50 پرو و K50 پرو پلاس در هفته ی آینده آماده نماید. اما همان طور که ما در انتظار رونمایی این دو گوشی هوشمند می باشیم به گزارش GSMArena برخی از مشخصات اصلی این گوشی های هوشمند فاش شده است.

ردمی در حساب رسمی خود در Weibo ویدئویی را منتشر کرد که طی این ویدئو جزئیات بیشتری از این دو گوشی هوشمند به نمایش گذاشته می شود. با توجه به ویدئوی منتشر شده هر دو گوشی هوشمند از طراحی خاص بهره خواهند برد که به آن طراحی نانو میکروکریستالی می گویند.

Redmi K50

از طرفی دیگر هر دو گوشی رده بالای پرچمدار ردمی مجهز به دوربین های اصلی 108 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال تصویر می باشند که در کنار دو سنسور دیگر در یک جزیره ی دوربین مستطیل شکل قرار گرفته اند. همچنین شیائومی تائید کرده است که مرکز قدرت دهی ردمی K50 پرو چیپست دایمنسیتی 8100 خواهد بود در حالی که K50 پرو پلاس پلتفرم قدرتمند دایمنسیتی 9000 را در اختیار خواهد گرفت.

Redmi K50

در ادامه هر دو این گوشی های هوشمند نیز در پایگاه داده گیگ بنچ مشاهده شده اند. اطلاعات فهرست شده در گیگ بنچ نشان می دهد که ردمی K50 پرو با سیستم عامل اندروید 12 و 12 گیگابایت رم در این بنچ مارک شرکت کرده است. این گوشی هوشمند موفق شده است تا در آزمون تک هسته ای امتیاز 932 و در آزمون چند هسته ای امتیاز 3690 را کسب نماید. ردمی K50 پرو پلاس نیز مانند برادر خود با 12 گیگابایت رم و سیستم عامل اندروید 12 در این بنچ مارک شرکت نموده است و همچنین موفق به کسب امتیاز 1242 در آزمون تک هسته ای و امتیاز 4150 در آزمون چند هسته شده است.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی