|

شیائومی

شیائومی 12 اولترا به همراه قابی منحصر به فرد!

Xiaomi 12 Ultra could come with a gold-colored middle frame

برخی گمانه زنی ها بر آن بود که شیائومی 12 اولترا یک مدل از دست رفته است و رونمایی نخواهد شد اما ظاهرا که همچنان بازار شایعات آن داغ است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اواخر سال 2021 شیائومی از سری پرچمدار خود، شیائومی 12، رونمایی کرد اما متاسفانه در آن زمان رده بالاترین عضو این سری رونمایی نشد و غول فناوری چینی ادعا کرد که رونمایی آن را در اوایل سال 2022 برگزار خواهد کرد. با این وجود با توجه به فاصله ی زمانی ایجاد شده بین رویداد بزرگ شیائومی در دسامبر 2021 و عرضه شیائومی 12 اولترا، شایعاتی شنیده می شد مبنی بر اینکه احتمالا مدل اولترا این سری دیگر رونمایی نخواهد شد.

با این وجود به گزارش Gizmochina اخیرا افشاگر معروف و محبوب Digital Chat Station گزارشی را منتشر کرده است که برمبنای آن به نظر می رسد حضور جانشین محبوب و پرطرفدار سال گذشته ی شیائومی قطعی خواهد بود. این گزارش ادعا می کند که شیائومی 12 اولترا از طراحی جدیدی بهره خواهد برد که برجسته ترین آن استفاده از قابی با رگه هایی طلایی است. این افشاگر همچنین فاش کرده است که قاب میانی طلایی با یک قاب پشتی سفید جفت می شود.

xiaomi 12-ultra

از طرفی با توجه به گزارش ها و افشاگری های گذشته ما می دانیم که رده بالاترین پرچمدار آینده ی شیائومی بر روی پنل پشتی خود طراحی و تنظیمات دوربین خاص و منحصر به فردی خواهد داشت. اکنون این افشاگر فاش کرده است که این ماژول دارای یک "دوربین سه گانه ماتریسی" خواهد بود که به رنگ مشکی می باشد.

پنل جلویی آن نیز همان طور که می دانیم یک صفحه نمایش منحنی 2K به همراه یک پانج در مرکز برای دوربین سلفی می باشد. از دیگر مشخصات فوق العاده صفحه نمایش این گوشی هوشمند می توان به نرخ تازه سازی 120 هرتز، نرخ نمونه برداری لمسی بالا و پشتیبانی از HDR10+ اشاره کرد.

اگر شیائومی 12 اولترا واقعاً با دوربین پشتی سه گانه عرضه شود، در این صورت جا پای شیائومی 11 اولترا خواهد گذاشت. یک منبع آگاه نیز قبلاً ادعا کرده بود که این دستگاه از همان دوربین‌های 50 مگاپیکسلی و 48 مگاپیکسلیِ 11 اولترا بهره می‌برد، به این معنی که شیائومی ممکن است فرمول برنده ی خود را تغییر ندهد.

xiaomi-12-ultra

با همه ی این اوصاف همچنان مشخص نیست که غول فناوری چینی چه زمانی این گوشی هوشمند را رونمایی خواهد کرد و همچنان نیز هیچ گونه تائیدیه ی رسمی در رابطه با تاریخ عرضه و رونمایی آن منتشر نکرده است. اما ما بی صبرانه در انتظار شیائومی 12 اولترا هستیم، گوشی هوشمندی که احتمالا محبوبیت زیادی را در بازار به دست خواهد آورد.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها