|

پوکو

رونمایی نسل جدید پوکو نزدیک است، Poco X4

POCO X4 5G moniker revealed through certification, may launch in February

به نظر می رسد که، نسل جدید گوشی های هوشمندسری X پوکو، پوکو X4 تفاوت چندانی با ردمی نوت 11 گرو 5G نخواهد داشت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در اوایل ماه جاری گوشی هوشمند پوکو X4 در فهرست داده های گواهینامه FCC دیده شد؛ با توجه به اطلاعات منتشر شده توسط این گواهینامه ظاهرا این گوشی هوشمند به همراه رابط کاربری MIUI13 و پشتیبانی از NFC به بازار عرضه خواهد شد. از طرفی دیگر با توجه به گزارشاتی که منتشر شده است به نظر می رسد مشخصات این گوشی هوشمند تفاوت چندانی با ردمی نوت 11 پرو 5G نخواهد داشت.

همان طور که می دانید ردمی و پوکو تو برند فرعی از غول فناوری چینی شیائومی هستند، بنابراین شاید چندان هم این اتفاق غریب الوقوع نباشد. بر این اسا ما گمان می کنیم که پوکو X4 به همراه صفحه نمایش 6.6 اینچی فول اچ دی پلاس AMOLED با نرخ تازه سازی 120 هرتز و اسکنر اثر انگشتی که بر روی آن قرار گرفته است رونمایی خواهد شد.

Poco X4

از طرفی دیگر اننتظار می رود که این دستگاه بر روی پنل جلویی خود میزبان یک سنسور 16 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی باشد در حالی که بر روی پنل پشتی آن تنظیمات دوربین سه گانه متشکل از سه سنسور 108 مگاپیکسلی، 8 مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی قرار گرفته است. با توجه به اینکه پوکو X4 از آخرین نسخه ی رابط کاربری MIUI استفاده می کند احتمالا سیستم عامل آۀن نیز آخرین نسخه ی اندروید یعنی اندروید 12 خواهد بود.

بر اساس گزارش های منتشر شده به نظر می رسد که این گوشی هوشمند از یک باتری عظیم 5000 میلی آمپری نیز پشتیبانی خواهد کرد که این باتری عظیم شارژ سریع 67 وات را ارائه می دهد.

برای اطلاع از به‌ روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی