|

شیائومی

مشخصات کامل ردمی نوت 11 پرو 4G فاش شد

Redmi Note 11 Pro 4G full specs revealed

به تازگی مشخصات کلیدی ردمی نوت 11 پرو 4G توسط یک افشاگر فاش شده است، ظاهرا تنها وجه تمایز آن تراشه مدیاتکش می باشد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- با توجه به اخبار و گزارش هایی که تا به الان منتشر شده است ما انتظار داریم که در تاریخ 26 ژانویه شاهد رونمایی سری ردمی نوت 11 توسط شیائومی باشیم. این طور که به نظر می رسد این گوشی هوشمند با پنج عضو رونمایی خواهد شدکه به گزارش Gizmochia به تازگی مشخصات کلیدی عضو پرو 4G این سری توسط افشاگری منتشر شده است.

این طور که به نظر می رسد نوت 11 پرو 4G تفاوتی با نسخه ی 5G خود ندارد و تنها تفاوت آنها در پردازنده ی مورد استفادهِ شان می باشد. با این اوصاف همان طور که تا به الان حدس زده اید این گوشی هوشمند از پنل 6.6 اینچی فول اچ دی پلاس AMOLED با نرخ تازه سازی 120 هرتز بهره خواهد برد. پنل پشتی این گوشی هوشمند نیز میزبان تنظیمات دوربین چهار گانه ای می باشد که از یک سنسور 108 مگاپیکسلی، یک سنسور 8 مگاپیکسلی و دو سنسور 2 مگاپیکسلی تشکیل شده است. بر روی پنل جلویی نیز یک سنسور 16 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی تعبیه شده است.

و اما وجه تمایز این گوشی هوشمند پردازنده ی هلیو G96 مدیاتک آن می باشد که به همراه یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی قدرت و انرژی این گوشی هوشمند را تامین می نمایند. از لحاظ پیکر بندی حافظه نیز دو گزینه 6 و 8 گیگابایتی برای رم و دو گزینه ی 64 و 128 گیگابایتی برای فضای ذخیره سازی در دسترس خواهد بود.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی